آلبوم کاغذدیواری قابل شستشو لوکس “Neo Royal” که از آثار طراح هلندی مارسل واندرز الهام گرفته شده است، به عنوان یک اثر هنری و طراحی برجسته در دنیای معماری و طراحی داخلی جای گرفته است. مارسل واندرز با استفاده از تجربیات و خلاقیت خود، محیط‌هایی پر از عشق و اشتیاق را به وجود آورده که باعث تجربه‌ی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی برای کاربران می‌شود.

 


آلبوم کاغذدیواری قابل شستشو لوکس Neo Royal
الهام گرفته از آثار طراح هلندی مارسل واندرز است.مارسل واندرز متولد دوم جولای 1963مي باشد. او یک طراح هلندی و مدیر هنری استودیوی Powerhouse در آمستردام است که پروژه های معماری، داخلی و صنعتی را طراحی می کند. او به صورت بین المللی شناخته شده است.

معرفی مارسل واندرز

مارسل در نظر بسیاری به عنوان یک ناهنجاری در دنیای طراحی، مأموریتش را برای ایجاد محیطی سرشار از عشق، زندگی با اشتیاق و رویاهای هیجان انگیز ما به انجام رسانده است.

در طرح های خود، مارسل اغلب مواد و تکنیک های نوآورانه با مراجع به سبک های تاریخی و آرکتایپ های شناخته شده را مخلوط می کند، به طوری که کاربران به راحتی می توانند به قطعات متصل شوند و براي مدت زمان طولاني لذت ببرند.
پروژه های قابل توجه تا به امروز او شامل چنین مفاهیم معماری داخلی از قبیل Andaz Amsterdam Prinsengracht، هتل Kameha Grand در بن، هتل Mondrian در میامی، کواسار استانبول Residences  و فروشگاه گل سرسبد Villa Moda در بحرین مي باشد.
در سال 2012، مارسل بزرگترین پروژه داخلی خود را تا به امروز جشن می گیرد، هتل The Andaz Amsterdam Prinsengracht، که توسط هتل های Hyatt Hotels اداره می شود.
در سال 2015، او توسط Revolution Precrafted برای طراحی یک خانه پیش ساخته کهEden  نامیده می شد، مواجه شد.
بسیاری از طرح های مارسل واندرز برای مهمترین مجموعه های طراحی و نمایشگاه های جهان انتخاب شده اند و در همه مجلات برجسته استفاده می شود. در سال 2006 او به عنوان طراح النا در سال توسط Elle Decoration انتخاب شد.
اولین نمایشگاه انفرادی مارسل واندرز، “Daydreams” در سال 2009، در موزه هنر فیلادلفیا برجسته شده است ، و اولین موزه بزرگ خود را در 15 سال گذشته در ماه ژانویه 2014 در موزه Stedelijk آمستردام برگزار نموده است.

کاغذ دیواری کلاسیک الهام گرفته از مارسل واندرز
کاغذ دیواری کلاسیک الهام گرفته از مارسل واندرز
کاغذ دیواری اتاق پذیرایی - آلبوم Neo Royal
کاغذ دیواری اتاق پذیرایی – آلبوم Neo Royal

او طراح كاتالوگ زيبا و جديد شركت رويا طرح داخلي با عنوان آلبوم کاغذ دیواری لوکس قابل شستشو Neo Royal مي باشد و اين افتخار نصيب كمپاني توليد كننده كاغذهاي هلندي پرايم شده است كه از آثار بي نظير مارسل کاغذ دیواری لوکس با كيفيت و هيجان انگيز توليد كنند.
Neo Royal کاغذ دیواری لوکس با سبكي كلاسيك و با خصوصيات منحصر بفرد از شاهكارهاي ارائه شده Prime مي باشد و شما حس شكوه و جلال را در تركيب رنگها و طرح هاي آن مشاهده مي نماييد.
آلبوم کاغذ دیواری نئو رویال، بهترین گزینه برای اتاق پذیرایی خانه های کلاسیک و یا لابی هتل های مجلل و محیط های اصیل لاکچری می باشد. طرح های داماسک ، طرح های کاغذ دیواری طلایی و طرح راه راه بافت دار و … کاغذ دیواری لوکس نئو رویال را آلبومی منحصر به فرد می کند.

نتیجه گیری

آلبوم کاغذدیواری لوکس “Neo Royal” با الهام از آثار مارسل واندرز، یک نماد از ادغام مهارت‌های نوآورانه و ذوق طراحی با سبک‌های تاریخی و ارزش‌های آرکتایپی است. این آلبوم، با ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های منحصربه‌فرد، در محیط‌هایی از اتاق‌های پذیرایی کلاسیک تا لابی‌های هتل‌های مجلل، شکوه و جلالی خاص را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل، آلبوم کاغذدیواری لوکس “Neo Royal” انتخابی استثنایی برای آنان که به دنبال ایجاد تجربه‌های بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در فضاهای داخلی انسانی هستند.

برای مشاهده طرح های آلبوم کاغذ دیواری نئو رویال بر روی لینک کلیک کنید. و برای تهیه و مشاهده این آلبوم کاغذدیواری بی نظیر به شعبات و نمایندگی های ما در سراسر کشور مراجعه کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی