پس از روزهای متمادی تلاش و برگزاری جلسات متعدد تصمیم گیری در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری میهمانی در شان شبکه توزیع شرکت رویا طرح داخلی بالاخره در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ 14، 15 و 16 مردادماه سال 1398 ایونت فنی، تخصصی نمایندگان و عاملین شرکت رویا طرح داخلی با هدف معرفی محصولات جدید بخصوص محصولات تولید ملی شرکت رویا طرح داخلی در محل شوروم این شرکت برگزار گردید.
در طی این سه روز پرسنل شرکت رویا طرح داخلی میزبان سه گروه مختلف از نمایندگان و عاملین خویش بودند.
ایونت فنی و تخصصی برگزار شده در دو پارت زمانی برگزار گردید. در قسمت اول پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، قرائت قرآن و سرود ملی و معرفی همکاران حاضر در مراسم جهت خدمات رسانی به میهمانان، آقایان علاقه بند مدیر تولید و تاجیک سرپرست فروش نمایندگی اطلاعات جامعی در رابطه با موکت و لمینیت تولید داخلی ارائه نمودند.
پس از ارائه همکاران جناب آقای صدیقی مدیر بخش کنترل کیفی پاسخگوی سوالات مطرح شده در زمینه استانداردهای متریالی های تولیدی بودند.

به جهت قدردانی از همراهی مدعوین در طی سالهای متمادی تندیس هایی مزین به نام ایشان تهیه شده بود که توسط آقایان نیکزاد مدیر فروش و علاقه بند مدیر تولید تقدیم گردید.
در پارت دوم، پس از پذیرایی و مشاهده سمپل ها و نمونه های جدید موکت ها و روکش های جدید لمینت در فضای باز شرکت، میهمانان در جلسات B2B با کارشناسان شرکت رویا نشستند و ضمن پاسخگویی به سوالات ایشان، درخواستها و نیازهای مطرح شده ثبت گردید تا پس از مراسم توسط کارشناسان مربوطه پیگیری گردد.

ایونت فنی، تخصصی شبکه توزیع شرکت رویا با تم ونگوگ برگزار گردید، تصاویر کاتالوگ ونگوگ جدید در فضا نصب شده بود و موکتی از طرح های ونگوگ تولید شده و در فضا فرش گردیده بود.
جهت تجهیز شوروم همکاران با لمینیت تولید ملی، کارت هدیه اعتباری به همراه پادری چاپ شده با طرح ونگوگ به میهمانان تقدیم گردید.
امید است که در آینده نزدیک میزبان سایر گروههای مختلف مشتریان شرکت رویا طرح داخلی باشیم.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی