دستورالعمل ضمانت مرجوعی کالا

یکی از مهم‌ترین اصولی که شرکت رویا طرح داخلی از ابتدای فعالیت به آن متعهد بوده، کسب رضایت مشتریان و تضمین سلامت کالای فروخته‌شده است. در همین راستا شرکت می‌کوشد تا علاوه‌بر تضمین 5 سال خدمات پس‌ازفروش برای کلیه کالاها، هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به‌دست مشتری برسد. لازم به ذکراست با توجه به گستردگی گروه های کالای ارائه شده صرفأ محصولات گروه کاغذ دیواری و موکت تایل مشمول 3 ماه ضمانت تعویض و بازگشت کالا می‌باشد.

آسیب دیدگی و ایراد فیزیکی کالا :

– در صورتی که کالای خریداری‌شده، هر نوع آسیب‌دیدگی‏‏ یا ایراد (زدگی، پارگی، خش، لکه و رنگ‌پریدگی) داشته باشد، مراتب می‌بایست حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا برسد.
– در صورتی که آسیب‌دیدگی روی بدنه کالا در اثر حمل‌و‌نقل از انبار مرکزی و یا استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد، شامل مرجوعی نمی‌باشد. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی از قبیل جابجایی، نصب‌، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ غیر و متفاوت با دستورالعمل کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
– در صورتی بدون اطلاع و تأیید خریدار کالایی با سری ساخت (بچ نامبر) متفاوت برای وی ارسال گردد، مراتب می‌بایست حداکثر طی 48 ساعت کاری به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا رسیده و تا 72 ساعت کاری نسبت به بازگرداندن کالای موردنظر اقدام گردد. در ‌صورت باز شدن بسته‌بندی، ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت.

مغایرت مشخصات کالا با اطلاعات کارشناسان فروش:

– وجود مغایرت، می‌بایست حداکثر طی 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا برسد. در غیر این‌صورت ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد (مثل رنگ، طرح یا مقدار)، کالا می‌بایست در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا با شرایط اولیه خود به شرکت رویا بازگردانده شود.

انصراف مشتری از خرید:

– در صورتی که انصراف مشتری قبل از ارسال کالا باشد، مراتب می‌بایست هر چه سریع‏‌تر و به‌صورت مکتوب به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا ‏برسد. این سرویس شامل کالاهای امانی نگهداری‌شده در انبار نمی‌باشد.
– در صورتی که انصراف مشتری پس از ارسال کالا باشد، مراتب می‌بایست حداکثر طی 48 ساعت کاری به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا برسد. در صورت انصراف از خرید، هزینه‌های عودت کالا به‌عهده مشتری خواهد بود.
– کالاهای سفارشی خاص و خارجی مشمول انصراف مشتری از خرید نمی‌باشد.

آسیب دیدگی کالا در اثر حمل و نقل:

– در صورتی که کالا در اثر حمل‌و‌نقل دچار آسیب‌دیدگی شده باشد، مراتب می‌بایست طی 24 ساعت کاری به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا برسد. در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، می‏‌بایست از تحویل مرسوله خودداری کرد. دریافت کالا به منزله تأیید سلامت فیزیکی و تعداد اقلام دریافتی است.
– کالاهایی که حین حمل‌ونقل پستی به شهرستان دچار آسیب شوند شامل مرجوعی نخواهند بود. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل‌و‌نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل‌وتحویل به عهده شرکت حمل‌و‌نقل است.
(شرکت رویا تمهیداتی را اتخاذ نموده که کلیه مرسولات و کالاهای سفارشی مشتریان در زمان حمل، توسط شرکت بیمه‌گر بیمه‌شده و در صورت تحویل بار معیوب، امکان دریافت خسارت بیمه توسط شرکت بیمه‌گر وجود خواهد داشت)

توضیحات :

• در صورتی که کالایی شرایط لازم برای مرجوعی را دارا می‌باشد، مراتب می‌بایست طی 48 ساعت کاری از طریق تلفن، رسانه‌های اجتماعی و یا مراجعه حضوری به اطلاع کارشناسان خدمات مشتریان شرکت رویا برسد و تا 72 ساعت کاری نسبت به مرجوعی کالای موردنظر اقدام گردد. در صورتی که پس از زمان اعلام مرجوعی، گزارشی در خصوص مرجوعی کالا دریافت نگردد، مرجوعی قابل پذیرش نخواهد بود.
• عودت کالا تنها با تأیید سرپرست انبار و در صورتی که کالا صحیح‌وسالم و با شرایط اولیه خود به شرکت بازگردانده شود، قابل قبول خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
• کالای مرجوعی معیوب، پس از دریافت به واحد خدمات مشتریان انتقال داده‌شده و در صورت تأیید مشکل اعلامی، حداکثر طی یک هفته کاری تعویض و به‌صورت رایگان ارسال خواهد شد. (تأییدیه شرکت رویا به منزله نیروی اجرایی این شرکت نیست. نصاب‌ها بایستی تأییدیه فنی و صحیح اجرای محصولات را از واحد خدمات مشتریان شرکت دریافت نموده باشند)
• در صورتی که کالای خریداری‌شده توسط افرادی که مورد تأیید این شرکت نباشند نصب‌ گردد، ضمانت بازگشت کالا از بین خواهد رفت و شرکت هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. (تأییدیه شرکت رویا به منزله نیروی اجرایی این شرکت نیست. نصاب‌ها ‌ملزم هستند تأییدیه فنی‌و‌صحیح (Certificate) اجرای محصولات را از واحد خدمات مشتریان شرکت دریافت نمایند)
• کالایی که بدون هماهنگی مرجوع شود، شرکت رویا هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
• در صورتی که کالایی از سبد فروش فوق‌الاده خریداری شده باشد، مشمول سرویس بازگشت کالا نمی‌باشد.
• چنانچه کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
• چنانچه اقلامی با ‌عنوان هدیه‌ از طرف شرکت رویا طرح داخلی همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌ باشد شامل این سرویس نمی‌باشند.
• به‌منظور حفظ حقوق مشتریان و جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی برخی محصولات (لمینت و پارکت)، این گروه از کالاها مشمول سرویس بازگشت کالا نمی‌باشند.

ثبت شکایات :

برای ثبت شکایات خود از روند فروش و تحویل کالا می توانید با شماره تلفن 02125991000 ارتباط برقرار کنید.

ساعات و روزهای پشتیبانی :

تیم پشتیبانی رویا طرح داخلی تلاش می کند در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان خود باشد. با این وجود، زمان رسمی پاسخگویی این مجموعه هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 عصر است. جمعه ها و تعطیلات رسمی از این قاعده مستثنا هستند.

راه های تماس با ما:

برای تماس با شرکت رویا طرح داخلی می توانید از شماره تلفن ها و ایمیل زیر استفاده کنید.

همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

همچنین از تمام راه های تماس می توانید نظرات، پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را با رویا طرح مطرح کنید. همکاران ما در تلاشند تا خریدی رضایت بخش را در خاطر شما ثبت کنند.

تلفن:  02125991000

دفتر مرکزیتهران، خیابان شریعتی، برج نگین قلهک، طبقه اول، واحد 11، شرکت رویا طرح داخلی