نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی شرکت کنندگان قسمت 5 برنامه چیدمانه بودند و در چالش اصلی این قسمت برنامه با انتخاب کاغذدیواری و کفپوش و دیگر لوازم منزل شرکت کردند. مانند هر قسمت این برنامه، نگاهی می کنیم به محصولاتی که این دو هنرمند در مسابقه طراحی داخلی این برنامه از سبد خرید شرکت رویا داشتند.

نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی در قسمت 5 برنامه چیدمانه
نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی در قسمت 5 برنامه چیدمانه

کاغذ دیواری و لمینت پارکت انتخابی نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی

نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی دست به انتخابی جسورانه زدند و رنگ آبی را برای کاغذدیواری اتاق نشیمن و اتاق خواب این قسمت انتخاب کردند. کاغذ دیواری که در این قسمت برنامه چیدمانه انتخاب شده، کاغذدیواری هلندی ونگوگ از برند Primewalls انتخاب شده که توسط شرکت رویا طراحی داخلی عرضه می شود. با هم نگاهی دقیق می اندازیم به 3 کاغذ دیواری که این هنرمند از آلبوم هنری ونگوگ انتخاب کردند.

ونگوگ در اتاق نشیمن چیدمانه

کاغذ دیواری دیوار شاخص اتاق نشیمن  توسط شرکت کنندگان این برنامه از آلبوم ونگوگ انتخاب شده بود. این آلبوم  تماما از آثار هنرمند مشهور ونسان ونگوگ الهام گرفته است، . کاغذ دیواری Van Gogh2 17140   که برداشتی از تابلوی شکوفه های بادام ونگوگ است، نوعی سرزندگی و حس شکوفایی و خلاقیت را به محیط خانه چیدمانه بخشیده بود. برای تهیه این کاغذ دیواری و اطلاع از نزدیک مرکز فروش ما به خودتان می توانید با شماره 02125991000 تماس بگیرید.

و اگر دوست دارید از کاغذ دیواری گلدار در منزل خود استفاده کنید و نیاز به ایده های بیشتر دارید کاغذدیواری گلدار، استفاده از ایده‌های طراحی مناسب برای کاغذدیواری‌های گلدار  را حتمن مطالعه کنید.

کاغذ دیواری ونگوگ شکوفه های بادام در برنامه چیدمانه
کاغذ دیواری ونگوگ شکوفه های بادام در برنامه چیدمانه

کاغذ دیواری آبی ساده برای دیوار مکمل

برای دیوار مکمل اتاق نشیمن از یک کاغذدیواری آبی رنگ ساده که بافت آن به نوعی یادآور ضربه های قلم موی ونگوگ است استفاده شده بود. نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی  با انتخاب این کاغذ تناسبی خوبی میان پرده و کاغذدیواری اتاق اصلی بوجود آوردند.  این کاغذ دیواری نیز از آلبوم هنری و بی نظیر ونگوگ انتخاب شده بود. این کاغذدیواری با کد  Van Gogh2 220076 در سبد محصولات رویا قرار دارد.

کاغذ دیواری ساده آبی رنگ، انتخاب نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی
کاغذ دیواری ساده آبی رنگ، انتخاب نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی

استفاده از رنگ آبی در اتاق نشیمن

با توجه به انتخاب شرکت کنندگان قسمت 5 برنامه چیدمانه، هنرمندان گرامی خانم نیوشا ضیغیمی و آقای ارسلان قاسمی بد ندیدم نکاتی را در خصوص استفاده از رنگ آبی آسمانی در اتاق نشیمن با شما در میان بگذاریم.

استفاده از رنگ آبی آسمانی در اتاق نشیمن می‌تواند اتاق را به یک محیط آرام و دلپذیر تبدیل کند. این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های طبیعی و آرامش‌بخش شناخته می‌شود و در داخل اتاق می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد. در ادامه تعدادی از نکاتی را برای استفاده از رنگ آبی آسمانی در اتاق نشیمن شما ارائه می‌دهم:

انتخاب رنگ مناسب: اگر قصد دارید از رنگ آبی آسمانی استفاده کنید، مهم است که یک نمونه از این رنگ را در اتاق تست کنید تا مطمئن شوید که رنگ مناسبی برای فضای شماست. رنگ‌های آبی متنوعی وجود دارند، از آبی کمرنگ تا آبی تیره‌تر، بنابراین انتخاب رنگی که به ترتیب با میزان نور و اندازه اتاق شما سازگار است، مهم است.

استفاده از ترکیب رنگ‌ها: برای افزایش جذابیت اتاق، می‌توانید رنگ آبی آسمانی را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید. مثلاً می‌توانید از رنگ‌های سفید، خاکستری، طلایی، یا حتی سبز برای مبلمان و تزئینات استفاده کنید.

نکات تزئینی: از آینه‌ها و شیشه‌ها برای افزایش تأثیر نور و ایجاد عمق در اتاق استفاده کنید. همچنین، گلدان‌ها با گیاهان داخلی نیز می‌توانند زیبایی اضافی به اتاق بدهند.

با توجه به این نکات، شما می‌توانید از رنگ آبی آسمانی به عنوان یک رنگ آرامش‌بخش و زیبا برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید و یک محیط دلپذیر و آرام برای خود و مهمانانتان ایجاد کنید.

ونگوگ در اتاق خواب

انتخاب نیوشا ضیغمی و سامان قاسمی برای اتاق خواب نیز، کاغذدیواری از آلبوم ونگوگ بود. این کاغذ دیواری زیبا حس و حالی قوی ضربه های قلم ونگوگ در خود دارد و بافت و طیف رنگی از سر قلم ونگوگ را نمایش می دهد. این کاغذدیواری با کد Van Gogh2 220044 از برند پرایم فلورز از دفاتر و نمایندگی های شرکت رویا قابل تهیه است.

کاغذ دیوار اتاق خواب برنامه 5 چیدمانه نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی
کاغذ دیوار اتاق خواب برنامه 5 چیدمانه نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی

تماشای رایگان قسمت 5 مسابقه چیدمانه

قسمت پنجم برنامه چیدمانه در تاریخ دوشنبه 17 مهرماه از پلتفرم های نماوا و تماشاخونه منتشر شد. همچنین این برنامه را به صورت رایگان می توانید از پلتفرم اپرا تماشا و دانلود کنید.

تماشای رایگان قسمت پنجم مسابقه چیدمانه

نکاتی خواندی از قسمت پنجم  برنامه چیدمانه

  • در این قسمت برنامه هم مجتبی شفیعی گریم و شخصیتی متفاوت برای خود انتخاب کرده بود و در نقش یک زن مسن ظاهر شد و بر روی سن برنامه به اجرای موسیقی پرداخت.
  • علاوه بر انتخاب رنگ کاغذ دیواری که با توجه به رنگ شاد و متفاوت آن انتخابی جسورانه توسط نیوشا ضیغمی تعبیر می شد، انتخاب لباس او نیز انتخابی متفاوت و رنگی نارنجی و متفاوت بود.

چگونه در مسابقه قسمت 5 برنامه چیدمانه شرکت کنیم؟

برای شرکت در مسابقه چیدمانه می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  • به شرکت کنندگان این قسمت برنامه چیدمانه امتیازی بین 100 تا 1000 دهید، و تا 48 ساعت قبل از شروع قسمت بعدی امتیاز خود را به شماره 90000989 ارسال کنید تا یکی از برندگان قرعه کشی دو دستگاه آپارتمان این برنامه باشید.
  • شرکت کنندگان قسمت بعدی برنامه چیدمانه را حدس بزید و تا 48 ساعت قبل از شروع برنامه قبلی به شماره 90000989 پیامک کنید تا شانس برنده شدن خود در قرعه کشی 20 میلیون تومانی این برنامه را بیازمایید.

برای اطلاع از اسامی شرکت کنندگان این برنامه می توانید از مطلب چیدمانه، اولین مسابقه طراحی داخلی ایران در شبکه خانگی کمک بگیرید.

 

نظر شما در باره انتخاب کاغذ دیواری که نیوشا ضیغمی و ارسلان قاسمی کردند چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.