پارکت HDF یا لمینیت فلورینگ، فیبر با فشردگی متوسط است که تصاویر چوب روی آن چاپ شده و بعد لایه ملامینه روی تصویر را پوشانده است. این مدل کفپوش، در مقابل خط و خش بسیار مقاوم است و از نظر نگهداری نسبت به پارکتهای چوبی خیلی راحت تر می باشد. برای نکات طلایی در نگهداری و تعمیر لمینت فلورینگ همراه ما باشید

لمینیت سولوود شرکت رویا طرح داخلی در ضخامت های 8، 10 و 12 میل ارائه می گردند و هر چه ضخامت لایه ها بیشتر باشد میزان صدای تولیدی در اثر عبور و مرور در فضا کمتر شده و استاندارد  تردد و سایش بالاتری دارند.
احتمال این وجود دارد که به هر دلیلی بخشی از کفپوش لمینیت شما دچار آسیب شود و شما نیاز به تعمیر این بخش داشته باشید.
از مزایای لمینیت این می باشد که نیازی به تغییر کل فضا ندارید و شما می توانید فقط بخش آسیب دیده را با دقت جدا کرده و آنرا تعمیر نمایید.

کف لمینیت به مدت طولانی سالم می ماند اگر آنها به درستی مراقبت و نگهداری شوند. آسیب های قابل مشاهده روی لمینیت می تواند به سرعت و به آسانی تعمیر شود. در این فیلم کارشناس فنی نشان می دهد چگونه یک تایل لمینیت را در وسط لمینت های نصب شده جایگزین کند.

نکات طلایی در نگهداری و تعمیر لمینیت

  1. برای نظافت گرد و غبار میتوان از جاروبرقی استفاده کرد اما نکته ی قابل توجه استفاده از سر فرچه دار جاروبرقی برای جلوگیری از خش انداختن روی لمینیت ها است.
  2. برای پاک کردن لکه میتوان از تی با رطوبت کم استفاده کرد. مرطوب کردن پارکت لمینت با رطوبت زیاد  باعث کوتاه شدن عمر آن میشود. بنابراین رطوبت اضافی لمینت ها را با دستمال خشک پاک کنید.
  3. هنگام تعمیر لمینیت آسیب دیده برای آسیب نزدن به کلیک های لمینت ابتدا 2 سانتی متر از لبه ی داخلی  پارکت را اندازه زده سپس این قسمت را برش داده و طبق فیلم به آرامی این قسمت ها را بیرون میاوریم تا به کلیک ها آسیب نرسد. تایل جدید را به آرامی در لمینیت ها میگذاریم به طوریکه کلیک ها درون هم برود.این مراحل با جزییات آن در فیلم قابل مشاهده است.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی