پارکت لمینت Majestic  از برند سولوود با طراحی زیبا  و تایل های بزرگ خود شکوه و بزرگی چوب را به خانه شما می‌آورد. این پارکت لمینت با ابعاد بزرگ و خاص  2280 در 1699 در 8 میلی متر، ظاهری طبیعی و چشم نواز دارد.

 این ابعاد باعث می شود که پارکت لمینت شما شبیه یک کفپوش چوبی واقعی به نظر برسد زیرا بخاطر درزهای کمتر، ظاهری یکپارچه دارد علاوه بر اینکه ابعاد نسبتا بزرگ آن خاطره ای از الوار های چوبی بزرگ را در خانه شما زنده می کند. 

پارکت لمینت Majestic دارای استاندارد AC4 است که نشان دهنده مقاومت آن در برابر سایش و خراش است. این استاندارد نشان می دهد که  کفپوش شما رای استفاده در مکان‌های با تردد متوسط مانند خانه، دفتر کار و فروشگاه شما بسیار مناسب است.

پارکت لمینت Majestic با ابعاد خاص و شیار V ظاهری باشکوه و زیبا به محیط شما می دهد
پارکت لمینت Majestic با ابعاد خاص و شیار V ظاهری باشکوه و زیبا به محیط شما می دهد

این کفپوش با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها، مناسب سلیقه‌های مختلف است. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود، رنگ و طرح مورد نظر خود را از میان یکی از 9 رنگ آن انتخاب کنید. همچنین برای رویه فوقانی این کفپوش از محصولات شات دکور آلمان که از پیشروان صنعت کفپوش لمینت در دنیا است استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های این لمینت شیار vgroove یا شیار V  که در کفپوش های لمینت لوکس و خاص استفاده می شود.  این شیار در واقع یک شیار باریک و عمیق است که در امتداد لبه های تایل های پارکت لمینت قرار دارد.شیارهای vgroove باعث می شوند که پارکت لمینت ظاهری طبیعی و ظریف داشته باشد. این شیارها همچنین می توانند به کاهش صدای راه رفتن و افزایش مقاومت پارکت لمینت در برابر سایش کمک

پارکت لمینت Majestic با نصب آسان و سریع خود، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک کفپوش زیبا، با دوام  و خاص هستند.

مشخصات فنی پارکت لمینت Majestic

نام ویژگیمقدار
استاندارد ترددAC4
مقاومت در برابر سایشبالا
مواد اولیهمواد خام طبیعی
سازگاری با محیط زیستبله
عایق صوتیبله
نگهداری و نظافتآسان
نصبآسان
مقاومت در برابر آتش سیگاربله
مقاومت در برابر اشعه مضر نور خورشیدبله
مقاومت در برابر فشاربله
ابعاد2280 x 1699 x 8 mm
شیارV-GROOVE
دکورشات دکور آلمان
نوع نصبالواری
مغزیسوماترا
رنگ بندی9 رنگ

 

در پایان

پارکت لمینت Majestic در 9 رنگ بندی متفاوت عرضه می شود
پارکت لمینت Majestic در 9 رنگ بندی متفاوت عرضه می شود

رنگ بندی پارکت لمینت Majestic

همانطور که اشاره شد پارکت لمینت Majestic در 9 رنگ متفاوت تیره و روشن با طرح چوب برای فضاهای مختلف شما طراحی و تولید شده است. برای آشنایی بیشتر با رنگ بندی این محصول می توانید به صفحه ی پارکت لمینت Majestic  در بخش محصولات سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت لمینت Majestic

پارکت لمینت Majestic یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک کفپوش زیبا، با دوام و مناسب برای هر سبک دکوراسیون هستند.

برای آشنایی بیشتر و یا خرید پارکت لمینت های Majestic به شعبات رویا طرح داخلی و نمایندگی های این مجموعه مراجعه کنید. همچنین همکاران ما در بخش تماس با مشتری با شماره تلفن 02125991000 جوابگوی سوالات شما در خصوص این محصول خاص و ویژه هستند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی