در قسمت هفتم چیدمانه، حدیث میر امینی و عبدالله روا به عنوان مهمانان این قسمت حضور داشتند و همانند قسمت های پیشین در چالش اصلی برنامه یعنی چیدمان منزل شرکت کردند. این دو هنرمند تصمیم گرفتند از کاغذ دیواری صورتی و آلبوم کاغذدیواری ونگوگ برای چیدمان خانه  استفاده کنند.  در ادامه این مطلب نگاهی می کنیم به تاثیر رنگ صورتی در چیدمان خانه و تاثیری که انتخاب های این دو هنرمند در طراحی داخلی خانه چیدمانه داشته است.

حدیث میر امینی و عبدالله روا در قسمت هفتم چیدمانه با اجرای مریم مومن
حدیث میر امینی و عبدالله روا در قسمت هفتم چیدمانه با اجرای مریم مومن

کاغذدیواری همچون تابلوی هنری در اتاق نشیمن حدیث میرامینی  عبدالله روا

کاغذدیواری هایی که حدیث میر امینی و عبدالله روا برای چالش چیدمانه خود داشتند تمامی از آلبوم کاغذدیواری ونگوگ انتخاب شده بود. این انتخاب کمک کرده بود تا طراحی داخلی خانه آنها ظاهری هنری و مدرن به خود بگیرد.

کاغذدیواری که برای دیوار تی وی این قسمت انتخاب شده بود، با کد  Van Gogh 17162 یک حس هنری به فضا بخشیده بود. این کاغذدیواری با تکرار محو تم درخت و برگ از کاغذدیواری های محبوب برند PrimeWalls است.

کاغذدیواری ونگوگ با کد 17162 در اتاق نشیمن چیدمانه
کاغذدیواری ونگوگ با کد 17162 در اتاق نشیمن چیدمانه

در کنار کاغذدیواری دیوار اصلی یک کاغذ دیواری صورتی رنگ نیز از همین آلبوم با کد  Van Gogh 17126 بر روی دیوار کناری قرار گرفته بود که توانسته بود نقش رنگ مکمل را به خوبی ایجاد کند.

رنگ صورتی در اتاق خواب

کاغذ دیواری که این زوج هنری برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اند، یکی از کاغذدیواری های آلبوم ونگوگ است. این آلبوم کاغذدیواری هلندی از آثار نقاش پرآوازاه ونسان ونگوگ الهام گرفته است.

اگر شما نیز دوست دارید این طرح را برای فضای انتخاب کنید می توانید آن را در مجموعه برند PrimeWalls شرکت رویا با کد Van Gogh 17125 بیابید.

Van Gogh 17125 کاغذ دیواری اتاق خواب در قسمت هفتم چیدمانه
Van Gogh 17125 کاغذ دیواری اتاق خواب در قسمت هفتم چیدمانه

کاغذ دیواری صورتی می تواند به ایجاد فضایی آرامش بخش، عاشقانه و سرزنده و پرانرژی در اتاق خواب کمک کند. بنابراین با انتخاب این کاغذ دیواری اتاق خواب به بهبود کیفیت خواب و کاهش استرس و همچنین ایجاد فضایی رمانتیک و دلربا برای زوج ها کمک خواهد شد. همچنین انتخاب این رنگ می تواند به ایجاد فضایی پرنشاط و سرزنده برای شروع روز  با ما کمک کنند. کمک کند.

نکاتی خواندی از قسمت هفتم مسابقه چیدمانه

  • مجتبی شفیعی در این قسمت برنامه با لباسی عربی و در نقش یک سرمایه گذار عرب ظاهر شد و بر روی آهنگی عربی، ترانه ی خود را خواند.
  • این دومین مرتبه ای است که از آلبوم کاغذ دیواری ونگوگ در این شوی تلویزیونی استفاده می شود. پیش از این در قسمت پنج برنامه چیدمانه نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی از همین آلبوم کاغذدیواری برای  چیدمان خانه شان استفاده کردند.

چگونه در مسابقه قسمت 7 چیدمانه شرکت کنیم؟

به حدیث میر امینی و عبدالله روا هنرمندان شرکت کننده در این قسمت برنامه چیدمانه امتیازی بین 100 تا 1000 دهید، و تا 48 ساعت قبل از شروع قسمت بعدی امتیاز خود را به شماره 90000989 ارسال کنید تا یکی از برندگان قرعه کشی دو دستگاه آپارتمان این برنامه باشید.

نظر شما در مورد انتخاب کاغذ دیواری صورتی توسط حدیث میر امینی و عبدالله روا چیست؟ آیا شما هم این انتخاب را دوست داشتد؟ آیا از این ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تماشای رایگان قسمت هفتم مسابقه چیدمانه

قسمت هفتم برنامه چیدمانه در تاریخ دوشنبه 8آبان ماه از پلتفرم های نماوا و تماشاخونه  و دیگر پلتفرم های آنلاین منتشر شد. همچنین این برنامه را به صورت رایگان می توانید از پلتفرم اپرا تماشا و دانلود کنید. البته توجه داشته باشد که هزینه اینترینت در این پلتفرم به شکل کامل برای شما محاسبه خواهد شد.

تماشای رایگان قسمت هفتم مسابقه چیدمانه

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی