موکت با الیاف نایلون ( Polyamide ) چیست؟

موکت پلی آمید بسیار با دوام و دارای خاصیت ارتجاعی است و انتخاب عالی و مطمئن برای همۀ مکانهای پر تردد مانند فرودگاهها ، هتلها ، دفاتر اداری و سازمانهای پر رفت وآمد است . همچنین در خصوص استاندارد حریق دارای رتبه خوبی است و به گسترش آتش کمک نمی کند. ضمناً این نوع الیاف به راحتی کوبیده نمی شوند و به راحتی سایش پیدا نمی کنند. پلی آمید ها در مقابل فرسودگی و لکه پذیری کاملاً مقاوم هستند و الیاف شان دارای ثبات رنگ هستند. این ماده به طرز خیره کننده ای محکم و بادوام بوده و به دلیل مقاومتی که در برابر فرسودگی و کشیدگی دارد ، مورد استفاده در فضاهای پر تردد قرار می گیرد و انتخاب اول ، برای مکانهای پر رفت و آمد است.



✅ ویژگی های موکت با الیاف نایلون یا پلی آمید

– حالت ارتجاعی بسیار عالی
– مقاومت پیچ­ خوردگی­ های الیاف (Twist) در برابر بازشدن
– قابلیت تمیزشوندگی عالی
– مقاومت زیاد در برابر کثیف­ شدن
– قابلیت پنهان­ سازی کثیفی و چرک
– مقاومت در برابر سایش
– حداقل پرزدهی (به دلیل استفاده از الیاف BCF)

تمامی ویژگیهای فوق باعث شده که موکتهای از الیاف پلی آمید یا نایلون در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار گیرند.
معمولا موکت های فضای اداری از الیاف پلی آمید تولید شده اند.



نمونه ای از موکت پلی آمید شرکت رویا طرح داخلی

در میان محصولات شرکت رویا طرح داخلی  موکت Ibiza  با برند پرایم دارای الیاف پلی آمید 6.6 می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای دکور اتاق کار شما باشد.
موکت تایل Elevate پرایم نیز دارای الیاف پلی آمید 6 می باشد و پیشنهاد می کنیم این موکت را برای فضاهای پرتردد خود استفاده فرمایید.
الکتریسیته ساکن ایجاد شده در موکتهای پلی آمید با فرآیندهای شیمیایی به راحتی از بین می روند و شما با خیالی آسودی می توانید از دکور کف محیط خود لذت ببرید.
الیاف نایلون دارای طرح و رنگ شفاف و متنوع هستند و به راحتی رنگ می شوند بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که موکت های رنگی برای فضاهای اداری شما تولید شود.
این نوع الیاف موکت ها، کاملا قابل شستشو با آب هستند و به راحتی تمیز می شوند.
حالت ارتجاعی عالی الیاف نایلون، حس نرمی و آرامش را به کف پای شما منتقل می کند و هیچ فشار و ضربه ای به بدن شما وارد نمی نماید.

برای اینکه بتوانید موکت با الیاف نایلون را با دیگر موکت هایی که از دیگر الیاف ساخته شده اند مقایسه کنید پینشهاد می کنیم مطلب موکت پلی آمید (نایلون) مزایا و کاربردها را مطالعه کنید.

مشاهده موکت تایل و رول پرایم فلورز

شرکت رویا طرح داخلی
☎️شماره ارتباط با مشتری : ⁣02125991

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی