آموزش نصب استیکر دیوار

استیکر دیواری چیست ؟

استیکر در لغت ، به معنای برچسب است. برچسبی است که در آن طرح و نقش و شخصیت های کارتونی به کار رفته است.

در طراحی داخلی روز دنیا ، استیکرهای مختلف ، با طرح های متنوعی تولید می شوند. استیکرهایی که به سقف ، دیوار ، کاشی ، شیشه و… چسبانده می شوند و طرح و رنگ خاصی به آن می دهند.شرکت رویا طرح داخلی زیباترین استیکرهای دیواری مطرح ترین برندهای دنیا را با قیمتی ویژه در حراجی همیشگی به فرزند دلبند شما هدیه می دهد.

 

مزایای استیکر اتاق کودک

استیکرها ، در طراحی و دیزاین اتاق کودک ، کاربردهای زیادی دارند. مهمترین کاربرد آنها ، این است که بتوانند یک « تضاد رنگی » در محلی که چسبانده میشوند ایجاد کنند تا از خستگی چشم و یکنواختی و تکرار جلوگیری کنند و همچنین در ذهنیات کودک موثر واقع گردند. استیکر دیواری را بدون اینکه نگران باشیم که مبادا کاغذ دیواری یا رنگ دیوار را خراب کند ، می توانیم روی دیوار نصب کنیم و فضای زیبا و جذابی را برای اتاق کودکمان ایجاد کنیم

با کمترین هزینه می توانیم با استفاده از استیکرهای پرایم والز، اتاق فرزند خود را متحول کنیم و خود را با استیکرهای کارتونی به دنیای خاطرات کودکی ببریم.

جنس استیکر

وال استیکر یا برچسب های دیواری دکوراتیو یک برچسب بسیار زیبا و لطیف ساخته شده از نوعی مواد وینیل است، که طرح، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن بوسیله دستگاه کاتر برش داده می‌شود و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن محیط اطراف در هر جایی که امکان داشته باشد ، بسته به سلیقه فرد نصب می‌گردد. این برچسب ها اصلا شبیه کاغذ دیواری و یا اجناس مشابه نیستند.

نصب استیکر

– قبل از هر چیزی باید محل مورد نظر نصب استیکر را از هرگونه گرد و خاک و آلودگی پاک کنید، تا به راحتی در محل مورد نظر بچسبد.
– اگر خانه شما تازه ساخت است و یا اینکه تازه رنگ آمیزی شده باید صبر کنید تا خشک شود، چرا که محل نصب نباید مرطوب باشد.
– در هنگام نصب توجه داشته باشید که استیکر طوری در دیوار قرار گیرد که طرف برچسبی آن سمت دیوار باشد و قسمت سلفونی و طرح دار آن به سمت شما باشد توجه داشته باشید که سطح مورد نظر کاملا صاف باشد.
– استیکر را با توجه به نوع نصب برچسب از استیکر جدا نمایید. سپس با استفاده از یک کاردک سطوح طرح دار را به دیوار و یا سطح مورد نظر بچسبانید، سعی کنید از ایجاد حباب و چروک جلوگیری کنید تا استیکر دیواری شما به بهترین نحو نمایان شود. از آنجایی که استیکر دیواری خود چسب بوده به هنگام جدا سازی از دیوار نیاز به دستور العمل چگونگی جدا سازی می باشد تا به رنگ دیوار صدمه وارد نسازد که این دستور العمل در بسته بندی آن وجود دارد.
– استیکر های مدنظرتان را می توانید از سایت رویا طرح داخلی خریداری نمایید تنها کافی ست با شماره 02125991 تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در نصب استیکر

– استيكر‌ها به راحتي قابل شست و شو هستند و در واقع اين برچسب‌ها به راحتی به كاشی های ديواری يا زمينی چسبانده می‌شوند و كاملا ضد‌آب هستند. کندن برچسب دیواری بستگی به زیرسازی محلی که برچسب چسبیده شده است دارد. مسلما اگر از روی دیوار کنده شود با زمانیکه از روی شیشه کنده بشود متفاوت است .در صورتی که از روی دیوار بخواهید بکنید باید بسیار آرام با یک سشوار آن را حرارت بدهید و آرام از روی دیوار جدا کنید .چه كاغذديواری و چه استيكر و چه بوردر بايد با بخارشو از سطح ديوار كنده شود، البته در بعضي از ديوارها كه رنگ روغن مرغوب دارند با سشوار هم كنده میشوند ولی بهترين روش براي اين‌كه ديوار صدمه نبيند، استفاده از بخارشو است اما بايد بگوييم هرچه ‌قدر سطحی كه استيكر چسبانده شده صيقلی‌تر و روغنی‌تر باشد، استيكر راحت‌تر كنده می‌شود ولی هرچه ‌قدر كاغذی و ناهموارتر باشد هنگام كندن استيكر مشكل بيشتر خواهد بود

استیکرهای موجود روی سایت رویا طرح داخلی، روی هر سطح صافی قابل نصب می‌باشند. بهترین جای نصب دیوار رنگ روغن، رنگ پلاستیک، کاغذ دیواری مسطح می‌باشد. برچسبها روی گچ و بلکا و مولتی کالر (اگر صاف نباشد) نمی‌چسبد.
– اندازه استیکر خود را نسبت به جایی که می خواهید آنرا نصب شود مشخص کنید در استیکرهای عمودی ارتفاع کار و در افقی طول محاسبه می‌شود.
– اگر برای اتاق فرزندتان در حال انتخاب هستید بسته به اینکه چقدر فرزندتان کنجکاو و بازیگوش است می توانید ابعاد و محل نصب استیکر را طوری انتخاب کنید که دور از دسترس وی باشد تا نتواند صدمه ای به آن برساند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی