آموزش نصب بوردر کاغذ دیواری

بوردر کاغذدیواری چیست

بوردر همان کاغذدیواری است که اندازه آن متفاوت است و به صورت نوارهایی در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهید به کاغذ دیواری مورد نظر حاشیه بدهید یا دو قسمت بالا و پایین را از هم جدا کنید در واقع بوردر ها نوارهایی هستند برای دیزاین که روی کاغذ دیواری نصب می شوند. شما می توانید بردرها را بر روی رنگ بدون استفاده از کاغذ دیواری هم نصب کنید. بردرها وسط دیوار، بالای طاق یا پایین فضا بالای قرنیزها نصب می شوند و فضای استراحت فرزند شما را با زیبایی خود دگرگون می کنند.

جنس  بوردرها، اکثرا از جنس کاغذ دیواری هستند.

نصب بوردر کاغذ دیواری

– قبل از هر چیزی باید محل مورد نظر نصب بوردر دیواری را از هرگونه گرد و خاک و آلودگی پاک کنید، تا به راحتی در محل مورد نظر بچسبد.
– اگر خانه شما تازه ساخت است و یا اینکه تازه رنگ آمیزی شده باید صبر کنید تا خشک شود، چرا که محل نصب نباید مرطوب باشد.
– بوردرها مدنظرتان را می توانید از سایت کاغذ دیواری “ رویا طرح داخلی” خریداری نمایید.

نکات مهم در مورد بوردر کاغذ دیواری

– بوردر ها به راحتي قابل شست و شو هستند و در صورتی که از روی دیوار بخواهید بکنید باید بسیار آرام با یک سشوار آن را حرارت بدهید و آرام از روی دیوار جدا کنید . بوردر بايد با بخارشو از سطح ديوار كنده شود، البته در بعضي از ديوارها كه رنگ روغن مرغوب دارند با سشوار هم كنده میشوند ولي بهترين روش براي اين كه ديوار صدمه نبيند، استفاده از بخارشو است اما بايد بگوييم هرچه قدر سطحی كه بوردر چسبانده شده صيقلی تر و روغنی تر باشد، بوردر کاغذ دیواری  راحت تر كنده می شود ولی هرچه قدر كاغذی و ناهموارتر باشد هنگام كندن بوردر مشكل بيشتر خواهد بود

بوردر های موجود روی سایت رویا طرح داخلی روی هر سطح صافی قابل نصب می باشند. بهترین جای نصب دیوار رنگ روغن، رنگ پلاستیک، کاغذ دیواری مسطح می باشد. بوردر کاغذ دیواری روی گچ و بلکا و مولتی کالر (اگر صاف نباشد) نمی چسبد.

-اگر برای اتاق فرزندتان در حال انتخاب هستید بسته به اینکه چقدر فرزندتان کنجکاو و بازیگوش است می توانید ابعاد و محل نصب بوردر را طوری انتخاب کنید که دور از دسترس وی باشد تا نتواند صدمه ای به آن برساند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی