موکت‌های پرز بلند برند پرایم فلورز به عنوان یک کفپوش مناسب برای محیط های مسکونی، به دکوراسیون خانه شما گرما، راحتی و آرامش می بخشند. موکت‌های خانگی Prime Floors، در حالیکه به عنوان یک عایق صوتی صداهای آزار دهنده محیط را کاهش می دهند، در نقش یک عایق حرارتی در فصل سرما و گرما نیز دمای محیط شما را متعادل می کنند.

موکت های خانگی پرایم فلورز بیش از هر چیزی، به شیوه و سبک زندگی شما نزدیک هستند و با بافت و طرح های ایده ال خود به محیط شما هماهنگی و انسجام می بخشد.

مزایای موکت پرز بلند :

موکت های مسکونی Prime Floors، به علت مقاومت بالا در مقابل سایش و تردد زیاد و همچنین مقاومت بالا در برابر انواع لکه های حاصل از مواد مختلف، دارای عملکرد بسیار مناسبی هستند. قابلیت شستشوی بالا در کنار حفظ ظرافت و نرمی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی است که می توان در خصوص موکت های پرز بلند پرایم فلورز بیان کرد.

موکت اتاق خواب نوزاد

الیاف به کار رفته در تولید موکت های خانگی پرایم فلورز بسیار نرم و لطیف هستند، به گونه ای که در زمان حرکت به روی آنها احساس متفاوتی را از یک
موکت خانگی تجربه خواهید کرد. وجود این ویژگی همواره به شما این امکان را خواهند داد تا با بررسی طیف وسیعی از رنگ ها، بهترین موکت پرز بلند را نیز برای اتاق کودک خود انتخاب نمایید. الیاف موکت های پرایم فلورز بر اساس فرآیند Wear-Dated به حداقل درجه سختی خود رسیده اند، از این رو در نرم ترین حالت ممکن ظاهر می شوند. الیاف Wear-Dated تماما از مواد قابل بازگشت به طبیعت هستند و به طور شگفت انگیزی انعطاف پذیر بوده و در برابر شستشوهای پی در پی، دارای ثبات رنگی مناسب می باشند.

مشاهده موکت های رول پرایم فلورز  

مشاهده موکت های پرز بلند Satino Royal

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی