لمینت سفید به اتاق خواب شما فضایی شیک و مدرن می بخشد و اتاق بازی کودک شما را نیز روشن و پر نور می کند. کفپوش لمینت سفید یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای کفپوش در تمام اتاق‌ها و دکوراسیون‌ها است. علاوه بر دوام و آسانی نظافت، پارکت لمینت سفید نور را به خوبی منعکس می‌کند و باعث روشن‌تر شدن و دلبازتر شدن هر اتاقی می‌شود. 

انواع پارکت لمینت سفید

هر چند در این مقاله ما از عبارت کلی پارکت لمینت سفید برای اشاره به این کفپوش اشاره کردیم اما توجه داشته باشید که لمینت های سفید به صورت مات و براق و همچنین طیف های مختلف رنگ سفید مانند پارکت لمینت استخوانی، پارکت لمینت سفید مایل به کرم، و لمینت سفید با رگه هایی از رنگ های دیگر موجود است .

برخی از محبوب‌ترین انواع کفپوش لمینت سفید عبارتند از:

  • کفپوش لمینت سفید براق: این کفپوش‌ها دارای سطحی براق هستند که نور را به خوبی منعکس می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که اتاق‌ها روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسند.
  • کفپوش لمینت سفید مات و استخوانی: این کفپوش‌ها دارای سطحی مات هستند که انعکاس نور را کمتر می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که اتاق‌ها آرام‌تر و دنج‌تر به نظر برسند.
  • کفپوش لمینت سفید طرح چوب: هر چند معمولا کفپوش های پارکت لمینت از ظاهر چوب بهره می برند اما منظور ما در اینجا پارکت لمینت هایی است که با ترکیب رنگ سفید و کرم و برجسته کردن طرح  چوب، به نسبت دیگر پارکت لمینت های سفید احساس چوب را بیشتر تقویت می کنند.  این ویژگی باعث می‌شود که کفپوش‌ ظاهری طبیعی و گرم داشته باشن.
پارکت لمینت سفید
پارکت لمینت سفید در طرح های مختلف و به صورت براق و مات عرضه می شود.

کدام اتاق‌ها برای کفپوش لمینت سفید مناسب هستند؟

پارکت لمینت سفید برای اتاق‌خواب‌ها، فضای نشیمن و راهروها ایده‌آل است. این کفپوش به پر نورشدن فضای شما کمک شایانی می کند و فضا را نیز بزرگ تر نشان می دهد. 

اما انتخاب این کفپوش برای آشپزخانه و در کل فضاهایی که رطوبت و آلودگی زیادی دارند و همچنین فضاهای پرتردد مانند ورودی خانه اگر به معایب آن توجه نداشته باشید ممکن است در آینده برای شما مشکل زا باشد. 

پارکت لمینت ها چندان با آب و رطوبت میانه ی خوبی ندارند و حضورشان در فضایی مانند آشپزخانه ممکن است باعث آسیب دیدن این کفپوش ها شود. اگر دوست دارید کفپوش های خانه را به صورت یک دست روشن انتخاب کنید، شاید در نظر گرفتن کفپوش های دیگر مانند سنگ و یا انتخاب هایی مدرن تر مانند کفپوش ARF که تقریبا همان مزایای کفپوش های لمینت را با استحکام بالاتر و مقاومت آیده آل  در مقابل رطوبت در مقابل کفپوش های لمینت به شما می دهد را در نظر داشته باشید.  البته قیمت این کفپوش ها از پارکت لمینت بیشتر است. 

کف پوش ARF مدل Nordic-OAK
کفپوش ARF جایگزین پارکت لمینت سفید برای محیط های پر رطوبت

مزایا و معایب کفپوش لمینت سفید

سفید یک رنگ خنثی است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از سبک‌های طراحی داخلی و طرح‌های رنگی را تکمیل کند. بنابراین با توجه به انعطاف پذیری بالای این رنگ، زیاد نگران این نباشید که می خواهید چه سبک طراحی داخلی را برای خانه خود انتخاب کنید. این کفپوش برای هر طرحی مانند یک بوم نقاشی در کنار شما است تا ایده ال خود را چه یک فضای پرنشاط از مبلمان ها و پرده های رنگارنگ باشد، و یا یک فضای آرام و ساکت با رنگ های سرمه ای و خاکستری به خوبی بسازید.

همچنین پارکت لمینت سفید رنگ می‌تواند یک اتاق را روشن‌تر و دلبازتر نشان دهد. بنابراین اگر راهرویی دارید که دوست دارید روشن و بزرگ دیده شود و یا اتاقی که نیاز به نور و احساس روشنی بیشتری دارد از این کفپوش غافل نشوید. 

و البته  به جز موارد فوق که مستقیما مربوط به مزایای استفاده از رنگ روشن در کفپوش خانه است دیگر مزایای پارکت لمینت ها  همانند تمیز کردن و نظافت آسان، قیمت مقرون به صرفه در مقابل پارکت های چوب طبیعی، نصب و تعمیر سریع و مقرون به صرفه را نباید فراموش کرد.

در خصوص معایب پارکت لمینت سفید و در کل کفپوش های روشن نکته ای که لازم است به آن اشاره کرد این است که پارکت لمینت سفید گرد و غبار و مو را بیشتر از دیگر کفپوش ها نشان می‌دهد. هر چند می توان این امر را یک مزیت نیز دانست زیرا به ما کمک می کند تا فضاهای کثیف را زودتر شناسایی و نظافت کنیم، با این وجود اگر این نکته برای شما حائز اهمیت است در استفاده از این کفپوش در آشپزخانه و فضاهای پرتردد با تامل بیشتری اقدام کنید. 

در مجموع، پارکت لمینت سفید یک  کفپوش محبوب است که مزایای زیادی را ارائه می‌دهد. این کفپوش‌ها بادوام، مقرون به صرفه و آسان برای تمیز کردن هستند و می‌توانند نور را به خوبی منعکس کنند و باعث روشن‌تر شدن و دلبازتر شدن هر اتاقی شوند.

کفپوش لمینت سفید
کفپوش لمینت سفید فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد.

لمینت سفید برای سبک مدیترانه ای و خانه ی ساحلی شما

و در پایان دوست داشتیم که استفاده از لمینت سفید را در یک نمونه سبک طراحی داخلی به شما معرفی کنیم.  

کفپوش لمینت سفید برای بسیاری از افراد راهی عالی برای نشان دادن ظاهر مدرن خانه است. این کفپوش امروزه بیش از هر زمان دیگری در خانه ها استفاده می شود و آن را می توان در هر نظر سنجی و آماری بین 5 رنگ محبوب برای کفپوش های پارکت لمینت یافت. 

 لمینت سفید رنگ برای املاک ساحلی انتخابی عالی خواهد بود، زیرا رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری نقش مهمی در ایجاد فضایی روستایی مانند ساحل دارند.

طراحی مدیترانیه ای یک سبک داخلی است که از فضای روشن و دلنشین و طبیعت الهام گرفته است. این سبک با رنگ‌های زنده، نور طبیعی فراوان، و عناصر چوب و سنگ به عنوان جزئی اساسی از طراحی شناخته می‌شود. 

رنگ سفید در طراحی داخلی مدیترانیه ای نماد صفا، آرامش و سادگی است. با استفاده از پارکت لمینت سفید، می‌توانید فضاهای داخلی خود را باز و روشن کنید. این رنگ تأثیرات مثبتی بر روحیه ساکنان اتاق داشته و باعث افزایش حس آرامش و راحتی می‌شود.

این کفپوش باعث تسلط عناصر دیگر در طراحی داخلی می‌شود. در طراحی مدیترانیه ای، از جمله عناصر مهم سنگ است. سفیدی پارکت لمینت با رنگ سنگ‌های طبیعی مانند سفید و بژ هماهنگی بسیار خوبی دارد و به ایجاد یک محیط هماهنگ و زیبا کمک می‌کند.

استفاده از این کفپوش باعث افزایش نور در فضا می‌شود. رنگ سفید به خوبی نور را منعکس می‌کند و فضا را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهد. این ویژگی به خوبی با اصول طراحی مدیترانیه ای، که به دنبال جلب نور طبیعی است، هماهنگی دارد.

با قدم زدن روی این کفپوش، حس و حال اقیانوس را می توان احساس کرد. 

خرید و قیمت کفپوش لمینت سفید رنگ

انواع مختلف پارکت لمینت سفید رنگ در وبسایت شرکت رویا قابل مشاهده است که می توانید آن را از طریق لینک فوق مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید و دیگر محصولات رویا پیشنهاد می کنیم از شعبات و نمایندگی های ما بازدید کنید و با با شماره مشتریان شرکت 02125991000 تماس بگیرید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی