طراح آلبوم کاغذدیواری ایتالیایی میسونی

برای آشنایی با طراح آلبوم کاغذدیواری ایتالیایی میسونی Missoni و خانواده میسونی با ما همراه باشید. خانواده میسونی در سال ۱۹۵۳ کارگاهی برای تولید لباس های بافتنی در حاشیه شهر گالاراته تاسیس کردند و ۵ سال بعد اولین مجموعه لباس‌های تولیدی خود را در تحت برند میسونی در میلان به نمایش گذاشتند و به این ترتیب برند میسونی متولد شد. با حمایت نویسندگان مجلات مد ایتالیا برند میسونی به شهرت رسید و این برند به همکاری با طراحان دیگر پرداخت.

محصولات برند میسونی به محبوبیت زیادی در امریکا دست پیدا کرد و دایانا وریلند سردبیر مجله ووگ در آن زمان به تمجید از محصولات میسونی در مجله خود پرداخت که به تاسیس شعبه میسونی در نیویورک انجامید. دهه هفتاد دهه اوج موفقیت برند میسونی بود چون در این دهه تمایل مردم به استفاده از لباس های کشباف و بافتنی بسیار زیاد شده بود و بالطبع فروش محصولات میسونی نیز بالا رفت.

در سال ۱۹۹۶ کنترل برند میسونی به سه فرزند خانواده رسید ویتوریو مسئول بازاریابی (که در سال ۲۰۱۳ بر اثر سانحه هوایی درگذشت)، لوکا مسئول بخش پوشاک مردانه و آنجلا مسئول بخش پوشاک زنانه است. امروزه برند میسونی علاوه بر پوشاک در زمینه تولید لباس های ورزشی، مبلمان و عطر نیز فعالیت دارد. هتل های زنجیره ای میسونی نیز در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد که امروزه تعداد آن ها به سی هتل در سراسر جهان می رسد.

سبک طرح های میسونی

با نگاهی به برند میسونی در می یابیم که سبک این برند وام دار طرح های راه راه رنگی و جذابی است که از ابتدای فعالیت آن در دهه ۵۰ و ۶۰ ابداع شد و به هویت این برند تبدیل شده است. اوتاویو در طراحی مجموعه های خود دست از ترکیب رنگ های مختلف بر نمی دارد و این رنگ ها را با طرح های عجیب و بی قانون زیگزاگی در هم می آمیزد، این سبک در همه محصولات برند میسونی از پوشاک گرفته تا مبلمان استفاده می شود.

تمام دنیا میسونی را به خاطر الگوهای هندسی متفاوتش از خطوط راه راه تا زیگزاگ و گل های انتزاعی سبک خودش در طراحی می شناسند. او این الگو ها را تنها در پارچه های خاص خود لنین ، ریون ، ابریشم مصنوعی ، ابریشم طبیعی ، کشباف ، بافت پیاده می سازد.

طراح آلبوم کاغذدیواری ایتالیایی میسونی
طراح آلبوم کاغذدیواری ایتالیایی میسونی

اوتاویو میسونی، طراح و بنیانگذار خانه مد ایتالیایی میسونی

اوتاویو میسونی، طراح و بنیانگذار خانه مد ایتالیایی میسونی روز پنجشنبه، در سن ۹۲ سالگی در منزلش، در شمال ایتالیا در گذشت.
وی، زاده یوگوسلاوی بود و زندگی حرفه ای اش را با ورزش دو و میدانی، پس از مهاجرت به ایتالیا آغاز کرد. درالمپیک سال ۱۹۴۸ میلادی، در لندن، با رزیتا جلمینی، همسر آینده اش آشنا شد. بستگان رزیتا در شمال ایتالیا درکسب و کار نساجی بودند.
تراژدی ناپدید شدن فرزند ارشدش، دراوایل سال جاری میلادی طراح افسانه ای را در غم و اندوه فرو برده بود.

هواپیمای حامل ویتوریو میسونی، پسر ۵۸ ساله وی و پنج سرنشین دیگر، در ماه ژانویه در آسمان ونزوئلا ناپدید شد. این هواپیما از مجمع الجزایر توریستی لوس روکس ونزوئلا عازم کاراکاس پایتخت این کشور بود که از صفحه رادار کنترل هوایی ونزوئلا محو شد.

 

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی میسونی

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی میسونی، کاغذ دیواری با کیفیت و خوش طرح و رنگی که از دسته ی کاغذ دیواری های گران قیمت به حساب می آید. این کاغذ دیواری قابل شست و شو می باشد و شما به راحتی میتوانید لکه های قابل پاک شدن را از روی این کاغذ پاک کنید.

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی میسونی با بافت مخملی ( wallpaper luxury )، مناسب تالارهای پذیرایی ، هتل ها ، بوتیک و فروشگاه های لوکس ، سالن های کنفرانس ، لابی برج ها و مجتمع های مسکونی ، مورد توجه دیزاینرها و دکوراتیو های مشهور قرار گرفته است.

اکنون شرکت رویا طرح داخلی، کاغذ دیواری بسیار لوکس خود با برند این طراح بزرگ را به عنوان محصولی جدید در سبد کالاهایش قرار داده است.

مشاهده طرح ها و رنگهای آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی میسونی ( Missoni )

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی