گروه موهاک تولید کننده ی موکت تایل دریفتد گراند خود را اینگونه معرفی می کنند: در گروه موهاک، رویکرد طراحی ما با بررسی همگرایی معماری، مد، فن آوری و جهان طبیعی گسترش یافته است و راه حل های نوآورانه کف پوش ( موکت تایل ) را در سبک، عملکرد، سهولت نصب و پایداری ایجاد می کنیم.
ما با طراحان برجسته که اکثرا برنده جایزه های ویژه در زمینه محصول شده اند، همکاری می کنیم.
در گروه بزرگ موهاک بر این باوریم که پایداری یک الزام اخلاقی است و معتقدیم که طراحی خوب، کار خوب است و محصولات و خدمات ما فقط به عنوان عملیات ما است.

ما دارای اختراع کف پوش بیشتری نسبت به هر شرکت دیگری در صنعت هستیم.
ما کف پوش را برای رعایت بالاترین استانداردهای برنامه های صدور گواهینامه ساختمان در سراسر جهان طراحی می کنیم.
مشارکت و گواهینامه های ما، بازار را با در نظر داشتن سلامت تغییر می دهند.

از مراحل اولیه طراحی موکت تایل، از طريق نصب و غيره، ما متعهديم تا مشتريان خود را با طيف کامل محصولات، پشتيبانی و خدمات همراهی نماییم.
از سال 2013، Mohawk 6.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است و در زمینه کار خود رکورد دار می باشد.

از زمانی که ما اولین فرش های Mohawk را در سال 1878 راه اندازی کردیم، کیفیت را در هر محصول کف سازی که تولید کرده ایم سرلوحه خود قرار داده ایم. امروزه این سنت با نوآوری و انقلاب در پروسه تولید و طراحی محصولات، با تیمی با استعداد که متخصص در ارائه خدمات می باشند ادامه دارد.
ما افتخار می کنیم که 100 درصد از محصولات فرش ما در ایالات متحده تولید می شوند و این صنعت را به عنوان یک نام تجاری مورد اعتماد در زمینه کفپوش ارائه می نماییم. ما متعهدیم که کسب و کار خود را به بهترین نحو که می توانیم انجام دهیم و در جوامع، تاثیر مثبتی داشته باشیم.
شرکت رویا طرح داخلی نماینده رسمی ما در ایران در زمینه موکتهای رول و تایل می باشد . شما می توانید از محصول جدید ما موکت تایل دریفتد گراند (Drifted Ground)  در شوروم شرکت رویا طرح داخلی به آدرس ایران، تهران، خیابان شریعتی، نبش دولت، برج نگین قلهک، ط اول، واحد 11 بازدید فرمایید.

شماره تماس : 02125991000

مبنع: www.mohawkgroup.com

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی