در انتخاب ترکیب رنگی یک فضای هتلی بسیار باید توجه کرد، زیرا ترکیب رنگی که انتخاب می‌کنید جزئی از هویت هتل شما را نمایان می‌کند. ما سعی می‌کنیم تا با سری مودبرد هتلی، شما را در انتخاب ترکیب رنگی مناسب یاری کنیم. همراه ما باشید!

سبز رنگی حیات‌بخش

سبز یکی از رنگ‌های حیات بخش و زیبایی است که می‌توان از آن در دکوراسیون داخلی هتلی استفاده کرد و شاهد معجزه‌ای کوچک در فضا بود. طیف‌های گوناگونی در رنگ سبز وجود دارد که می‌توانید با بازی در آن زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر کنید.

یکی از ترکیب‌های لوکس و خاص ترکیب رنگی سبز، طلایی و طوسی است. طلایی رنگی است که معمولا در فضاهای لوکس و فاخر استفاده می‌شود که این ترکیب در کنار رنگ سبز مخصوصا سبز یشمی جلوه ویژه ای از خود نشان می‌دهد. معمولا استفاده از رنگ سبز یشمی و سبز تیره به همراه رنگ طلایی در بخش‌های اندک می‌تواند فضایی خاص و لوکس برایتان ایجاد کند. اما دقت کنید که استفاده بیش از اندازه رنگ طلایی می‌تواند فضا را اغراق شده جلوه دهد.

رنگ طوسی رنگی خنثی است و باعث می‌شود رنگ سبز در فضا خود را به خوبی نشان بدهد. استفاده از رنگ طوسی برای کفپوش هتلی، پرده و لوازم دیگر بسیار رایج است. پس طبیعی است که با ایجاد چاشنی سبز رنگ در بین این رنگ خنثی، زیبایی فوق‌العاده‌ای خلق شود.

در طراحی این مودبرد از آلبوم کاغذدیواری POEM با کدهای US1104US1004US1106US1006  و موکت هتلی Stockholm  استفاده شده است.

استفاده از کاغذدیواری در هتل

آبی رنگی باابهت

رنگ آبی ما را در اعماق زیبایی و ابهت خود غرق می‌کند و آرامش خاصی به فضا می‌دهد بنابراین می‌توان از آن برای رنگ دیوارپوش در راهروها‌ یا اتاق‌ها بهره برد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کرد میزان استفاده از این رنگ است.

کابرد بیش از اندازه این رنگ ممکن است نتیجه عکس دهد و آرامش را از بین ببرد، برای همین پیشنهاد ما ترکیب آن با رنگ قهوه‌ای یا کرم است تا بتوان سردی رنگ آبی را کمتر کرد. از این دو رنگ میتوان در کف پوش لابی و فضاهای پررفت و آمد و همچنین در مبلمان و اثاثیه هتلی استفاده کرد.

مزیت استفاده از پالت رنگی قهوه ای این است که شما می‌توانید سایه‌های رنگی مختلف را با هم به سادگی ترکیب کنید. یک کاناپه به رنگ شتری، اکسسوری‌هایی به رنگ دارچینی می تواند گرما را به فضا وارد نماید.

کرم در جایگاه مکمل برای قهوه ای قرار می گیرد. با وجود اینکه آبی خود رنگ روشنی است اما استفاده از رنگ کرم می تواند محیط را از تاریکی ایجاد شده توسط قهوه ای خارج کند .

در طراحی این مودبرد از آلبوم جدید کاغذدیواری MUSE با کدهای mu3206mu3006، موکت‌های اداری CreativeSpark و کفپوش‌های ARF استفاده کرده‌ایم.

کاغذ دیواری آبی و کفپوش arf
مودبرد قهوه ای و آبی جهت استفاده در فضای هتلی

طوسی و کرم، برای یک اقامت پرآرامش

رنگ طوسی طیف گسترده‌ای شامل طوسی تیره، روشن، طوسی نقره‌ای، دودی و سربی دارد که می‌تواند نسبت به طوسی خنثی گرمتر و یا سردتر باشد. رنگ طوسی نماد بی‌طرفی، آرامش و سازش است. از آنجا که کرم، رنگی روشن و گرم است، طیف‌های طوسی روشن و گرم، با آن همخوانی بسیار زیادی دارند و ترکیب آنها در کنار هم، یک حس دلنواز و آرامش‌ بخش به شما می‌دهد. طیف‌های طوسی تیره و سرد، با کرم تضاد دارند و این تضاد بین این رنگ‌ها، جلوه یکنواخت فضای هتلی را از بین می‌برد و عناصر متضاد را از یکدیگر جدا می‌کند.

با توجه به اینکه شما خواهان آرامش رنگ‌های هماهنگ هستید یا جذابیت و زیبایی بین رنگ‌های متضاد را ترجیح می‌دهید می‌توانید از این ترکیبات رنگی در کفپوش هتل و دیوارپوش فضای خود استفاده نمایید.

در طراحی این مودبرد از کاغذدیواری بلژیکی Elementum از برند PrimeWalls با کدهای EE2002EE1106 – EE1206 – EE1402EE1303EE2102  و موکت هتلی جدید شرکت رویا استفاده شده است.

مود برد کرم و طوسی جهت استفاده در فضای هتلی

و اگر دوست دارید درباره انتخاب کاغذدیواری برای هتل بیشتر بدانید مطلب کاغذدیواری هتلی، چرا هتل های پرستاره از کاغذدیواری استفاده می کنند؟ را از دست ندهید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی