BN Walls استودیو خود را با یک تیم از طراحان دارد. این تیم حرفه ای که دانش فرآیند تولید را با تخیل قوی و شجاعت بالا ترکیب می کنند. در نتیجه، آنها قادر به ایجاد طرح های منحصر به فرد، ارزش گذاشتن به شخصیت فضا و تداعی طرح های چشم گیرهستند و میتواند تخیل را به واقعیت تبدیل کنند.

BN Walls

همیشه به دنبال کار در زمینه طراحی کاغذدیواری و پوستر بوده، به طور دائم برای بالا رفتن از مرزها، این حرفه را به چالش می کشاند.

همه چیز با خلاقیت و مهارت آغاز می شود. این نیز یکی از ستون های کسب و کار BN است. متخصصان برند BN  در زمینه های مختلف مانند طراحی، منبت کاری، و تکنیک های چاپ روی صفحه نمایش مشغول هستند. علاوه بر این، استفاده از دانش و تکنولوژی روز، آنها را قادر می سازد ترکیب بسیاری از ویژگی ها و تکنیک های مختلف، و فرآیندهای بسیاری در تولید کاغذ دیواری را توسعه دهند.

ایجاد نمایی بی‌نظیر به روی دیوار و چیدمانی مدرن، چشم اندازی است که با کمک کاتالوگ مدرن – کلاسیک بازار می توانید ایجاد نمایید. برند BN تضمین کننده کیفیت است.

سایت برند بی ان : https://bnwalls.com/athome

کاغذ دیواری اداری Bazar
برای مشاهده سایر رنگ های این طرح کلیک کنید.

در این طرح از کاتالوگ کاغذدیواری بازار مدرن-کلاسیک از برند BN، تمام المان ها به شکلی منظم و دقیق در کنار هم قرار گرفته اند تا اینگونه آراسته به نمایش گذاشته شوند.
کاغذ هایی طرح دار همراه پس زمینه ساده و تلفیقی در رنگ های خاص زیبایی مجذوبی را ایجاد کرده است.
دارای 6 رنگ بسیار زیبا است. تم های رنگی موجود در این طرح کاغذدیواری عبارتند از طوسی کم رنگ ، خاکستری ، کرم قهوه ای و قهوه ای وسبز لجنی می باشد.

کاغذ دیواری اداری Bazar
برای مشاهده سایر رنگ های این طرح کلیک کنید.

 درخشش این طرح زیگ زاگ به زیبایی این کاغذدیواری مدرن می افزاید و ریتم نوارهای باریک در زمینه ساده آن به شکیل شدن فضای داخلی کمک می کند.تلفیق این مدل همراه با کاغذ های ساده آن ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند.
این طرح از کاغذدیواری کلاسیک دارای 8 رنگ دوست داشتنی از جمله قهوه ای شکلاتی، طوسی کم رنگ و خاکستری ملایم و کرم است.

کاغذ دیواری اداری Bazar
برای مشاهده سایر رنگ های این طرح کلیک کنید.

 سازگارترین طرح کاغذدیواری مدرن، برای تمامی فضاهای داخلی، طرح هنرمندانه از نوع بافت دار است.
این کاغذدیواری در 7 رنگ ملایم از جمله طوسی نقره ای، خاکستری نقره ای و قهوه ای و مسی عرضه شده است و می تواند بهترین کامل کننده برای کاغذدیواری های مدرن ساده، در دکوراسیون داخلی منازل و یا اتاق های کار باشد.
طرحی بسیار خلاقانه و مطابق با انواع دکوراسیون مناسب برای افرادی است که تمایل دارند دیزاین محیط منزل یا محل کارشان به روز و شیک و‌ امروزی باشد.

کاغذ دیواری اداری Bazar
برای مشاهده سایر رنگ های این طرح کلیک کنید.

 این نمونه کاغذ دیواری با طرحی ساده آمیخته با هنر در کنار کاغذ دیواری های طرح دار و هندسی ، تفسیر زیبایی از یک تم مدرن به جای می گذارد که در این طرح از کاغذ دیواری جدید برند بازار اجرا شده است.
کاغذ دیواری ساده ای که هیچ نقش و نگاری روی آن وجود نداشته و کاربرد بسیار زیادی دارد که میتوان آن را به تنهایی به کار برد یا آن را با کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ تر استفاده کرد .
وجود 19 رنگ مات همچون کرم، خاکستری ، بژ و طوسی و مشکی در این کاغذ دیواری بر جلوه این طرح افزوده است.

کاغذ دیواری اداری Bazar
برای مشاهده سایر رنگ های این طرح کلیک کنید.

 طرح های هندسی این کاغذ دیواری به واسطه خطای دید حرکت و پویایی را به نمایش می گذارند.
این کاغذ دیواری با طرح های هندسی بسیار شیک، زیبا، پرانرژی هستند و از این رو ، تنوع و جذابیت خیره کننده ای را همراه با حس حرکت در فضا ایجاد می کنند. با خرید آلبوم کاغذ دیواری بازار، اتاق با این طرح مدرن و هندسی ، حس فضای معاصر و مدرن را در اتاق کار و یا محل زندگی شما به جریان می اندازد.
دارای 7 طیف رنگی می باشد همچون سفید ، خاکستری ، قهوه ای ،کرم و بژ و… با خرید آلبوم کاغذ دیواری بازار به خصوص این طرح کاغذ دیواری، محیط کاربری را برای ایجاد فضاهای خاص و منحصر به فرد دو چندان کرده است .

خرید آلبوم کاغذدیواری Bazar

برای تهیه کاغذدیواری بازار به دفاتر و نمایندگی ها و عاملین شرکت رویا مراجعه کنید و برای کسب راهنمایی های بیشتر با بخش فروش ما به شماره 021259910001 در تماس باشید.

مشاهده فیلم های کاغذ دیواری پرایم والز

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی