پارکت چرم طبیعی تورلیزمی الهام بخش زیبایی و آرامش دهنده ذهن هستند. این کف پوش چرمی زیبا استو در طول حیات خود، کارا و زیبا باقی می ماند. ما یک کفپوش الهام بخش را خلق کرده ایم و همواره پشتیبان خرید مشتریان خود هستیم. هدف ما خلق تجربه ای لذت بخش از یک خرید است و ما معتقدیم که این یک رویکرد هوشمندانه و کاملا به روز است.

تایل های چرمی تورلیزمی با لبه های مورب شده، قدرتمندی و ماندگاری را به یک کفپوش عرضه کرده اند. این تایل های چرمی با ابعاد مناسب و ظرافت هندسی، حسی فراتر از یک کفپوش چرمی را به ببنده القاء می کنند و با چشم نوازی و سادگی سرشار خود، بازتابی از حس خلوص را در فضا خواهند داشت.پارکت چرمی تورلیزمی با طیفی وسیع از رنگ های طبیعی، بافت های معاصر و با درخششی متفاوت در حالت های مات و براق قابل عرضه هستند.

آسوده خاطر باشید، تورلیزمی یک کفپوش هوشمند است

  مشاهده طرح های پارکت چرم طبیعی تورلیزمی

 ✅حس خوشایند
پارکت چرمی تورلیزمی با تاکید بر ظاهری جذاب و طراحی شده، تجربه و لذت داشتن یک کفپوش منحصر به فرد و مسحور کننده را برای شما به ارمغان آورده است.

 خلق احساسی متفاوت در فضا، با پارکت های چرمی تورلیزمی
تعریفی معاصر و زیبایی را از کفپوش با خود همراه کرده اند. چشم نوازی، اصالت و پویایی توام با جسارت از مشخصاتی است که به ندرت در کفپوش های امروزی می توان یافت و این وجه تمایز پارکت های چرمی تورلیزمی است که در کنار سادگی و هماهنگی با مُد، امکان بهرمندی از یک کفپوش کاملا طبیعی را فراهم کرده است.
پارکت های چرمی تورلیزمی از چرم صددرصد طبیعی و قابل بازگشت به چرخه طبیعت تولید شده اند تا امکان بهره مندی از یک کفپوش استثنایی همراه با ویژگی های دوستدار محیط زیست را مهیا کنند.
با نصب پارکت های چرمی تورلیزمی در محیط های مختلف، شما می توانید از دوام و ماندگاری این کفپوش طبیعی نسبت به عدم ساییدگی در فضاهای مسکونی آسوده خاطر باشید.

مشخصات تایل های چرمی


ظاهر :

– دارای درخششی متفاوت در حالت های مات و براق، با بافت های طبیعی و کاملا منحصر به فرد

ادراک :

– بازتابی از حس یک کفپوش لوکس و جذاب و القاء کننده حسی مطلوب به هنگام قدم زدن
– دارای لایه زیرین با خاصیت آکوستیکی که سبب جذب صدای محیط می شود
– عدم نیاز به اجرای پوشش آندرلی به عنوان زیر سازی در زمان اجرا

مشخصات فنی :

– دارای لبه های مورب شده در چهار وجه
– تهیه شده از چرم صدردرصد طبیعی و قابل بازگشت به چرخه محیط زیست
– طول : 388 میلی متر      عرض : 388 میلی متر      ضخامت : 10.5 میلی متر

پارکت چرمی تولیزمی

پارکت چرم پارکت چرم طبیعی نمونه کفپوش چرمی سمپل پارکت چرم پارکت چرم طبیعی تورلیزمی

مشاهده طرح های پارکت چرم طبیعی تورلیزمی

ساختار مادام العمر

تورلیزمی تضمین می کند که روند تولید این پارکت چرم طبیعی عاری از هرگونه نقص و مشکل است.

بی نقص ماندن اتصالات در مدت طول عمر مفید
با نگهداری مناسب (دفترچه راهنمای مصرف کننده را از فروشنده خود بخواهید) در مدت عمر مفید پارکت های چرمی تورلیزمی، اتصالات ایمن و مقاوم باقی می مانند و در رطوبت 30 تا 60 در صد هیچگونه شکاف و فاصله ای بین آنها ایجاد نخواهد شد.

خانه سالم با تایل های چرمی تورلیزمی

ما دقیق ترین استانداردهای روز دنیا را دنبال می کنیم و کیفیت فضای داخلی محیط با حضور پارکت های چرم طبیعی تورلیزمی، کاملا مطابق با استاندارد کیفیت فضای داخلی کالیفرنیا (California Air Resource Board – section 01350) می باشد.

تایل های چرم تورلیزمی را جابه جا کنید و دوباره استفاده کنید

با قابلیت کاربرد مجدد تایل های چرمی تورلیزمی، شما می توانید تایل ها را تا سه بار جابه جا کنید و در اتاق و یا مکان جدید استفاده کنید (این کار تنها توسط تیم های نصب شرکت رویا طرح داخلی، امکان پذیر می باشد).

 

کفپوش چرم طبیعی تورلیزمی با طراحی منحصر به فرد، لبه‌های مورب شده و قدرتمندی که به آنها اعتبار می‌بخشد، به این نوع کفپوش بی‌نظیری تبدیل شده‌اند. آن‌ها نه تنها جلوه‌ای خلاقانه به فضا می‌بخشند، بلکه با طراحی‌های زیبا و بافت‌های متنوع، حسی عمیق و باورنکردنی به داخلی فضا منتقل می‌کنند. پارکت چرمی تورلیزمی با طیف رنگی گسترده، به همراه بافت‌های متنوع و درخشش‌های متفاوت، انتخابی هوشمندانه و زیبا برای دکوراسیون داخلی خود دارید.

پارکت های چرم طبیعی تورلیزمی با جزئیات دقیق و استفاده از مواد طبیعی، در کنار دوام و ماندگاری خود، حس خوشایند و تجربه منحصر به فردی از فضای داخلی را به شما ارائه می‌دهند. تایل‌های چرم تورلیزمی، با رعایت استانداردهای کیفیت و محیط‌زیست، به علاوه امکان جابه‌جایی و استفاده مجدد، تضمین می‌کنند که فضای داخلی شما به همراه این پوشش کفپوشی باشکوه و طبیعی، تا ابدیتی نوآورانه را تجربه کند.

خرید پارکت چرم طبیعی Torlysme

این کف پوش چرم طبیعی کانادایی در فروشگاه های رویا عرضه می شود. برای کسب اطلاعات فروش با واحدهای فروش ما تماس بگیرید.

**مشاهده طرح های پارکت چرم طبیعی تورلیزمی

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی