ما معتقدیم لمینت  Herringbone طراحی و تولید شده تا با نصب جناغی بتوانید فضایی مدرن بسازید. ایجاد عمق در فضا پس از نصب، یکی از ویژگی‌هایی است که این لمینت را نسبت به سایر لمینت‌ها متمایز می‌کند. 

این طراحی منحصر به فرد جذابیتی شگفت‌انگیز به فضای مورد نظر شما می‌بخشد. به‌ گونه‌ای که  با آن ثبات و استحکام را در فضا به وضوح احساس خواهید کرد. فراموش نکنید هرینگبون با انواع طراحی های کلاسیک، مدرن و معاصر هماهنگی دارد و با آن می‌توانید دنیای اطراف‌تان را به زیبایی استخوان‌های یک شاه ماهی تزئین کنید.

تایل‌های کوتاه این محصول، دلیل زیبایی و ظرافتی آن بوده و نوع نصب جناقی‌اش، در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. شرکت رویا طرح داخلی هرینگبون را  در 9 رنگ متنوع ارائه می‌دهد تا شما در هر کجای ایران هستید، بتوانید به راحتی به این محصول اروپایی دسترسی داشته باشید.

رنگ‌بندی متنوع در کنار نصب منحصر به فرد

طیف رنگی گسترده لمینت‌های Herringbone به شما اجازه می دهد تا در کنار یک نصب و ظاهر حرفه‌ای، بتوانید کفپوشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. رنگ‌های متفاوت و لوکس آن، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. از رنگ چوب کاملا طبیعی تا طوسی روشن را می‌توانید در کالکشن این محصول پیدا کنید.

در زیر می توانید بعضی از رنگ های این محصول را مشاهده کنید. برای لیست کامل تصاویر این محصول و آشنایی با مشخصات فنی محصول به صفحه لمینت Herringbone  در بخش محصولات سایت مراجعه کنید.

ابعاد و مشخصات فنی لمینت Herringbone

لمینت هرینگبون در ابعاد 138.5 x 695 x 8 mm تولید می‌شود. این کفپوش دارای  شیار V-GROOVE است، به همین دلیل جلوه‌ای به زیبایی چوب طبیعی دارد. فیلم دکور این محصول در شرکت «شات دکور» آلمان تولید می شود و دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است. این کفپوش به صورت جناقی نصب می شود و برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب است.البته نصب آن در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب، بستگی به سلیقه شما دارد. 

ویژگی های لمینت Herringbone

این کفپوش با دارا بودن استاندارد ضریب تردد بالا (AC4)برای استفاده در مکان های پرتردد مانند فضاهای پرتردد پروژه‌های مسکونی، محل کار، فروشگاه و رستوران قابل استفاده است و مقاومت چشمگیری در برابر سایش و خراشیدگی دارد.

هرینگبون برای افرادی که دنبال کفپوشی با ویژگی‌های آکوستیک می‌گردند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. با آن می‌توانید از انتقال صدا جلوگیری کرده و فضایی آرام و دلنشین ایجاد کنید.

 

جدول ویژگی های لمینت Herringbone

ویژگی مقدار
ضریب تردد AC4
مقاومت در برابر سایش بالا
مواد اولیه طبیعی و سازگار با محیط‌زیست
عایق صوتی بله
نگهداری و نظافت آسان
نصب آسان
مقاومت در برابر آتش بله
مقاومت در برابر اشعه خورشید بله
مقاومت در برابر فشار بله
ابعاد 138.5 x 695 x 8 mm
طرح V-GROOVE
دکور شات دکور آلمان
نوع نصب جناقی
مغز سوماترا
رنگ 9رنگ متنوع

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لمینت هرینگبون می‌توانید به صفحه شعب و عاملین فروش مراجعه کرده، نزدیک‌ترین نمایندگی رویا طرح داخلی را بیابید و با آن تماس بگیرید.

همچنان ما نیز پاسخگوی سوالات شما هستیم. کافی است روی بخش تماس با ما کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی