چگونه با کاغذ دیواری، می توانیم به آموزش بهتر طراحی داخلی کمک کنیم؟ 

ولفگانگ رایث متخصص و نویسنده برجسته بار دیگر نحوه کار و طراحی با محصولات کاغذ دیواری را نشان می دهد.

ابتکار عملی که از سال 2006 با این کتاب آغاز شد تا به امروز هیچ یک از جذابیت های خود را از دست نداده است.

موفقیت این کتاب درسی در حوزه کاغذ دیواری ، نه تنها در توصیف خود از کاغذ دیواری ، بلکه در پوشش و حوزه وسیع دانش مربوط به آن است.

به هر حال کاغذ دیواری به معنای طراحی ، خلاقیت و به معنای گسترده ، زندگی است.

در طراحی های مدرن دکوراسیون داخلی ،تزئینات با تصاویر  پس زمینه کاغذ دیواری جلوه ایی ویژه به فضا می دهد.

بنابراین با ما همراه شوید ، از فرصت گسترش دانش بصری خود استفاده کنید و اجازه دهید تصاویر پس زمینه الهام بخش شما باشند.

 ایجاد زیبایی

برای دستیابی به اتمسفر یک اتاق سه چیز لازم است : دانستن و آگاهی به ترند های جهانی ، تسلط ماهرانه به رپرتوار طراحی و از همه مهمتر ، ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

مقابله با این چالش نیاز به اطمینان خاصی در طراحی دارد. فقط کسانی که می دانند رنگها و الگوهای خاص چه تاثیری دارند و چگونه می توانند با کاغذ دیواری فضایی خاص ایجاد کنند و انتظارات را برآورده کنند. با این حال مهمترین نکته آشنایی با سبک زندگی و خواسته های مشتریان است ، به طوری که تغییر در مناظر چیزی فراتر از نوسازی است.

انتزاع (فرمالیستی) کاغذ دیواری فراتر از تزئین است.کاغذ دیواری یک عنصر طراحی است که با آن می توان اتاق ها را تغییر داد و سبک ایجاد کرد. ماهیت کاغذ دیواری “الگوی” آن است. وقتی فهمیدیم که الگوها چگونه می توانند اتاق ها را تغییر دهند و دارای چه قدرت بیانی هستند ، گزینه های طراحی ما گسترش می یابد.اگر نوع الگوی کاغذ دیواری را با دقت بیشتری بررسی کنید ، می بینید که این ساختار از نظر عینی ، انتزاعی و یا ارگانیک است.

در مورد نقوش عینی ، پیام تصویری در پیش زمینه قرار می گیرد. الگوهای کاغذ دیواری Abstract با بیان هندسی رشد می کنند. از طرف دیگر ، کاغذ دیواری های بافت دار دارای ماده و جوهر خاص خود هستند.

بسته به اینکه یک الگوی دقیق ، آرام یا موزون چیدمان شده باشد ، شخصیت و بیان کاغذ دیواری بر این اساس تغییر می کند. به عنوان مثال الگوهای کاملاً هندسی ، یک اثر تثبیت کننده دارند. نقوش دارای حرکت در اتاق چالش برانگیز و زنده هستند. در مقابل ، ساختارهای غیر سیستماتیک ، به طور تصادفی پراکنده و جو طبیعی ایجاد می کنند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی