چیدمانه اولین مسابقه طراحی داخلی و دکوراسیون ایران با اجرای لیلا اوتادی و حضور مجتبی شفیعی و بسیاری از هنرمندان محبوب تلویزون، سینما و شبکه های اجتماعی از 7 شهریور 1402 ساعت 8 شب از شبکه ی خانگی منتشر خواهد شد.

بروزرسانی 23 مهرماه 1402:

بنا بر اطلاعیه ای که در پیچ اینستاگرم برنامه چیدمانه منتشر شد، قسمت ششم این برنامه با توجه به درگذشت بهت برانگیز داریوش مهرجویی کارگردان شهیر سینمای ایران و همسر گرامی شان، این هفته پخش نخواهد شد و قسمت بعدی این برنامه دوشنبه 1 آبان ماه از پلتفرم های آنلاین منتشر خواهد شد. شرکت رویا طرح داخلی به این وسیله این ضایعه دردناک را به مردم و جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت عرض می کند.

بروزرسانی 20 شهریور 1402:

زمان پخش قسمت دوم برنامه چیدمانه دو شنبه ساعت 8 صبح 27 شهریور خواهد بود. روابط عمومی برنامه چیدمانه در پیج اینستاگرام خود همزمانی این برنامه با مناسب های مذهبی پایان ماه صفر را دلیل تاخیر یک هفته ای در پخش این برنامه اعلام کرده است.

بروزرسانی 12 شهریور 1402:

طبق اعلام صفحه اینستاگرام نماوا، برنامه چیدمانه از دوشنبه 13 شهریور ماه، ساعت 8 صبح از این پلتفرم پخش خواهد شد. لازم به ذکر است در چالش اصلی این برنامه شرکت کنندگان  از کف پوش و دیوارپوش های شرکت رویا استفاده خواهند کرد.

بروزرسانی 8 شهریور 1402:

با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود این برنامه سه شنبه 7 شهریور نمایش داده خواهد شد، پخش این برنامه به تعویق افتاد. تاریخ پخش جدید این برنامه از طریق این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

در قسمت های مختلف این برنامه هنرمندانی همچون نیما شاهرخ شاهی، مریم مومن، عبدالله ورا، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، متین ستوده، محمد نادری، سرنا امیری، شکیب شجره، آشا محرابی، باربد بابایی، حدیث میرامینی، میثم درویشان پور، صحرا اسداللهی، ارسلان قاسمی، الهام حمیدی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیر سلیمانی، محیا دهقانی، پژمان بازغی، و … حضور خواهند داشت و در بخش مسابقه و گفت و گوی جذاب آن شرکت خواهند داشت.
این برنامه از پلتفرم های نماوا، فیلم نت، روبیکا و تماشاخانه هر هفته منتشر خواهد شد. تهیه کننده این برنامه سید جواد هاشمی و کارگردان آن ایرج طائفه است.

حضور شرکت رویا طرح داخلی در برنامه چیدمانه

یکی از بخش های جذاب این برنامه هفتگی، تزیین و چیدمان یک خانه توسط شرکت‌کنندگان بوسیله وسایل و ابزارهای مختلف توسط شرکت کنندگان است. شرکت کنندگان این برنامه محصولات کفپوش و دیوار پوش خود را از میان کاغذدیواری ها و پارکت لمینیت های شرکت رویا انتخاب خواهند کرد. ما در کنار شما در هر قسمت مشتاقیم بدانیم شرکت کنندگان برای دیوار و کف خود کدام کاغذدیواری و لمینت را انتخاب خواهند کرد و در سایت رویا محصول انتخاب شده را به شما معرفی خواهیم کرد.
لازم به ذکر است دیوارپوش ها و کفپوش های برنامه چیدمانه از جمله اتاق فرار نیز توسط شرکت رویا طرح داخلی تامین و نصب شده است.

برای دسترسی به اطلاعات نمایندگان و عاملین فروش ما در سراسر ایران، اینجا کلیک کنید. 

شرکت کنندگان برنامه چیدمانه کدام کاغذ دیواری و پارکت لمینت  را برای پوشش دیوار و کف انتخاب کردند؟

با پخش هر قسمت از برنامه چیدمانه به شما خواهیم گفت شرکت کنندگان این برنامه کدام کاغذدیواری و پارکت لمینت را برای پوشش دیوار و کف خود انتخاب کردند. اگر دوست دارید در این خصوص بیشتر بدانید و با انتخاب های شرکت کنندگان این برنامه بیشتر اشنا شوید مطالب مربوط به برنامه چیدمانه را از صفحه چیدمانه دنبال کنید.

اولین قسمت برنامه چیدمانه

شرکت کنندگان اولین قسمت برنامه چیدمانه یوسف تیموری و مریم مومن خواهند بود. انتخاب کاغذدیواری و لمینیت این دو بازیگر را برای چالش طراحی داخلی به زودی بررسی خواهیم کرد. برای مشاهده انتخاب های این دو بازیگر به مطلب یوسف تیموری و مریم مومن کدام کاغذ دیواری و لمینیت را انتخاب کردند؟ را مطالعه کنید.

بازی متفاوت مجتبی شفیعی

در این برنامه مجتبی شفیعی در نقش های متفاوتی حضور خواهد شد و با گریم های مختلف در هر قسمت حضور پیدا خواهد کرد.

تیرز رسمی برنامه چیدمانه

در اولین تیزر رسمی برنامه چیدمانه که اخیرا منتشر شده است خانم لیلا اوتادی در حال دکوراسیون یک خانه دیده می شوند. این برای بار است که خانم لیلا اوتادی اجرای یک برنامه  را بر عهده گرفته است.

چگونه در مسابقه چیدمانه شرکت کنیم؟

برای شرکت در مسابقه چیدمانه  از خانه می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

مسابقه دو دستگاه آپارتمان: به هنرمندان شرکت کننده در هر قسمت برنامه چیدمانه امتیازی بین 100 تا 1000 بدهید، و تا 48 ساعت پیش از شروع قسمت بعدی، امتیاز خود را به شماره 90000989 ارسال کنید تا یکی از برندگان قرعه کشی دو دستگاه آپارتمان این برنامه باشید.
مسابقه بن خرید 20 میلیون تومانی: همچنین می توانید تا 48 ساعت قبل از شروع برنامه شرکت کنندگان قسمت بعدی برنامه چیدمانه را حدس بزید و  به شماره 90000989 نام آنها را  پیامک کنید تا شانس برنده شدن خود در قرعه کشی بن خرید 20 میلیون تومانی این برنامه را بیازمایید.

برای اطلاع از اسامی شرکت کنندگان این برنامه می توانید از مطلب چیدمانه، اولین مسابقه طراحی داخلی ایران در شبکه خانگی کمک بگیرید.

برای دسترسی به اطلاعات نمایندگان و عاملین فروش ما در سراسر ایران بر روی دکمه نمایندگان کلیک کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی

  1. سعید رفیعی گفت:

    سلام بسیار برنامه عالی و سرگرم‌کننده هست من و خانمم تازه عروس و داماد هستیم و لذت می بریم ❤️⚘️🙏

  2. سرابندی گفت:

    سلام .برنامه خوبی .میخوام تو قرعه کشی آپارتمان شرکت کنم شاید خدا خواست ما هم بعد ۲۰ سال صاحب خونه بشیم .با پول کارگری که نمیتونیم خونه دار بشیم هرجا قرعه کشی باشه شرکت میکنم .ولی دریغ از شانس

  3. Fateme maleki گفت:

    سلام میشه توضیحی راجع به برنامه بدید که چ طوری توقرعه کشی خونه شرکت کنیم مرسی

    • Jafar Mortazavi گفت:

      توضیحات مربوط به مسابقه چیدمانه از منزل در متن مطلب اضافه شد.

  4. محمد امینی گفت:

    از پلتفرم فاکسیدر هم داره رایگان پخش میشه، فقط بخاطر یوسف تیموری و مجی جوون میبینم.

  5. نرگس گفت:

    سلام خانم اوتادی گفتن ازبین بازیگرانی ک ما اشاره میکنیم حدس بزنید کجا دقیقا میگن ک باید بینشون انتخاب کنیم

  6. نیایش گفت:

    سلام،برنامه بسیار جالب و خوبی هستش،فقط لطفا از چه طریقی بفهمیم که شماره ما در مسابقه پیامکی ثبت میشه؟
    خصوصا وقتی که مهمانان رو درست حدس میزنیم

  7. عزیزالله باران زهی تنها گفت:

    سلام در برنامه چیدمانهذمبلغ بیست میلیون برنده تخفیف محصولات مبل ایران شدم، اما چند بار زنگ زدیم ارجاع دادند مبل ایران، اونجا هم به برنامه چیدمانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.