کاغذدیواری رنگ سبز

کاغذدیواری سبز رنگ با الهام از عناصر موجود در طبیعت، فضایی آرامش بخش که هم جنب و جوش و هم دنیایی از رنگ های گرمسیری را به سرعت در محیط داخلی شما به جریان اندازد را ایجاد میکند. این رنگ کاغذدیواری تداعی کننده حال و هوایی از فصل تابستان  می باشد. دیوارپوش هایی با سبک گرمسیری و استوایی از جمله کاغذدیواری هایی هستند که فضایی متفاوت را به تصویر می کشند. فضاهایی همچون اتاق نشیمن و اتاق خواب در محیط های خانگی و هتلی از جمله فضاهایی هستند که با در نظر گرفتن ویژگی های بصری و نیازمندی های آنها، با حضور کاغذ دیواری سبز رنگ با طرح های هاوایی می توانند به طور کاملا متفاوت و نوین تغییر یابند.

کاغذ دیواری رنگ سبز کاغذ دیواری سبز رنگ


مقاله پیشنهادی : چگونه کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنیم؟

برگ ها و گل های درخشان و رنگ های سبز غالب که یاد آور تعطیلات خوش و دلپذیر در مناطق استوایی است آرامش، سرزندگی و رفع خستگی را با خود به دنبال دارد و با ظرافت خود حسی از فضای لوکس را به ساکنین القا می کند.کاغذ دیواری سبز رنگ بر خلاف رنگ زرد که محرک و هیجان آور است باعث ایجاد تعادل در بدن شده و به دستگاه عصبی انسان آرامش می بخشد. از سوی ديگر رنگ سبز حس خوش بينی و اميد را در انسان بر می انگیزاند و همچنین سبب بهبود اختلالات حسی و روانی می شود.

کاغذ دیواری های مدرن و کاغذدیواری کلاسیک

برند پرایم والز در انواع طیف های رنگ سبز و نقش هایی بر گرفته از طبیعت استوایی، به شما این امکان را خواهند داد تا همواره در دکوراسیون اتاق خواب و اتاق نشیمن منزل خود حس آرامش و تعادل را برقرار کنید. انتخاب کاغذ دیواری های سبز رنگ مجموعه های پرایم والز با الگوهایی همچون برگ های درختان هاوایی وجنگل های سر سبز آفریقا، حسی از طبیعت بکر و تازگی را در محیط شما به ارمغان می آورد.

کاغذدیواری سبز کاغذ دیواری رنگ سبز روشن کاغذدیواری رنگ سبز تیره

در مجموعه های کاغذ دیواری Wild ، Grande Corniche ، Lugano ، Esplande و Pentimento انتخاب هایی از کاغذ دیواری سبز رنگ برای شما مهیا شده است تا از این طریق بتوانید فضایی کاملا خلاق، توام با حسی از آرامش و تعادل را فراهم کنید. برای ایجاد تفاوت های بیشتر در این روند، می توانید از آکسسوری هایی به رنگ بنفش، طلایی، سرخابی و قرمز به منظور افزایش تاثیرات رنگ سبز استفاده نمایید. همچنین در صورتی که دوست دارید طیف بیشتری از کاغذدیواری های سبز رنگ را مشاهده کنید از بخش منو وارد محصولات سپس کاغذدیواری رویا شوید و با استفاده از فیلتر رنگ سبز کاغذدیواری دلخواه خود را پیدا کنید.

خرید کاغذدیواری سبز رنگ

برای خرید کاغذدیواری سبز رنگ می توانید کاغذدیواری خود را از بخش محصولات شرکت رویا اتنخاب کنید و سپس با مراجعه به شوروم های رویا و نمایندگان و عاملین فروش آن انتخاب خود را نهایی کنید. برای کسب راهنمایی های بیشتر با صدای مشتریان رویا به شماره 02125991000 تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : کاغذ دیواری قابل شستشو لوکس Neo Royal الهام گرفته از طرح های مارسل واندرز

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی