طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار

در زمان انتخاب طرح کاغذدیواری برای دفتر کار خود باید آگاه باشید که کاغذ دیواری انتخابی شما، تاثیر چشم گیری در نحوه دکوراسیون داخلی و خلق فضای زیبا در محیط شما خواهد داشت؛ بنابراین اولین توصیه این است که قبل از انتخاب طرح کاغذدیواری برای دفتر کار  در مورد فضای خود و مشخصات آن از وجوه مختلف اطلاعات کاملی کسب کنید.

از این رو در این مقاله به راه کار هایی پرداخته خواهد شد که در روند انتخاب های شما برای محیط کاری مورد نظرتان مفید واقع شود.

  1. تعیین سبک و سیاق محیط کار
    گام اول در این مسیر تعیین سبک و سیاق محیط کاریتان است. به طور مثال برای محیطی اداری که سبکی بسیار مدرن دارد، باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید .کاغذ با مشخصات ذکر شده محیط شما را آرام، منظم خواهد کرد همچنین اگر در انتخاب رنگبندی کاغذتان،از کاغذ های رنگ روشن و ملایم انتخاب شود آرامش بیشتر در فضا جریان خواهد یافت.
    نکته قابل توجه در این روند که می بایست به آن متذکر شد این است که ، در انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار  تنها به اصول و قواعد دکوراسیون داخلی محیط خود اکتفا نکنید و تلاش کنید ، در طرح های انتخابی ، با توجه به اصول روان شناسی و تاثیر گذاری نقوش و رنگ بر ذهن افراد، کاغذ هایی را انتخاب کنید که بعد از مدت زمانی کوتاه احساس خسته کننده بودن را در شما ایجاد نکنند.
  2. بررسی ابعاد سطوح اتاق
    گام دوم سنجش ابعاد سطوح و دیوارهایی است که قرار است کاغذ دیواری انتخابی شما به روی آن نصب شود. به طور مثال اگر محیط کاری شما دارای سقفی کوتاه است به گونه ای که محیط کارتان را کوچک نشان میدهد ، بهتر است برای پوشش دیوارها، از کاغذ دیواری با طرح های عمودی استفاده شود.
    گام سوم توجه به نقوش و طرح های کاغذ دیواری است.اگر خواهان خلق فضایی آرام، منظم و همراه با آرامش هستید، انتخاب کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم توصیه می شود، اما اگر احساس می کنید دلتان می خواهد فضایی شاد و پر هیجان داشته باشید، از رنگ های شاد با طرح های هندسی استفاده کنید.
  3. دقت به کیفیت کاغذدیواری
    از دیگر نکات قابل ذکر، توجه به نکات و مشخصات  فنی کاغذ دیواری است که بر میزان ماندگاری و دوام کاغذ بسیار تاثیر گذار است.از جمله مهمترین نکات فنی ، که با در نظر گرفتن انها بهترین انتخاب را خواهید داشت شامل موارد زیر است:
    ثبات رنگ ، مقاومت در برابر نور ، و قابلیت شستشو . کاغذ دیواری با مشخصات ذکر شده ، قابل اجرا در اغلب اماکن، اداری، تجاری، مسکونی، و حتی مجموعه های فرهنگی و ورزشی نیز می باشند.

کاغذ دیواری های وینیلی پرایم والز برای محیط های اداری گزینه مناسبی می باشند، زیرا ضد لک و قابل شست و شو هستند و به راحتی قابل تعویض اند، در نتیجه هنگام نظافت محیط های اداری مشکلی از بابت تمیز کردن دیوارها نخواهید داشت.

پیشنهاد ما برای برای کاغذدیواری دفتر کار شما

شرکت رویا طرح داخلی به منظور همراهی با شما در انتخاب بهترین ها برای محیط کاری شما، پیشنهاداتی را ارایه خواهد کرد تا در این مسیر به نتیجه مطلوبی دست یابید.

طرح کاغذ دیواری های اداری در کاتالوگ شدو
کاغذ دیواری سبز رنگ کاتالوگ شدو طرح کاغذ دیواری اداری کاتالوگ شدو

طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار مدرن- کلاسیک در آلبوم کاغذ دیواری Shadows

ابعاد : 70 سانتی متر * 10.05 متر
قابل شستشو بالا
مقاومت رنگ در برابر نور خورشید
عدم ایجاد دود خفه کننده
مقاوم در برابر اشتعال
ساخت کشور فرانسه

مشخصات و ویژگی های بصری کاتالوگ کاغذ دیواری Shadow :

  • مجموعه ای از نقوش و طرح های هندسی و غیر هندسی، مناسب برای محیط های اداری مدرن – کلاسیک
  • دارای طیف رنگ های ملایم و تند برای ایجاد کنتراست در محیط
  • ایجاد کننده حس پویایی و حرکت
  • برای محیط هایی که خواهان فضای گرم و با آرامش هستند.
  • “برای مشاهده تمام طرح ها و رنگ بندی کاغذ دیواری Shadow اینجا را کلیک کنید.”
طرح های کاغذ دیواری اداری بلمونت کاغذ دیواری اداری بلمونت

طرح کاغذ دیواری اداری برای دفتر کار
طرح کاغذ دیواری اداری برای دفتر کار

طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار مدرن- کلاسیک در آلبوم کاغذ دیواری Belmont

ابعاد : 53 سانتی متر * 10.05 متر
قابل شست و شو بالا
ثبات رنگ عالی در برابر نور خورشید
چسب کاری روی دیوار برای نصب
قابل جدا شدن از دیوار ( خشک )
ساخت کشور هلند

مشخصات و ویژگی های بصری کاتالوگ کاغذ دیواری Belmont :

  • مجموعه ای از نقوش و طرح های غیر هندسی،ترکیبی از طرح های گلدار و راه راه برای محیط های کلاسیک
  • دارای طیف رنگ های ملایم و خاکستری
  • مناسب برای محیط هایی اداری کلاسیک

“برای مشاهده تمام طرح ها و رنگ بندی کاغذ دیواری Belmont اینجا را کلیک کنید.”

اگر به دنبال ایده هایی برا طراحی اتاق کار خانگی خود هستید مطالعه مطلب 10 ایده برای کاغذدیواری اتاق کار (هوم آفیس) را به شما پیشنهاد می کنیم.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی