جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا،آلبوم کاغذدیواری Aerial

جدیدترین کاغذدیواری روز دنیا ،آلبوم کاغذدیواری Aerial .از هر گلی، افقی، دریایی، آسمانی، چشم اندازی، رنگی دزدیده ایم و با دست و دامنی پر از خط ها و رنگ ها و طرح های آن سوی این آسمان زمینی، مجموعه ای به نام کاتالوگ کاغذدیواری AERIAL (ارییل) را رقم زده ایم.
زیبایی رعد در آسمان شب و انتظار باران، بلندای مه بر آسمان صبحگاهی و رگه های زیبای سنگ در دل طبیعت را در یک جا گرد هم آورده ایم تا حس لطیف طبیعت را در فضای شما منتشر نماییم.کاغذ دیواری ارییل با الهام از طبیعت بهترین انتخاب برای محیط های مدرن است.

طراح آلبوم ارییل

آلبوم کاغذ دیواری Aerial توسط طراح انگلیسی، جاناتان کالدول ( Jonathan Caldwell ) طراحی شده است. با توجه به روحیه ماجراجویی او، May Flower سفر خود به دنیای جدید طراحی را آغاز کرده است و در طرح های کاغذدیواری آلبوم ارییل از اثرهای این طراح استفاده کرده است.
جاناتان در انگلستان و در یک خانواده فعال در هنر و طراحی متولد شده است. او به عنوان یک هنرمند معاصر خوب در مدرسه هنر چلسی در لندن آموزش دیده است.

جاناتان کالدول بیش از 20 سال، پارچه و کاغذ دیواری زیبا تولید کرده است. او در لندن و اسکاتلند بزرگ شد. او در طراحی و رنگ عالی کاغذدیواری ها با مادرش که طراحی و طراحی آهنی و تصویر سازی بین المللی را دوست دارد، کار می کند.
اشتیاق او به هنر، موسیقی و خارج از منزل به او الهام بی پایان برای طراحی و رنگ می دهد به همین علت کاغذدیواری های آلبوم Aerial در نوع خود منحصر به فرد است و  یکی از جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا است.
جاناتان با سه فرزندش از بریتانیا به پراویدنس، رود آیلند، ایالات متحده آمریکا در سال 2005 نقل مکان کرد. او می گوید: هیچ چیزی هنری نیست مگر اینکه از طبیعت برآمده باشد.این طراح بزرگ در طرح هایش از بافت تنه درختان، آسمان ابری، زیبایی رعد و برق ،رگه های زیبای سنگ در دل طبیعت،طرح های جذاب بال پروانه ها و … الهام گرفته است.

جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا، کاغذدیواری مدرن Aerial
نام طراح : Jonathan Caldwell
نام کارخانه : May Flower
محصول کشور آمریکا
مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا،کاغذدیواری Aerial

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی