کاغذدیواری ایست‌ویلیج از برند معتبر کاغذدیواری آمریکایی با تاکید بر تناسب و هماهنگی، زیبایی را از هنر کلاسیک به دنیای امروزی شما می آورد. این مجموعه نفیس با طراحی ماندگار از شاخ و برگ های طبیعی، در انواع طرح ها و نقوش مختلف رنگی معاصر به روز شده است.این آلبوم پیشنهادی هوشمندانه برای کاغذدیواری پذیرایی است. مجموعه کاتالوگ ایست ویلیج با روش های نوین پیچ و تاب گل ها وشاخه ها، تجربه ای کاملا تازه از سبک کلاسیک می باشد که با تلفیق رنگ های قوی بر شکوه آن افزوده شده است.

دلایل نام ایست ویلیج به خاطر این است که طراح ایده های خود را از روستاهای زیبای مشرق زمین گرفته است. روستاهای شرقی جذابیتی وصف ناشدنی دارند و در زیبایی بی نظیرهستند.
کاغذ دیواری کلاسیک ایست ویلیج در حقیقت با محیط روز به طور مداوم در حال تحول است و در اکثر نمونه ها ی طراحی شده این نمایان است که خانه زنده است و همیشه زندگی در جریان است.ایست ویلیج با داشتن جدیدترین طرح های کاغذ دیواری لوکس برای کاغذدیواری پذیرایی، پیشرو در تامین کاغذ دیواری این حوزه است.

نگاهی به طرح های کاغذدیواری ایست‌ویلیج، ایده آل برای کاغذدیواری پذیرایی شما!

طرح هایی که یک منبع شکیل و پایان ناپذیر برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی است. این نوع کاغذ دیواری داماسک با رنگ های آرام باعث لوکس شدن دکوراسیون داخلی می شود و طرح و رنگ آن با هر نوع طراحی داخلی همخوانی دارد.
این طرح از کاغذ دیواریایست ویلیج شامل طرح هایی خاص است که در 5 رنگ طراحی شده است.

 کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های داماسک
کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های داماسک

وجود انواع گل و بوته های طبیعی در این کاغذ دیواری حس وحال عجیبی را به فضا می دهد. این غنچه های پر شاخ و برگ تداعی جنگل ها و روستاهای سر سبز مشرق زمین است که در7 رنگ طراحی گردیده است که مناسب برای استفاده فضا های مختلف می باشدکه زیبایی آن فضا را دو چندان می کند.

 کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های بوته و گل
کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های بوته و گل

طرح بوته ها و گل های عمودی همراه با رنگ های خنثی قابلیت این را دارد که در همه فضاهای کلاسیک استفاده گردد. سبکی کلاسیک همراه با توازن زیبایی شناسی را به همراه دارد که محیط را زیباتر می کند که دارای 4 رنگ متنوع است.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

نمونه طرح های گل های ریز ایست ویلیج را به زیبایی می توان در کنار کاغذ های ساده همین کاتالوگ قرار داد و زیبایی آن ها را دو چندان نمود گل های کلاسیکی که به صورتی جذاب بر روی این کاغذ دیواری نقش بسته اند و قابل لمس می باشد. این طرح های زیبا در 5 رنگ آرامش بخش طراحی شده است.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

طرح های خاص همراه با رنگ های ملیح و ساده حس آرامش را تلقی می کنند که فضا را به نوعی خاص تر جلوه می دهند که دارای 5 رنگ متنوع می باشد ترکیب کاغذدیواری طرح داماسک با سایر مکمل های این کاتالوگ نمایی زیباتر به فضای داخلی خانه می دهد و انتخابی هوشمندانه به عنوان کاغذدیواری پذیرایی شما خواهد بود.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

طرح های کلاسیک عمودی در این طرح از کاتالوگ جلوه زیبایی را به فضا می دهد که در اکثر فضاهای کلاسیک با توجه به دکوراسیون فضا می توان استفاده نمود. این طرح ها در 5 رنگ ارائه شده اند. این نوع از طرح کلاسیک نه تنها جلوه ای زیبا دارد بلکه انعکاسی از اصالت و قدمت را پر رنگ تر نشان می دهد.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

رنگارنگی شکوفه های درختان در عین زیبایی روح تازه ای به فضا می بخشد و شکیل بودن فضا را دو چندان به نمایش می گذارد که به طورشفاف برگرفته از گل و بوته های روستا های شرق است که با 5 رنگ ملایم جلوه خاصی را ایجاد کرده است.

 کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های گل ریز
کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های گل ریز

کاغذ دیواری های ساده و در عین حال زیبا در رنگ ها و طرح های متنوع از جذابیت های بالایی برخور دارند و در هر فضایی قابل استفاده هستند که در5 رنگ طراحی گردیده است. این نوع کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی مدرن هماهنگی دارد و طرح های آن بسیار ساده تر از کاغذ دیواری داماسک و کلاسیک است.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

این ترکیب زیبا از بافت و گل های ظریف و پیچیده خانه شما را به فضایی روح بخش و متمایز تبدیل می کند.این نوع کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی مدرن هماهنگی دارد و طرح های آن ساده تر از کاغذ دیواری داماسک و کلاسیک است که در 3 رنگ جذاب و آرام طراحی شده است که محیط را جذاب و دلنشین تر می کند. طرح زیگ زاگی اکلیلی همراه با رنگ های خنثی قابلیت این را دارد که در همه فضاها استفاده گردد. این طرح از آلبوم کاغذ دیواری، سبکی نوین همراه با توازن به همراه دارد که محیط را جذاب و دلنشین تر می کند.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

این مدل از کاغذ دیواری از بهترین مکمل های کلاسیک و مدرن می باشد و به خوبی در بیشتر مکان ها می تواند در کنار باقی مدل های کاغذ دیواری هارمونی زیبایی را بسازد. این مجموعه از آلبوم های کاغذ دیواری آمریکایی از زیبایی طرح های راه راه و ساده، آرامش، درخشندگی و زیبایی طبیعت را برای محیط های داخلی به ارمغان می آورد که در 5 رنگ طراحی گردیده است.


 کاغذدیواری ایست‌ویلیج طرح های مکمل داماس

طرحهای ساده کاغذ دیواری ایست ویلیج پرایم از منظری جدید ارائه شده اند که ترکیب هماهنگ و چشم نوازی با طرح های پیچیده و کلاسیک ایجاد می کند که در 4 رنگ ارائه شده است.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

به لحاظ تاریخی، گل های داماسک نشانه ای از ثروت و اعتبار اجتماعی بوده است؛ و امروزه نیز استفاده از طرح های داماسک، براحتی می توانند القا کننده سلیقه عالی و پرشکوه باشندکه در این کاتالوگ 4 رنگ از این نقش طراحی شده است. در صورتی که دوست دارید بیشتر با این طرح ها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطلب کاغذدیواری داماسک: رازهای جذابیت و تابلویی از الگوها و رنگ‌ها حتمن مطالعه کنید.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

با ترکیب این مدل از کاغذ دیواری مجموعه می توانید محیط تان را برای سالهای در پیش رو نیز غنی نمایید چون این گونه طرح ها سالیان سال زیبایی خود را دارند و شکوه و بزرگی را در فضا نگاه می دارند که در 4 رنگ هنر نمایی می کنند .


آلبوم کاغذ دیواری 2018

اگر این مطلب را دوست داشتید پیشنهاد می کنم مطلب دیگر ما را با نام  ۶ روش برای به روز کردن دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن  مطالعه کنید. برای دانلود آلبوم های کاغذدیواری ارائه شده توسط شرکت رویا به صفحه  دانلود آلبوم های کاغذ دیواری با فرمت pdf مراجعه کنید.

مشاهده طرح ها و  اطلاعات فنی آلبوم کاغذدیواری ایست ویلیج

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی