کفپوش منحصر بفردی برای فضاهای خاص:

یکی از دغدغه های کارفرما در هنگام انتخاب کفپوش برای فضاهای پرتردد مثل اداره، فروشگاه، سالن های پذیرایی و تالارها، نظافت و نگهداری آن می باشد. چرا که بر اثر استفاده مستمر و تردد بالا در فضاهای مورد نظر، زودتر از سایر فضاها نیاز به نظافت خواهد داشت.

ما در این مقاله، کفپوشی را به شما معرفی می کنیم که دغدغه بزرگ شما را برطرف کند و با انبوهی از ویژگی های مفید، انتخاب اول شما برای همه فضاهایتان باشد.

کفپوش اداری

کفپوش ARF شرکت رویا طرح داخلی، کفپوشی منحصر بفرد برای تمام فصول و تمام مکان های مدنظر شماست. کف پوشی شیک، زیبا، چندکاره و منحصربفرد که بهترین انتخاب برای کف سالن های پرتردد می باشد.

برخی از ویژگی های این محصول :
عدم انقباض و انبساط  و تغییر سایز.
بدون نیاز به سازگاری با دمای محیط قبل از شروع نصب. مناسب پروژه های بدون زمان و سرعتی شما.
انتقال دهنده گرمایش از کف و با بالاترین ضریب انتقال دهنده.
آنتی استاتیک  و عایق صوت.
ضد آب  ضد رطوبت. قابل شستشو با تی خیس و دستمال مرطوب.
آنتی باکتریال و عدم لکه پذیری.
بدلیل اینکه مغز وسط از ترکیب پودر سنگ آهگ و رزین میباشد از سختی و پایداری بسیار بالای برخوردار می باشد و با ویژگی صددرصد ضد آب و از نظر مقاومت سایشی در ردیف ۳۲ استاندارد اروپا AC4 .
مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و خش و ضربه.
ضد فرورفتگی (پس از گذشت سالها پایه مبل و وسایل منزل جا نمی اندازد).
ثبات ابعاد در برابر گرما و نورخورشید.
امکان اجرا تا ۴۰۰ مترمربع بدون استفاده از پروفایل (دیتیل مجری و طراح پسند).
بدون نیاز به زیر سازی فقط یک کف مسطح و بدلیل انعطاف محصول در صورتی که کف ۲ میل اختلاف سطح داشته باشد جهت نصب محصول فوق مشکلی نخواهد بود.
نصب آن بصورت شناور و حالت لمینیتی به همین خاطر سرعت اجرا بسیار بالا و امکان تعویض و انتقال به فضای دیگر وجود خواهد داشت.
بدون استفاده از ملات و چسب و بدون ایجاد بار سنگین بر روی ساختمان

کفپوش منحصربفرد شرکت رویا طرح داخلی، در مدل طرح چوب در پنج رنگ با عرض پهن ۲۲.۵ و طول بلند ۱.۵۳ سانت و سطح برجسته و در مدل تایل طرح بتن اکسپوز و سنگ در سایز ۳۰ در ۶۰ سانتی متر با ضخامت ۵ میلیمتر موجود می باشد.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی