در چه فضاهایی از کاغذدیواری استفاده کنیم؟ هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن را دارد؛ تنها بایداز اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید. گام اول ، در نظر گرفتن عینیات و امکانات موجود است. ساختن خانه‌ای در رویا آسان اما در عمل سخت و دشوار است.

اولین عنصری که در شروع باید مدنظر قرار گیرد عملکرد و نحوه استفاده از فضای داخلی است. یک چهار دیواری می‌تواند به  عنوان اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار بگیرد.از این رو با توجه  به نوع فضا و نیازمندی های آن به انتخاب هر یک از اجزا مورد استفاده در محیط خود بپردازید. منظره اتاق، میزان نور طبیعی و خصوصیات معماری ساختمان از دیگر عواملی هستند که قبل از شروع تزئین باید مدنظر قرار گیرند.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن کاغذ دیواری خانه کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

چنانچه در گام نخست خواستار تغییر در جداره ها و دیوار های محیط خود باشیم، انتخاب پوشش دیوار کاغذ دیواری می تواند یکی از بهترین انتخاب هایی باشد که شما بتوانید برای فضای خود در نظر داشته باشید. استفاده از کاغذ دیواری باید بر اساس ظرافت ها و نگاه ویژه به ترکیب بندی رنگ ها،طرح های اجرا شده صورت گیرد.

به دليل وجود تنوع بسيار زياد  كاغذ ديواری ها و احتمال سردرگم شدن هنگام خريد، مهم است كه حتما قبل از اينكه براي خريد بيرون برويد، ايده و طرحي را در ذهن داشته باشيد و كاملا بدانيد كه چه مي خواهيد. راه آسان براي انتخاب کاغذدیواری اين است كه ابتدا به رنگ هاي موجود، نوع كف پوش و سبك دكوراسيون خانه خود و وسايل و مبلمان موجود در دكوراسيون خانه تان  توجه و تعيين كنيد كه در اصل آنها داراي چه سبك و جلوه اي هستند، سپس به دنبال كاغذ ديواری متناسب با همان سبك برويد.

در زمان انتخاب می بایست ویژگی های محیط خود را از نظر ابعاد و ارتفاع در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که هر چه کاغذ انتخابی شما تیره تر و پر نقش تر باشد محیط شما را کوچک تر خواهد کرد.

با توجه به آنچه گفته شد، حضور شرکت رویا در کنار شما برای داشتن بهترین انتخاب ها کار را بسیار آسان نموده است. شما می توانید با مراجعه به شوروم شرکت رویا طرح داخلی و مشاوره با کارشناسان با تجربه در این زمینه ، بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

مجموعه کاتالوگ های برند پرایم والز با داشتن به روز ترین طرح ها و نقش های اروپایی و آمریکایی شرایط مناسبی را برای ایجاد محیط ایده آل شما فراهم کرده است. این مجموعه ترکیبی از طرح های مدرن و کلاسیک را در کنار هم برای شما به ارمغان آورده است تا با توجه به سبک زندگی خود زیباترین انتخاب را داشته باشید.

کاغذ دیواری کلاسیک داماسک کاغذ دیواری اتاق خواب کاغذدیواری خانه

پیشنهاد ما برای منزل شما چنانچه محیط کاملا مدرن دارید استفاده از مجموعه کاتالوگ های کاغذدیواری Lugano، کاغذ دیواری VanGogh ،کاغذدیواری Essentials ، کاغذ دیواری Shadows ،کاغذ دیواری Synopsis و بسیاری دیگر که این امکان را به شما می دهد تا محیط ایده آل خود را به تصویر بکشید.

همچنین چنانچه خانه شما دارای سبکی کلاسیک است می توانید از کاتالوگ هایی همچون کاغذدیواری Luminous lavender،کاغذدیواری Neo Royal، کاغذ دیواری Brooklyn Heights،کاغذ دیواری Gold Leaf،کاغذ دیواری Voyage استفاده کنید.

 

مشاهده کاغذ دیواری کلاسیک برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن و …
مشاهده کاغذ دیواری مدرن برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب مدرن ، کاغذ دیواری هتل و …
مشاهده کاغذ دیواری کودک برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان و …

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی