رنگ کله غازی (اقیانوسی) در اصل از رنگ سر نوعی اردک مشهور شده است و در انگلیسی هم به نام Teal شناخته می شود. رنگ کله غازی(اقیانوسی) ترکیبی از رنگ سبز و آبی است که با درصد برابر با هم ترکیب می شود. به هر اندازه که درصد رنگ سبز و آبی تغییر کند، نام رنگ هم تغییر می کند.

برای مثال اگر مقداری رنگ سفید به این کله غازی اضافه شود، به نام سبز آبی شناخته می شود. اگر رنگ سبز بیشتر باشد به رنگ فیروزه ای تبدیل می شود. آبی دریایی یا Aqua هم مقدار آبی بیشتری نسبت به فیروزه ای دارد.

روانشناسی رنگ آبی اقیانوسی

رنگ آبی اقیانوسی (کله غازی) در دکوراسیون داخلی منزل جلوه سلطنتی داشته و وقار خاصی به فضای خانه می دهد. جالب است بدانید که رنگ خردلی در ترکیب با رنگ کله غازی نتیجه بسیار خوبی دارد و به عنوان رنگ مکمل کله غازی شناخته می شود.

کله غازی تیره (اقیانوسی تیره)

کله غازی تیره در ترکیب با رنگ های رنگی متفاوت به نظر می رسند مخصوصا زمانی که نور طبیعی وارد اتاق می شود. بنابراین هنگام انتخاب رنگ محیط را در نظر بگیرید.
این آبی تیره در روزهای ابری تاریک تر می شود و زمانی که نور خورشید به آن خیره می شود سبک تر و لطیف تر می شود.

روانشناسی رنگ آبی اقیانوسی (کله غازی)

درب وپنجره کله غازی( اقیانوسی آرام )

اگر دیوارهای کله غازی برای فضای شما جذاب نیستند می توان از آبی تیره کله غازی برای رنگ درب ها و پرده ها استفاده کنید. این ورودی با رنگ اقیانوسی آرام تجلی بخش یک فضای رویایی و ورودی آرامش بخش است.
ترکیب کله غازی با عناصر چوب طبیعی و دیوار سفید و پروفیل های طوسی فضا را به یک محیط جسورانه و اقیانوسی تبدیل می کند.

در با رنگ آبی اقیانوسی

دیوار کله غازی( اقیانوسی آرام )

از رنگ های تیره نترسید، فقط یاد بگیرید که چگونه آنها را به درستی جفت کنید.آبی کله غازی در کل دیوار این فضای آرام زیبا به نظر می رسد زمانی که با یک صندلی با رنگ خنثی و فرش با طرح ریزی زرد و میز چوبی هماهنگ شده باشد محیطی شکیل و زیبا را به ارمغان می آورد.

روانشناسی رنگ آبی اقیانوسی

رنگ اتاق خواب کله غازی ( اقیانوس آرام )

رنگ اقیانوسی جلوه های جالبی را به یک اتاق خواب بی نظیر اضافه می کند. رنگ غنی اتاق اجازه می دهد که سایه های آبی، خاکستری، بژ و سفید در برابر سطح تاریک آن ایستادگی نمایند. پوشش چوبی شفاف در اتاق خواب و قاب بستر فضای گرم خانه را حفظ می کند. برای یک لمس دراماتیک تر، رنگ خود را تر و تمیز و یا قالب همان رنگ را به عنوان دیوار قرار دهید.

اتاق خواب به رنگ آبی اقیانوسی (کله غازی)

ترکیب آبی کله غازی با دیگر رنگ ها

اگر انتخاب یک پالت رنگ برای یک اتاق را انتخاب کنید، ممکن است Teal (کله غازی ) به نظر انتخاب جسورانه و ترسناک برسد، اما اگر به درستی استفاده شود، رنگ آبی سبز می تواند ترکیبی کامل از پیچیدگی را فراهم کند. این راهنمای ما برای ترکیب رنگ آبی ورنگ اقیانوسی در خانه شما است.

کله غازی و سفید

با استفاده از رنگ اقیانوسی (یا هر سایه تیره) به عنوان یک رنگ دیواری جامد می توانید یک اتاق تاریک را احساس کنید. ترکیبی از آبی اقیانوسی و سفید در این اتاق به این فضا یک حس نور و باز ایجاد کرده است که از لبه های سبز روشن و رنگ های قهوهای مایل به زرد استقبال می کند.

ترکیب رنگ آبی اقیانوسی و سفید

کله غازی و کرم رنگ

با استفاده از رنگ آبی اقیانوسی برای هر دو دیوار و مبلمان می توانید به راحتی تبدیل به یک فضای زیبا شود، و پرده های کرم رنگ فضا به اندازه کافی برای حفظ تعادل مناسب هستند ایجاد یک فضای بیش از حد پر جنب و جوش و پویایی با ترکیب رنگ سبز در فضا و اکسسوری ها ایجاد تعادل را کامل تر کرده است.

روانشناسی رنگ آبی تیره

کله غازی و همه رنگ ها

روشن کردن دیوارهای تیره وتاریک و چوبکاری با رنگین کمانی از لوازم جانبی و اکسسوری هاو….
این کتاب های رنگی ساخته شده در داخل کتابخانه از رنگ های پررنگ روشن استفاده کرده است و بالش ها و مجموعه ای پر جنب و جوش از وسایل در برابر نمایش میز و صندلی در این فضا غوغایی به پا کرده است.

روانشناسی رنگ کله غازی

کله غازی و هلویی

با استفاده از الگوهایی که شامل رنگ فضای شماست، یک راه آسان برای ترکیب پالت رنگ است. این اتاق تقریبا به طور انحصاری کرمی هلو و نرم است، بنابراین عناصر رنگ خالص احساس راحتی نمی کنند.
صندلی ها، دیوار پشت و پتو همه از چاشنی رنگ کله غازیی استفاده می کنند، کل اتاق را در هم می آمیزند و فضایی رویایی بوجود می آورند.

ترکیب رنگ آبی و هلویی

کله غازی و خردلی

این فضا با خردل، چیلی و بنفش همه در یک اتاق قرار دارد. بنفش و خردلی هر دو در عناصر مختلف در سراسر اتاق موجود است ، صندلی عنصر اصلی با رنگ اقیانوسی، فرش خاکستری و بنفش با هم روبرو می شوند و چشم را به مکان خوبی برای استراحت می دهد، بنابراین ترکیب رنگ ها بیش از حد نمی شودو متعادل است.

ترکیب رنگ آبی و خردلی

کله غازی و سبز

فضا های خنثی برای آوردن رنگ قوی عالی هستند. اما به جای استفاده از رنگ اقیانوسی به عنوان رنگ اصلی ، دراین فضا با استفاده از عناصر سبز در سراسر اتاق، به عنوان رنگ ثانویه استفاده شده است و به اندازه کافی ظریف به نظر می رسد بدون اینکه فضای رنگ اصلی با رنگ قهوه ای ارتباطی نداشته باشد.

ترکیب رنگ آبی و سبز

کله غازی و سفید

یک حمام کاملا خنثی مناسب ترین مکان را برای یک پرده کله غازی فراهم کرده است. کنتراست چوب و سفید باعث می شود که این حمام خسته کننده نباشد و رنگ اقیانوسی صدای زنگ های قرمز را در ستون های بالای وان بیرون می آورد.

ترکیب رنگ آبی اقیانوسی (کله غازی) و سفید

آبی اقیانوسی

آبی اقیانوسی تیره می تواند تناژ های کم رنگ سرگرم کننده را به ارمغان بیاورد و همچنین یک رنگ پایه آرام برای یک اتاق را فراهم می کند. این فضا از هر دو رنگ استفاده می کند – دیوارهای اقیانوسی به فضای ناسازگار اضافه می شود، اما رنگ به اندازه کافی آرام نیست و نیازمند ترکیبی ازاکسسوری های رنگی و متعادل است تا الگوهای پر جنب و جوش را خلق نماید.

روانشناسی رنگ آبی اقیانوسی

برای مشاهده کاغذیواری های رنگ آبی پرایم والز کلیک کنید

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی