مهمانان قسمت سوم چیدمانه که در چالش طراحی داخلی آن شرکت کردند دو هنرمند تلویزیون، سینما و شبکه خانگی پژمان بازغی و صحرا اسداللهی بودند. همچون قسمت های اول و دوم چیدمانه نگاهی می اندازیم به طراحی داخلی و انتخاب کفپوش و دیوارپوشی که این دو هنرمند داشتند.

انتخاب کاغذ دیواری پژمان بازغی و صحرا اسداللهی در قسمت سوم چیدمانه

اصلی ترین چالش برنامه چیدمانه انتخاب کفپوش و دیوار پوش و مبلمان، کابینت، تخت و دیگر محصولاتی است که برای چیدمان یک خانه می بایست در نظر گرفت. کفپوش ها و دیوارپوش هایی که در این برنامه توسط بازیگران انتخاب می شوند از محصولاتی است که توسط شرکت رویا طرح داخلی مرکز تخصصی کفپوش و دیوار پوش انتخاب شده است.

در بخش کاغذ دیواری سه مجموعه کاغذ دیواری به پژمان بازغی و صحرا اسداللهی پیشنهاد شد و آنها در نهایت گزینه یک که همگی از آلبوم  Elementume گلچین شده بودند را انتخاب کردند. این آلبوم بلژیکی توسط شرکت رویا طرح داخلی با برند PrimeFloors در بازار ایران عرضه می شود.

پژمان بازغی و صحرا اسدللهی در قسمت سوم چیدمانه
پژمان بازغی و صحرا اسدللهی در قسمت سوم چیدمانه

کاغذدیواری اتاق خواب انتخاب گروه سوم چیدمانه

صحرا اسداللهی و پژمان بازغی کاغذ دیواری با رنگ روشن برای اتاق خواب خانه ی خود انتخاب کردند.  این کاغذدیواری با طرحی آجری و همچنین رنگ زمینه کرم و خطوط خاکستری و طلایی در همنشینی با دیگر اجزا وسایل اتاق خواب کسی فاخر و لوکس به فضا بخشیده بودند

این کاغذدیواری از آلبوم Elementum و کد EE1104 انتخاب شده بود. آلبوم المنیتوم جزو محصولات جدید شرکت رویا است که سال 1401 با الهام از عناصر چهارگانه طراحی و بازار عرضه شده است.

کاغذدبواری از آلبوم Elementume برای اتاق خواب چیدمانه
کاغذدبواری از آلبوم Elementume برای اتاق خواب چیدمانه

کاغذ دیواری اتاق نشیمن پژمان بازغی و صحرا اسداللهی

همچون قسمت های قبلی برنامه چیدمانه، کاغذدیواری نشیمن برنامه چیدمانه تشکیل شده از دو کاغذ دیواری برای دیوار اصلی و دیوار مکمل اتاق بود. در دیوار اصلی از کاغذدیواری با طرح برگ های درشت و رنگی مایل به طوسی با پس زمینه ای از رنگ سبز مات استفاده شده شود. این کاغذ دیوار همچون دیگر کاغذدیواری هایی که در این برنامه استفاده شده بود از البوم Elementum و با کد ee2004 انتخاب شده بود.

کاغذدیواری ee2004 از آلبوم Elementum در قسمت سوم برنامه چیدمانه
کاغذدیواری ee2004 از آلبوم Elementum در قسمت سوم برنامه چیدمانه

برای دیوار مکمل اتاق نشیمن نیز از کاغذدیواری با طرحی تقریبا ساده و بافت خطوط عمودی دلنشین و رنگی همسو با دیوار اصلی استفاده شده بود. این کاغذدیواری نیز از آلبوم Elementum با کد EE1005 انتخاب شده بود.

کاغذ دیواری ee1005 از آلبوم Elementum در دیوار مکمل قسمت سوم چیدمانه
کاغذ دیواری ee1005 از آلبوم Elementum در دیوار مکمل قسمت سوم چیدمانه

انتخاب کفپوش قسمت سوم چیدمانه

در سومین قسمت برنامه چیدمانه، پژمان بازغی و صحرا اسداللهی در انتخاب کفپوش هم نظر بودند و پارکت لمینیت Tropical Planks 6008 را برای کفپوش خود انتخاب کردند.  در حالی که هر دو شرکت کننده می توانستند هر کدام از این سه گزینه را انتخاب کنند انتخاب آنها  لمینت وسط یعنی تروپیکال پلنک 6008 بود.

لازم به ذکر است لمینیت تروپیکال پلنکس  از برند سولوود  است که به شکل انحصاری توسط شرکت رویا طرح داخلی ارائه می شود.

اگر شما به جای شرکت کنندگان این برنامه بودید کدام لمینت را برای فضای خانه خود انتخاب می کردید؟

تماشای رایگان قسمت سوم چیدمانه

قسمت سوم چیدمانه در تاریخ دوشنبه 3 مهرماه از پلتفرم های نماوا، تماشاخونه منتشر شد. همچنین این برنامه را به صورت رایگان می توانید از پلتفرم اپرا تماشا  و دانلود کنید. 

نکاتی جذاب از این قسمت برنامه

  • پژمان بازغی و صحرا اسداللهی هر دو طرفدار پرسپولیس و عاشق ماشین هستند.
  • مجتبی شفیعی در این قسمت برنامه چیدمانه خود را به شکل یک بازیکن سیاه پوست فوتبال در آورده بود و یکی از ترانه های ترند اینستاگرام را با شعری فارسی خواند.
  • صحرا اسداللهی در حین برنامه اعلام کرد اگر می دانست آیتم مخمصه برنامه انقدر مشکل است در این برنامه شرکت نمی کرد.
  • برای کاغذدیواری ساختمانی که آیتم مخمصه که بازی اتاق فرار در آن اجرا می شود از کاغذدیواری های شرکت رویا استفاده شده است.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.