یوسف تیموری و مریم مومن کدام کاغذ دیواری و لمینیت را انتخاب کردند؟ در اولین قسمت برنامه چیدمانه که از پلتفرم های آنلاین مختلف پخش شد یوسف تیموری و مریم مومن در چالش طراحی داخلی شرکت کردند. در کنار اثاثیه و وسایلی که شرکت کنندگان در این برنامه انتخاب می کنند، کاغذدیواری و کفپوش پارکت لمینت از محصولات Roya Surface Center  نیز قرار داشت. در ادامه این مطلب نگاهی می کنیم به محصولاتی که مورد توجه این هنرمندان قرار گرفت.

انتخاب کاغذ دیواری توسط یوسف تیموری و مریم مومن

برای دیوارپوش های منزل چیدمانه سه مجموعه کاغذدیواری به شرکت کنندگان مسابقه معرفی شد که از بین آنها کاغذ دیواری های زیر نظر آنها را جلب کرد. کاغذهای انتخاب شده به رنگ طوسی و سبز روشن بودند و از آلبوم های  Venise و کاغذ دیواری Van Gogh انتخاب شده بودند. در زیر با همدیگر کاغذ دیواری های انتخاب شده را مرور می کنیم.

  1. کاغذ دیواری راه راه از آلبوم  کاغذ دیواری Venise  برای اتاق نشیمن
    اولین کاغذدیواری که در مجموعه سه بخشی کاغذدیواری های خانه قرار گرفت، کاغذدیواری راه راه به رنگ طوسی از آلبوم ونیز با کد 200231 بود. در برنامه چیدمانه این کاغذدیواری در دیوار اصلی اتاق نشیمن قرار گرفته است.
کاغذ دیواری راه راه از آلبوم Venise 200231 -
کاغذ دیواری راه راه از آلبوم Venise 200231 –

2. کاغذ دیواری ساده طوسی از آلبوم  کاغذ دیواری Venise  برای اتاق نشیمن

کاغذدیواری مکملی که برای دیوار پشت تلویزیون توسط یوسف تیموری و مریم مومن انتخاب شد، کاغذ دیواری کد 200214  از آلبوم  Venise بود. این رنگ به خوبی توانسته بود تا نقش یک رنگ تکمیلی را برای کاغذ دیواری اصلی ایفا کند.

به نظر ما استفاده از کاغذدیواری راه راه طوسی روشن در اتاق نشیمن به اتاق نشیمن جلوه ای خاص ، پر آرامش و دلنشین بخشیده بود. از دید طراحی داخلی، این رنگ می‌تواند به دیور و مبلمان اتاق هماهنگی ویژه ببخشد. همچنین، این رنگ از نور طبیعی استفاده بیشتری می‌برد و اتاق را به نظر بزرگتر و پرنورتر می‌آورد. از این رو، اگر به دنبال یک طراحی داخلی مدرن و خاص هستید، کاغذدیواری راه راه طوسی روشن یک انتخاب عالی خواهد بود.

کاغذ دیواری کاغذ دیواری Venise 200214 رنگ طوسی ساده
کاغذ دیواری Venise 200214 رنگ طوسی ساده

3. کاغذ دیواری Van Gogh 17110 با رنگ سبز پسته ای برای اتاق خواب

و در نهایت اخرین کاغذ دیواری که در این برنامه چیدمانه استفاده شد یک کاغذ دیواری به رنگ سبز روشن برای اتاق خواب بود. این کاغذدیواری از مجموعه هلندی ونگوگ انتخاب شده بود. استفاده از رنگ روشن کمک کرد تا اتاق خواب بزرگ تر دیده شود.

استفاده از کاغذدیواری سبز روشن برای اتاق خواب یک انتخاب زیبا و آرام بخش است. رنگ سبز به طور عمومی با طبیعت، آرامش و تازگی مرتبط است و می‌تواند برای اتاق خواب محیطی آرام و دلپذیر ایجاد کند. رنگ‌های سبز روشن معمولاً حس تازگی و پویایی را ایجاد می‌کنند و به خواب بهتر و استراحت عمیق‌تر کمک می‌کنند.

کاغذ دیواری سبز روشن از آلبوم Van Gogh کد 17110
کاغذ دیواری سبز روشن از آلبوم Van Gogh 17110

انتخاب لمینیت توسط یوسف تیموری و مریم مومن

در اولین قسمت برنامه چیدمانه، یوسف تیموری و مریم مومن برای انتخاب کفپوش خود سه حق انتخاب داشتند. ابتدا نگاه کنیم به تمام گزینه هایی که یوسف تیموری و مریم مومن برای کفپوش خانه خود در این برنامه داشتند.  اولین کفپوش لمینیتی که به این زوج هنری معرفی شد Tropical Planks 6017 بود. کفپوش بعدی لمینیت Tropical Planks 6008  و  درانتها لمینت جناقی کد 807. در حالی که هر دو شرکت کننده می توانستند هر کدام از این سه گزینه را انتخاب کنند انتخاب یوسف تیموری لمینت وسط یعنی تروپیکال پلنک 6008 بود.

لازم به ذکر است لمینیت تروپیکال پلنکس  از برند سولوود  است که به شکل انحصاری توسط شرکت رویا طرح داخلی ارائه می شود.
این لمینت 8 میلی متر ضخامت دارد و با عرض 14.1 سانتی متر و طول 1200 میلی متر تولید می شود. عرض کم این لمینیت، زیبایی خاصی به فضا می دهد و به نمایش بزرگی فضا کم شایانی می نماید.

اگر شما به جای شرکت کنندگان این برنامه بودید کدام لمینت را برای فضای خانه خود انتخاب می کردید؟ برای آشنایی با جدید ترین طرح های کاغذ دیواری از مطلب جدیدترین کاغذدیواری های سال 1402 دیدن کنید.

کف پوش و دیوارپوش های معرفی شده در برنامه چیدمانه را ازکجا می توان تهیه کرد؟

تمام کفپوش ها و لمینت های معرفی شده در برنامه چیدمانه توسط Roya Surface Center  شرکت رویا طرح داخلی عرضه می شوند، برای تهیه این محصولات می توانید به نزدیکترین شعبه های اصلی و یا نمایندگی ها و عاملیت های فروش رویا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 021259910001 تماس بگرید.

برنامه چیدمانه را از کجا مشاهده کنیم؟

برنامه چیدمانه را می توانید از 13 شهریور 1402 هر دوشنبه از پلتفرم های آنلاین زیر مشاهده کنید:

  1. مشاهده برنامه چیدمانه از پلتفرم نماوا
  2. مشاهده برنامه چیدمانه از پلتفرم تماشاخونه
  3. مشاهده برنامه چیدمانه از پلتفرم آپرا – رایگان بدون نیاز به ثبت نام

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.