کف پوش کاینتکس(Kinetex) یک کفپوش کامپوزیت نساجی پیشرفته است که هم مشخصات اصلی یک کفپوش نرم پرز بلند را دارد و هم کارایی و مشخصات یک کفپوش سخت از نظر دوام و طول مفید عمر و کیفیت را دارا می باشد.

کفپوش کاینتکس(Kinetex)، یک کفپوش منحصر بفرد که به جای کفپوش های سطوح سخت پیشنهاد می گردد.
کاینتکس های کارخانه J+J شامل گروه بی همتایی از محصولات مورد نیاز جهت محیط های کوچک، مراکز درمانی، تحصیلی و اداری می باشد که علاوه بر اینکه مطابق استانداردهای بشری و با کارآمدی بالا می باشد، نسبت به سایر کفپوش های با سطوح سخت تجاری مشابه، اثرات مخرب زیست محیطی را ندارد.

کلید اصلی کارایی بالای کف پوش کاینتکس(Kinetex) در ساختمان و لایه های آن می باشد. به طوری که لایه ها وقتی با هم استفاده می شوند یک سطح نرم همه کاره و سبک می سازد که از لحاظ کیفیت همانند سطوح سخت می باشد.

استانداردهای بین المللی کفپوش کاینتکس

J + J Flooring Group تولید کننده متنوعی از محصولات با طبقه بندی های تجاری و اداری می باشد که تمرکز آن روی استانداردهای محیط زیست می باشد و محصولات خود را از بهترین مواد اولیه و الیاف هایی از بهترین برندهای دنیا و با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید.
شرکت رویا طرح داخلی نماینده رسمی این شرکت در ایران و خاورمیانه می باشد و در راستای اقدامات شایسته خویش در جهت حفظ محیط زیست، محصولات این گروه را به مشتریان هدف خویش ارائه می نماید.

مشاهده کاتالوگ های موکت کاینتکس

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی