کاغذدیواری ساده و شیک، انتخاب سپند و کمند امیرسلیمانی در دومین قسمت برنامه چیدمانه بود. در این قسمت برنامه چیدمانه که در تاریخ 27 شهریور 1402 در پلتفرم های آنلاین منتشر شد، سپند امیرسلیمانی و کمند امیر سلیمانی حضور داشتند. همچون قسمت قبلی این برنامه نگاهی می اندازیم به انتخاب هایی که این دو هنرمند  از محصولات شرکت رویا طرح داخلی، مرکز تخصصی پوشش های کف و دیوار داشته اند. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سپند و کمند امیرسلیمانی کدام کاغذدیواری را انتخاب کردند؟

در این برنامه نیز همانند دیگر قسمت های برنامه چیدمانه شرکت کنندگان سه انتخاب برای دیوارپوش و کفپوش خود دارند. اگر این قسمت برنامه چیدمانه را دیده باشید می دانید که از سه انتخابی که این خواهر و برادر هنرمند داشتند، در نهایت آنها گزینه سوم را به خاطر رنگ های خنثی استفاده شده در این کالکشن انتخاب کردند.  با هم نگاهی دقیق می  اندازیم به هر سه کاغذدیواری که در نهایت توجه ایشان را به خود جلب کرد.

انتخاب کاغذ دیواری توسط سپند و کمند امیرسلیمانی در برنامه چیدمانه
انتخاب کاغذ دیواری توسط سپند و کمند امیرسلیمانی در برنامه چیدمانه

انتخابی از کاخ های ونیزی برای کاغذدیواری دیوار پشت تلویزیون

خانواده امیرسلیمانی برای دیوار پشت تلویزیون در برنامه چیدمانه کاغذدیواری فرانسوی  Pallazo را انتخاب کردند. این آلبوم کاغذدیواری با الهام از کاخ های ونیزی طراحی شده است.  کاغذ دیواری Pallazo با کد 83570115 هر چند از نمای دور ،دیوار یک دست و با رنگی خنثی خود را نشان می دهد اما با نزدیک شدن به کاغذدیواری طرح های ریز و زیبای آن برای بیننده نمایان می شوند. همچنین رنگ روشن این کاغذ دیواری به روشن شدن و جریان پیدا کردن نور طبیعی و بزرگ جلوه کردن اتاق نشیمن کمک شایانی کرده است.

کاغذ دیواری کد 83570115 از آلبوم فرانسوی Pallazo انتخاب کمند امیرسلیمانی برای دیوار پشت تلویزیون
کاغذ دیواری کد 83570115 از آلبوم فرانسوی Pallazo انتخاب کمند امیرسلیمانی برای دیوار پشت تلویزیون

کاغذدیواری ساده و شیک، انتخاب سپند و کمند امیرسلیمانی برای اتاق خواب

کمند و سپند امیر سلیمانی از آلبوم Plazzo کاغذ دیواری خود را برای اتاق خواب انتخاب کردند. با توجه به اینکه کاغذ اتاق نشیمن نیز از همین آلبوم فرانسوی انتخاب شده بود در نهایت فضای کلی اتاق خواب با اتاق نشیمن به هارمونی دلپذیری رسیدند. طرح های ریز کلاسیک استفاده شده در این کاغذ دیواری دقیقا همان ویژگی های مطرح شده در کاغذ دیواری پشت تلویزیون اتاق نشیمن را بازتاب می دادند.

اگر دوست دارید طیف های رنگی مختلف این کاغذدیواری را ببیند، به صفحه آلبوم کاغذ دیواری Pallazo سری بزنید و با این آلبوم فرانسوی بی نظیر که با الهام از کاخ های ونیزی و طرح های کلاسیک طراحی شده بیشتر آشنا شوید.

کاغذ دیواری اتاق خواب انتخاب کمند و سپند امیرسلیمانی
کاغذ دیواری اتاق خواب انتخاب کمند و سپند امیرسلیمانی

کاغذ دیواری مکمل اتاق نشیمن

یکی از ترندهای روز استفاده از کاغذ دیواری های ساده بافت دار در کنار کاغذ دیواری طرح داری است که بر روی دیوار اصلی اتاق یا دیوار تلویزیون استفاده می شود. انتخاب کمند امیرسلیمانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و او نیز یک کاغذ دیواری ساده را برای نمایان تر شدن دیوار شاخص استفاده کرد. در برنامه چیدمانه می توانید طرح ساده آلبوم Plazzo رو در کنار کاغذدیواری طرح دار پشت تلویزیون ببیند.

اگر دوست دارید ایده های جدید برای کاغذدیواری پشت تلویزیون به شما ارائه کنیم، مطلب کاغذ دیواری پشت تلویزیون، ترفندهای طراحی دیوار اصلی اتاق نشیمن را مطالعه کنید.

انتخاب کفپوش برای خانه چیدمانه

در بخش بعدی برنامه چیدمانه کمند و سپند امیرسلیمانی می بایست متناسب با خانه ی خود، کفپوش انتخاب می کردند. هر چند به نظر می رسید سپند امیرسلیمانی بین گزینه های 1 و 3 مردد بود اما در نهایت گزینه 1 را انتخاب کرد.

لمینت انتخاب شده توسط سپند امیر سلیمانی Tropical Plank 6017 بود که در نهایت کنتراست زیبایی با دیوارپوش ها و مبلمان استفاده شده در طراحی داخلی ایجاد کرد و به نظر می رسد در نهایت انتخاب او با وجود تردید اولیه،  نتیجه ی خوبی در دکوراسیون فضا باقی گذاشته است.

لمیینت Tropical Plank 6017
لمیینت Tropical Plank 6017

لمینت Tropical Plank 6017 از محصولات برند  SoloWood است که با متریال خارجی در داخل ایران تولید می شود و توسط شرکت رویا در بازار دکوراسیون داخلی ایران عرضه می شود.

در نهایت به نظر می رسد انتخاب های سپند و کمند امیرسلیمانی در برنامه چیدمانه توانست یک طراحی داخلی ساده و شیک را به نمایش بگذارد و توجه بینندگان و داوران را به خوبی جلب کند.

شما اگر به جای این دو هنرمند دوست داشتنی بودید از کدام کاغذ دیواری ها و کفپوش های رویا برای دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می کردید؟

تماشای قسمت دوم برنامه چیدمانه

اگر هنوز موفق نشده اید قسمت دوم برنامه چیدمانه را ببینید خبر خوب اینکه این برنامه را می توانید به صورت رایگان از وبسایت اپرا و از طریق این لینک مشاهده کنید. همچنین این برنامه از طریق دیگر پلتفرم های آنلاین همچون نماوا، روبیکا، تماشاخونه و … هر دوشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود.

کاغذدیواری ساده و شیک، انتخاب سپند و کمند امیرسلیمانی
کاغذدیواری ساده و شیک، انتخاب سپند و کمند امیرسلیمانی

 

خرید کاغذ دیواری Pallazo و لمینیت  Tropical Plank

برای تهیه و خرید کاغذدیواری Pallazo و لمینت Tropical Plank می توانید به دفاتر فروش ما در شهرهای تهران، مشهد، قم و شیراز و یا نمایندگی ها و عاملین فروش ما در سراسر کشور مراجعه کنید. همکاران ما در بخش تماس شرکت روبا به شماره 02125991000 آماده اند تا شما را در ساعات اداری از روزهای شنبه با تا چهارشنبه راهنمایی کنند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.