موکت تایل تافتینگ

انتخاب رنگ در موکت ژاپنی تافتینگ کالرلاین

رنگ‌ها در طراحی داخلی دفاتر و فضای کار بسیار تاثیرگذار هستند . در روند انتخاب موکت های فضای اداری- تجاری ، همواره اصول از پیش تعیین شده ای وجود دارد که می تواند بر کیفیت انتخاب های صحیح و موثر شما بیافزایند و زیبایی محیط تان را افزایش دهد .

در خصوص انتخاب نوع و رنگ کفپوش برای کف محیط ، همواره محدودیت های بیشتری نسبت به پوشش های دیوار وجود دارد . موکت های تایلی ساده ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین انتخابی هایی هستند که در مرحله نخست تصمیم گیری با آن مواجه خواهید شد. وجود رنگ در دنیای موکت های تایلی کالرلاین، مزیتی است که می توان برای این مجموعه برشمرد. موکت های تایل اداری – تجاری Color line ، محصولی جدید از برند پرایم فلورز است . موکت های تایلی ارایه شده ، دارای مجموعه ای از رنگ های اداری-تجاری جدیدی است که حس تحرک ، خلاقیت و در عین حال زیبایی و آرامش را در محیط شما به جریان خواهد انداخت.


موکت تایل کالرلاین

موکت تایل کالرلاین

موکت تایل کالرلاین

ویژگی های برتر موکت تافتینگ کالرلاین

موکت تافتینگ اداری-تجاری کالرلاین با ابعاد متناسب ۵۰ *۵۰ سانتی متر، روش بافت تافتد و بافت حلقوی ، شرایط کاملا به صرفه و کارایی را در پروژه های بزرگ اداری- تجاری مهیا خواهد کرد. انعطاف پذیری بی نهایت این کالکشن در نوع رنگ بندی و امکان ترکیب با کالکشن های دیگر موکت تایل برند پرایم فلوز همچون Ibiza ، Torque ، Elevate  از دیگر مزایای این موکت تافتینگ اداری تجاری محسوب می شود . خلق طرح های متفاوت از طریق جابجایی تایل ها امکان پذیر است تا شما بتوانید متناسب با فضا ، طرح و کاربری فضای خود را اجرا نمایید و هر زمان که دکوراسیون فضای خود را تغییر دادید ، متناسب با آن چیدمان جدیدی را برای آن ها در نظر بگیرید.
اگر خواهان برقراری حسی گرم و مثبت در اتاق کارتان هستید ، استفاده از رنگ های گرم می تواند دما و انرژی فضای شما را افزایش دهد . رنگ های گرم و بسیار زیبای موجود در کالکشن موکت تایل Color line شما را در این مسیر کمک خواهد کرد.

مشاهده رنگ بندی های منتخب موکت تایل کالرلاین


ex7011 موکت تایل کد

ex7029 موکت تایل کد

ex7018 موکت تایل کد

ex7031 موکت تایل کد
۷۰۱۱ ۷۰۲۹ ۷۰۱۸ ۷۰۳۱

در مقابل چنان خواستار سکون و سادگی بیشتری هستید ، با انتخاب طیفی از رنگ های سرد و خنثی از موکت تافتینگ کالرلاین ، محیط اتاق را نظم داده و حس سکون را در آن ایجاد کنید . طیفی از رنگ های آبی ، طوسی و سبز برای رسیدن به این هدف ، می توانند مفید واقع شوند.

ex7002 موکت تایل کد ex7024 موکت تایل کد ex7003 موکت تایل کد ex7041 موکت تایل کد
۷۰۰۲ ۷۰۲۴ ۷۰۰۳ ۷۰۴۱

مشخصات فنی موکت تایل کالرلاین :

موکت تایل Color Line برند Prime floors
نوع محصول : مدولار وزن الیاف : ۵۵۰ گرم بر متر مربع
ابعاد : ۵۰ * ۵۰ سانتی متر بافت موکت : بافت حلقوی
روش بافت : تافتد نوع الیاف : نایلون
روش رنگرزی الیاف : Solution dyed کلاس تردد و ترافیک : مناسب محل های بسیار پرتردد

روش های نصب موکت تایل :

چیدمان موکت تایل در هنگام نصب

برای مشاهده رنگ بندی موکت تایل کالر لاین اینجا را کلیک کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی