گردهمایی سالانه شرکت رویا طرح داخلی یکشنبه  24 اردیبهشت  1402 با حضور همکاران شرکت رویا و تعدادی از نمایندگان فروش با موضوع گرامی داشت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت رویا، بررسی چشم انداز و برنامه ماموریت و تقدیر و تشکر از آقایان سعید آقاسی مدیر سابق شعبه مشهد و جعفر مرتضوی سرپرست سابق دیجیتال مارکتینگ شرکت در هتل استقلال برگزار شد.

این نشست ابتدا با خوش آمدگویی آقای تمیزکار به حاضرین آغاز شد و سپس ایشان بیانیه ماموریت و چشم انداز شرکت را برای حاضرین تبیین کردند.  توسعه فروش نمایندگی و تعهد مدیران به ارئه خدمات پس از فروش محترمانه و چابک و همچنین تدوین علمی و به روز رویه های کاری از نکات کلیدی بیانیه ماموریت رویا بود که در این نشست از سوی آقای تمیزکار مطرح شد.

در ادامه ی نشست ک آقایان دکتر احمدی مشاور شرکت و آقای دکتر الله وردی در خصوص برند شخصی و برندسازی به ایراد سخنرانی پرداختند. موضوع سخنرانی آقای دکتر الله وردی آرکیتایپ های دوازده گانه یونگ و ارتباط آن با پرسونال برندینگ بود.به زودی فیلم این سخنرانی در کانال آپارات شرکت منتشر خواهد شد.

در حاشیه برنامه از آلبوم جدید کاغذ دیواری شرکت رویا با نام Escale Vegetale  با پخش یک کلیپ رونمایی شد.

در انتهای برنامه مدیریت شرکت از زحمات و تلاش های مهندس سعید آقاسی مدیرسابق شعبه مشهد و آقای جعفر مرتضوی سرپرست سابق دیجیتال مارکتینگ تقدیر و تشکر کرد. همچنین کیک بیست سالگی شرکت توسط مدیر و قائم مقام شرکت بریده شده.

آلبوم بیست سالگی رویا

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی