لمینت تروپیکال با عرض کوتاه و طول استاندارد، فضای شما را با الگویی از خطوط منظم و موزون طراحی می‌کند  و حسی اصیل و قدیمی همانند کفپوش‌های چوبی کلاسیک به آن می‌بخشد.

در صورتی که تایل‌های لمینت به صورت الواری و در درازای فضا نصب شوند، عمق و غنای بیشتری را احساس خواهید کرد. ناگفته نماند که برجستگی شیارهای زیبای V-Groove در لبه‌ تایل‌های تروپیکال، حس حرکت و جنبش در محیط بیدار می‌کند.

اگر در طراحی داخلی فضای خود بیشتر طرفدار نظم و ظاهری مدرن هستید، پیشنهاد ما به شما لمینت تروپیکال است. همانطور که لمینت‌های عرض زیاد به ما کمک می‌کنند تا فضایی صمیمی و آرامش‌بخش بسازیم، لمینت‌های عرض باریک نظیر تروپیکال، راهکاری موثر برای ایجاد عمق و ظرافتی مدرن هستند و می‌توانند گزینه‌ی مناسب برای افرادی باشند که می‌خواهند شخصیت منطقی و کاردان خود را در طراحی داخلی منزل یا محیط کارشان به نمایش بگذارند. 

البته لازم به ذکر است که انتخاب تایل‌هایی با عرض و طول مناسب،بهتر است تابعی از ابعاد اتاق‌ها و راهروهای شما باشد و ارتباطی معنادار با کلیت طراحی داخلی فضای مورد نظرتان داشته باشد.

 شرکت رویا طرح داخلی به تازگی چهار کفپوش لمینت جدید به نام‌های هرینگبون، مجستیک، تروپیکال و الگانت‌نیو معرفی کرده است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و نوع فضای‌تان، این محصولات را انتخاب کنید.

لمینت تروپیکال با ضریب تردد AC4

اولین شاخصه‌ای که از تروپیکال باید بدانید، ضریب تردد AC4 است. به همین دلیل آن را برای هر نوع فضایی با هر میزان ترددی مناسب می‌دانیم. بنابراین با خیالی آسوده و با اطمینان از کیفیت محصول، این لمینیت را انتخاب کنید.

نگاهی به رنگ‌بندی و طرح‌های تروپیکال پلنک

شرکت رویا طرح داخلی لمینت تروپیکال پلنک را در 9 رنگ متنوع ارائه می‌دهد. فیلم دکور این محصول از شرکت آلمانی شات دکور تهیه شده و شامل طیف‌های مختلفی از رنگ‌های چوب طبیعی، طوسی و روشن است. برای دیدن رنگ‌های تروپیکال می‌توانید به صفحه لمینت تروپیکال در بخش محصولات مراجعه کنید. 

جدول ویژگی‌های تروپیکال پلنک

ویژگی لمینت Tropical Planck
ضریب تردد AC4
مقاومت در برابر سایش بالا
نگهداری و نظافت آسان
مقاومت در برابر آتش سیگار دارد
مقاومت در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید دارد
مقاومت در برابر فشار دارد
قیمت مناسب‌تر از سایر لمینیت‌ها
نوع نصب الواری
دکور شات دکور آلمان
مغزی HDF سوماترا
رنگ 9 رنگ متنوع

 

در لمینیت تروپیکال ترکیبی از دانش و تجربه ایرانی آمیخته با تکنولوژی آلمانی را مشاهده می‌کنید. این محصول، از بهترین متریال‌های اروپایی تهیه شده است و اکنون در تمام نمایندگی‌های رویا عرضه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر  یا خرید پارکت لمینت‌های تروپیکال پلنک از برند سولوود می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه یا نمایندگی رویا  به محل زندگی‌تان مراجعه کنید. البته همکاران ما در رویا به تمام سوالات شما درباره این محصول پاسخ خواهند داد کافی است در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13 با شماره 02125991000 تماس بگیرید و درباره این لمینیت یا سایر محصولات رویا اطلاعات کسب کنید. 

لمینت های با عرض کم می توانند با ایجاد خطوط موازی در کف حس حرکت را به فضا منتقل کنند.
لمینت های با عرض کم می توانند با ایجاد خطوط موازی در کف حس حرکت را به فضا منتقل کنند.

 

سوالات متداول درباره لمینت تروپیکال

  • لمینت تروپیکال بیشتر برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

شما برای هر فضایی که دوست دارید می‌توانید از این لمینت استفاده کنید اما به یاد داشته باشید عرض باریک این محصول می‌تواند فضای شما را بزرگ‌تر نشان دهد. بنابراین اگر نیاز دارید به فضای کوچکی عمق ببخشید این لمینیت را پیشنهاد می‌کنیم.

  • تروپیکال چه تفاوتی با سایر لمینیت‌ها دارد؟

لمینت‌های برند سولوود از نظر استاندارد و کیفیت تفاوت چندای با هم ندارند و بیشترین تفاوت را می‌توانید در ظاهر آن‌ها بیابید. تروپیکال نسبت به سایر لمینیت‌ها عرض باریک‌تری دارد و شیار V-Groove تعبیه شده در آن باعث ایجاد جلوه‌ای خاص و عمیق در فضا می‌شود.

  • لمینت تروپیکال را چگونه باید نظافت کرد؟

لمینت‌ها از مقاومت بالایی برخوردارند و شما می‌توانید پس از ایجاد لکه یا آلودگی با دستمال مرطوب آن را تمیز و سپس خشک کنید. برای آشنایی بیشتر با روش های نظاقت و نگهداری لمینت مقاله رازهای نظافت و نگهداری از کفپوش لمینت را مطالعه کنید.

  • لمینت تروپیکال به محیط آسیب نمی‌رساند؟

تمام لمینت‌های رویا نظیر تروپیکال، دارای پیکتوگرام سازگاری با طبیعت هستند. این لمینت‌ها به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند.

  • لمینت تروپیکال در چند رنگ موجود است؟

کالیته رنگی تروپیکال در رویا شامل 9 رنگ جذاب بوده که متناسب با تمام فضاها از مسکونی تا اداری و تجاری طراحی شده است.

  • آیا در فضاهای عمومی می‌توان از این لمینت استفاده کرد؟

همان‌طور که در مقاله گفته شد تروپیکال دارای ضریب تردد AC4 است. از این رو می‌توانید آن را برای فضاهای تجاری یا مسکونی پرتردد هم استفاده کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی