در قسمت نهم برنامه چیدمانه، محیا دهقانی و میثم درویشان پور، دو بازیگر جوان و محبوب، حضور داشتند. در زیر نگاهی انداخته ایم به حضور ایشان در چالش چیدمانه خانه و انتخاب هایی که برای کاغذدیواری خانه خود داشتند.

انتخاب‌های محیا دهقانی و میثم درویشان پور برای اتاق نشیمن

در اتاق نشیمن، محیا دهقانی و میثم درویشان پور از ترکیب کاغذدیواری‌های EE1204 و EE1404 از آلبوم Elementum استفاده کردند. کاغذدیواری EE1204 دارای طرحی از رنگ‌های فیروزه‌ای و طلایی با بافتی زنگ‌زده است. کاغذدیواری EE1404 دارای طرحی از رنگ‌های فیروزه‌ای و طلایی با بافتی صاف‌تر است.

کاغذدیواری ee1204 از آلبوم Elementum در قسمت 9 چیدمانه
کاغذدیواری ee1204 از آلبوم Elementum در قسمت 9 چیدمانه

در دیوار مکمل اتاق نشیمن، از کاغذدیواری EE1204 استفاده شد. این کاغذدیواری با طرحی خاص و منحصر به فرد، فضایی چشمگیر و جذاب به اتاق نشیمن بخشید. در دیوار پشت تلویزیون، از کاغذدیواری EE1404 استفاده شد. این کاغذدیواری با بافتی صاف‌تر، فضایی مدرن‌تر و مینیمال‌تر به اتاق نشیمن بخشید.

ترکیب کاغذدیواری‌های EE1204 و EE1404 در اتاق نشیمن، فضایی شیک، مدرن و چشمگیر ایجاد کرد. رنگ‌های فیروزه‌ای و طلایی در این کاغذدیواری‌ها، فضایی گرم و دنج به اتاق نشیمن بخشید. بافت زنگ‌زده کاغذدیواری EE1204، فضایی رمانتیک و صنعتی به اتاق نشیمن بخشید. بافت صاف‌تر کاغذدیواری EE1404، فضایی مدرن‌تر و مینیمال‌تر به اتاق نشیمن بخشید.

کاغذدیواری های محیا دهقانی و میثم درویشان پور برای اتاق خواب

در اتاق خواب، محیا دهقانی و میثم درویشان پور از کاغذدیواری 220451 از آلبوم Fiore استفاده کردند. کاغذدیواری 220451 دارای طرحی از برگ‌های کرم رنگ انتزاعی و در هم تنیده است. این کاغذدیواری فضایی ساده و آرامش‌بخش به اتاق خواب بخشید. این کاغذدیواری با طرحی ساده و آرامش‌بخش، فضایی دنج و راحت به اتاق خواب بخشید.

کد 220451 از آلبوم Fiore در قسمت 9 چیدمانه
کد 220451 از آلبوم Fiore در قسمت 9 چیدمانه

این کاغذدیواری می‌تواند به فضای اتاق خواب احساس آرامش و سکون ببخشد. طرح ساده برگ‌های کرم رنگ در کاغذدیواری 220451 نیز فضایی طبیعی و دلپذیر به اتاق خواب بخشید.

نکات کلی برای استفاده از کاغذدیواری در اتاق نشیمن و اتاق خواب

حال که انتخاب های این دو هنرمند را برای کاغذدیواری اتاق خواب و نشیمن بررسی کردیم بد نیست نکات کلی در خصوص استفاده از رنگ های روشن با طرح ساده را نیز با شما مرور کنیم. کاغذ دیواری با رنگ‌های روشن و ملایم می‌توانند به فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب احساس آرامش و سکون ببخشند. همچنین طرح‌های ساده و آرامش‌بخش می‌توانند به فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب احساس آرامش و سکون ببخشند، توجه داشته باشید که طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق ممکن است به اتاق خواب شما احساس شلوغی و بی‌نظمی ببخشند.

نکاتی از قسمت 9 برنامه  چیدمانه

  • مجتبی شفیعی در این قسمت از برنامه در نقش قهرمان فیلم های وسترن ظاهر شد. خوشبختانه بر خلاف قسمت هشتم، بخشی که در برنامه به مجتبی شفیعی اختصاص داشت سانسور نشده بود.
  • با توجه به حذف آیتم مجتبی شفیعی در قسمت 8 برنامه چیدمانه، این قسمت تا اینجای کار کمترین امتیاز را از کاربران پلتفرم های آنلاین در میان دیگر قسمت های برنامه چیدمانه گرفته است.
مجتبی شفیعی در نقش قهرمان فیلم های وسترن در قسمت 9 چیدمانه
مجتبی شفیعی در نقش قهرمان فیلم های وسترن در قسمت 9 چیدمانه

نظر شما در مورد انتخاب های محیا دهقانی و میثم درویشان پور  چیست؟ آیا شما هم این انتخاب را دوست داشتید؟ آیا از این ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تماشای رایگان قسمت 9  مسابقه چیدمانه

قسمت 9 برنامه چیدمانه در تاریخ دوشنبه 22 آبان ماه از پلتفرم های نماوا و تماشاخونه و دیگر پلتفرم های آنلاین منتشر شد. همچنین این برنامه را به صورت رایگان می توانید از پلتفرم اپرا تماشا و دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که هزینه اینترینت در این پلتفرم به شکل کامل برای شما محاسبه خواهد شد.

تماشای رایگان قسمت 9 برنامه چیدمانه

شرکت در مسابقه قسمت 9 چیدمانه

به محیا دهقانی و میثم درویشان پور  هنرمندان شرکت کننده در این قسمت برنامه چیدمانه امتیازی بین 100 تا 1000 دهید، و تا 48 ساعت قبل از شروع قسمت بعدی امتیاز خود را به شماره 90000989 ارسال کنید تا یکی از برندگان جایزه بزرگ این قسمت برنامه چیدمانه باشید.

 

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی