کاغذ دیواری نانوون چیست؟ تکنولوژی نانوون به عنوان یک روش جدید برای ساخت کاغذدیواری در نظر گرفته می‌شود. این تکنولوژی به ویژه برای تولید کاغذدیواری‌های با الگوهای پیچیده استفاده می‌شود. این تکنولوژی ابتدا در 8 سال قبل معرفی شد و به عنوان یک گزینه محبوب در صنعت تولید کاغذدیواری پیش‌روفت.

در حال حاضر، حدود ۲/۳ از کاغذهای دیواری جدید که در بازار عرضه می‌شوند، دارای تصویر زمینه چاپ شده در یک پارچه غیربافته هستند. این چیست؟ به طور ساده، کاغذ دیواری نانوون ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است که به صورت غیربافته تولید می‌شود. این خصوصیت موجب شده تا کاغذدیواری نانوون خصوصیت‌های خوبی مانند مقاومت در برابر پاره شدن و مقاومت در برابر آب و رطوبت داشته باشد.

استفاده از کاغذ دیواری نانوون به‌طور ملموس تاثیرات مثبتی را بر روی دیوارها و محیط زیست خانه‌تان خواهد گذاشت. این تکنولوژی همچنین به جلوگیری از تولید مواد ضایعه کمک می‌کند و تاثیر محیطی مثبتی دارد.

ترکیب ویژه ای از الیاف طبیعی و مصنوعی باعث می شود که پارچه های بافته نشده ( کاغذ دیواری non-woven ) از پارچه های بافته شده تنفس بهتری داشته باشند و همچنین قابل شستشو باشند. در حال حاضر، یک کاربر جدید که خواهان کاغذ دیواری است نمی دانند این دو ویژگی بسیار مهم است اما همه افراد سابقه دار در این صنعت متوجه مزایای آن می شوند.
❇️ در گذشته، به محض تماس کاغذدیواری با مایعات یا هر چیز سیالی، شما باید یا آن قسمت دیوار را عوض می کردید یا مدتها آن را تحمل می نمودید. کاغذ دیواری نانوون (non-woven) به طرز قابل توجهی از نظر نظافت آسان و راحت می باشد. همه آن چیزی که یک خانم خانه دار در هنگام خرید به آن توجه دارد را در این محصول گرد آورده اند ؛ نظافت و شستشوی بهتر




کاغذ دیواری نانوون (non-woven) در صنعت دیوارپوش

در سالهای اخیر در کشور های متمدن جنس مواد مصرفی در محصولات تغییر کرده و به سمت استفاده از اجناس سازگار با محیط زیست رفته اند که برای انسان و محیط زیست مضر نباشد و قابل بازگشت به محیط زیست باشندکاغذ دیواری هم از این حیث مستثناء نیست و کاغذ دیواری هایی با مواد اولیه طبیعی و الیاف ساخته شده که اصطلاحاً کاغذ دیواری نانوون (non-woven) یا بافته نشده نام برده می شوند.

کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN دارای PVC نمی باشند و از الیاف فیبری سلولوزی به همراه الیاف نساجی در دستگاه کاغذ دیواری تولید می شوند که برای استحکام بیشتر به  آن مواد اکرلیک می افزایند. کاغذ دیواری نانوون بسیار خوش نصب است و پس از نصب محکم و یکپارچه به دیوار چسبیده و هیچگونه درزی دیده نمی شود.

ویژگی ها و مزایایی کاغذ دیواری نان وون NONWOVEN

  • تنفس پذیری: کاغذ دیواری نانوون از جنس‌های تنفس‌پذیر تشکیل شده است، بنابراین موجب می‌شود که رطوبت در دیوارها تجمع نکند و از تشکیل قارچ و کپک جلوگیری شود.
  • پارچه‌های غیربافته: به دلیل عدم بافته شدن الیاف، این کاغذها می‌توانند شسته شوند و رطوبت را در خود نگه نمی‌دارند. این ویژگی‌ها موجب مقاومت در برابر رطوبت و کثیفی می‌شود.
  • نصب سریع و آسان: نیازی به چسب کاری دوباره نیست و کاغذ دیواری به سرعت به دیوار چسبیده و هیچ درزی قابل مشاهده باقی نمی‌ماند. شاید باورکردنی نباشد اما با کمی دانش فنی و دقت میتوانید به سادگی خودتان آنگونه که دوست دارید کاغذ دیواری نانوون خانه ی خودتان را نصب نمایید.

نمونه آلبوم های کاغذ دیواری نانوون (non-woven)

کاغذ دیواری نانوون کالر استوری
کاغذ دیواری کاغذ دیواری نانوون (non-woven) ونگوگ
کاغذ دیواری نانوون شدو
کاغذ دیواری نانوون اسنشیال کاغذ دیواری لوکس نئورویال آلبوم کاغذ دیواری نانوون گلسی

 

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی