نمایی به لطافت ابریشم، طرح های مجلل، شیک و مدرن :

برند prime walls ، درک کاملی از پوشش های دیوار را با ایجاد طرح های ظریف، رنگ های مدرن و کلاسیک و کیفیت برتر ارایه می دهد. محصولات این برند به واسطه توازن عالی بین رنگ و بافت بسیاز زیبا هستند. prime walls  با طرح های زیبا و الهام بخش متخصصین و علاقه مندان به طراحی داخلی را قادر می سازد که فضای داخلی را دگرگون سازند.

پس از نصب prime walls نمود ملایم و با سلیقه ای در فضای شما جلوه گر می شود. طیف رنگ های روشن آن باعث بزرگ تر شدن فضای شما می شود و در کنار آن حضور رنگ های تند و گرم آن دلنشینی محیط شما را دو چندان می کند.
کاغذ دیواری های prime walls، دارای استانداردهای بالای کیفی و زیست محیطی می باشند و از آزمایشگاههای معتبر دنیا و کشور ایران گواهی نامه های تایید شده دریافت کرده اند و متناسب با کاربری در انواع پروژه های مسکونی، اداری-تجاری و هتلی عرضه می شوند.
پروژه های شرکت رویا طرح داخلی شاهد این ادعا می باشد.
این برند، مجموعه هایی با طرح های فاخر و الهام بخش که استقبال گسترده ای از سبک های مدرن و کلاسیک آن در سطح جهانی شده است را برای شما به ارمغان آورده است .

مالک اصلی برند پرایم والز شرکت رویا طرح داخلی می باشد و این برند در کشور کانادا به ثبت رسیده است.
کلیه محصولاتی که تحت این نام تجاری از مبادی اروپایی و آمریکایی وارد کشور می شوند متعلق به شرکت رویا طرح داخلی می باشد و توزیع کننده و فروشنده آن نیز شرکت رویا می باشد.
افتخار این برند تجهیز پروژه های بسیار بزرگ در ایران و خاورمیانه و کشورهای حوزه خلیج می باشد.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی