کفپوش کامپوزیتی «کاینتکس» شرکت رویا طرح داخلی ، محصولی تکنیکال و منحصر بفرداست این محصول دارای ویژگی های کفپوشی نرم به همراه دوام و کیفیت کفپوش سخت است.کفپوش کاینتکس دارای هشت ویژگی مهم است که این محصول را از سایر کفپوش های مشابه متمایز کرده است.

ویژگی اول : دوام

تست شده با 5 میلیون قدم پا از نظر ترافیک تردد
کفپوش کاینتکس ( Kinetex )،یکی از محصولاتی است که به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفته است. این کفپوش در فلوریدا در یک محیط با ترافیک تردد 5 میلیون قدم نصب شد و ثبات و مقاومت آن اندازه گیری گردید و مشاهده شد که در آن هیچ تغییری ایجاد نشده است.

♻️اداره پارک ملی بین المللی در مرکز فلوریدا
موکت کاینتکس در 40 کیلومتر مربع این اداره به کار رفت
تعداد کارمندان : 74000 نفر
6 هزار نفر از رختکن استفاده می کنند
روزانه 2 شیفت پر تردد
24000 ترافیک در یک روز
208 روز برابر با 5 میلیون ترافیک پا

♻️چند سال ماندگاری دارند؟
محاسبه دوام طول عمر موکت کاینتکس :
80 دانش آموز در یک کلاس
6 بار در این اتاق کلاس تشکیل می شود که برابر با 480 ترافیک پا در هر روز است
200 روز مدرسه برابر 96000 ترافیک پایی در هر سال
(N(s) xC(d) x D(y) =F(y
(5.00×10^9 / F(y) = Y(d

ماندگاری = 5 میلیون ترافیک پایی تقسیم بر 96000 ترافیک پا در سال = 52 سال پایداری
‼️ البته با رعایت حفظ و نگهداری مطابق با استانداردها☺️

ویژگی دوم : عمر بیشتر ، هزینه نگهداری پایین تر

مقاوم در برابر سایش ، نگهداری آسان : با جاروبرقی کشیدن و تمیز کردن براساس استانداردها ، کاینتکس هر سال نوتر از سال قبل میشود.

به لطف ساختار سبک وزن، Kinetex آب کمتری نسبت به فرش را جذب می کند و سریع تر خشک می شود.

♻️کفپوش کاینتکس به آسانی مطابق با اصول بهداشتی عمل می کند و در برابر عوامل رنگ دهنده چالش برانگیز مانند خون، ادرار، بتادین و ضد عفونی کننده های دستگاه مقاومت می کند و تغییر رنگ نمی دهد.

تعمیر و نگهداری Kinetex در مقایسه با کفپوش های سطح سخت ساده است. صرفه جویی در وقت و هزینه های تعمیر و نگهداری از ویژگی های بارز این کفپوش منحصر بفرد می باشد.

ویژگی سوم : سلامتی

تنفس آسان با کفپوش کامپوزیتی کاینتکس 

♻️ 
ذرات گرد و غبار از روی تمام کفپوش ها در فضا منتشر می شوند و تا مرکز تنفس انسان بالا می آیند ولی ویژگی منحصر بفرد کفپوش Kinetex این است که ذرات معلق گرد و غبار زیادی از آن خارج می شود و تا حد کمی بالا می آید، در ضمن این کفپوش به راحتی پاکسازی می گردد.
کفپوش کاینتکس به راحتی از استانداردهای کالیفرنیا 01350 (محبوب ترین استاندارد U.S در ارزیابی و محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای در داخل ساختمان ها ) پیشی گرفته است.

لازم به ذکر است در زمان تماس با رطوبت و نیاز به نظافت با آب یا دستگاه شوینده مخصوص، این کفپوش با سرعت و در زمان کوتاه خشک می گردد.


ویژگی چهارم : ایمنی

مقاوم در برابر لغزش و سر خوردگی با کفپوش کامپوزیتی کاینتکس

♻️ 
کاینتکس تنها پوشش کف است که توسط موسسه ایمنی پوشش کف ملی تأیید شده است.
ساخت و ساز منحصر به فرد Kinetex یکی از سطوح مقاوم در برابر لغزش را تشکیل می دهد که باعث کاهش پتانسیل آسیب های لغزش و سقوط می شود. مشخصات منحصر به فرد آن نیز دارای کمترین نقش مقاومتی است که به طور بالقوه باعث کاهش صدمات ناشی از کشیدن و فشار دادن می شود.

ویژگی پنجم : بالاترین ضریب کاهش نویز و طبقه بندی عایق ضربه

Kinetex یکی از بالاترین ضرایب کاهش نویز (NRC) و طبقه بندی عایق ضربه (IIC) را ارائه می دهد. این عملکرد صوتی بی نظیر منجر به کاهش قابل ملاحظه ای در سر و صدا می شود. طبقه بندی عالی عایق صوتی آن به طور موثر باعث تشخیص بیشتر و بهتر صدا، اشتباهات کمتر در دریافت صداها ، فشار کم آوازی، یادگیری پیشرفته و درک بهتر افراد در محل نصب شده می شود.

ویژگی ششم :خاصیت ضد خستگی

چگالی بالای بافت پشت Kinetex و سطح نساجی نرم آن، ویژگی های ضد خستگی استثنایی و همچنین حداقل مقاومت در برابر پیاده روی را فراهم می کند. این توان بالقوه برای جذب انرژی و کاهش آسیب های ناشی از استرس پا و جراحات مربوط به پیاده روی را تنها در این کفپوش می توان تجسم کرد.

ویژگی هفتم : تحمل رطوبت

پوشش های بتنی متداول ترین مصالح استفاده شده در اکثر ساختمان ها، از جمله مسکونی و تجاری است. درجه حرارت، رطوبت و عوامل دیگر تاثیر بسیار زیادی بر میزان رطوبت بتن دارند. برای جلوگیری از انتقال این رطوبت از بتن به سطح فوقانی، می بایست از سیستم های عایقکاری کف استفاده نمود.
ماهیت تنفس Kinetex باعث می شود که رطوبت از شیب آن عبور کند و در زیر آن باقی نماند. این روش انتقال هوا اجازه می دهد هیچ اثری از کپک در آن مشاهده نشود.

ویژگی هشتم : قابلیت بازیافت و برگشت به طبیعت

Kinetex به راحتی قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد و قابل بازیافت می باشد.

✅✅مشاهده طرح های کفپوش کاینتکس

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی