کاغذدیواری ایتالیایی شرکت میسونی سال هاست شهرت خوبی را برای برتر بودن محصولاتش کسب کرده است. هدف از تلاش برای برتری همواره یک اولویت در هر استراتژی و یک پروژه بوده است.

درمیان ارزش‌های متمایز محصولات استفاده تخیلی از الگوها و رنگ ها و روح خلاقانه و انتخاب مواد مناسب و کارایی دقیق که همراه باتکنیک های پیجیده همراه بوده است.
دلایل نام میسونی در جهان به عنوان یک پیامد و سبک زندگی است. موفقیت در حال رشد نام تجاری میسونی هوم منجر به رشد و غنی سازی تکامل این شرکت شده است.
میسونی در حقیقت با ساخت و ساز به طور مداوم در حال تحول است و پیام اصلی وهمیشگی شرکت این است که خانه زنده است.همیشه حرکت می کند.

کاغذ دیواری missoni میسونی
کاغذ دیواری missoni میسونی

طرح های کاغذدیواری ایتالیایی Missoni

این طرح از کاتالوگ کاغذدیواری ایتالیایی میسونی شامل گل های درشت زیبایی است که به صورت محو و شفاف طراحی شده است که حس زنده بودن و پویایی را انتقال می دهد و در این میان ظرافت و لطافت پارچه مانند بودن این گل ها را در فضا می توان کامل حس کرد.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

 تداعی انواع گل های رنگارنگ ومتنوع در این کاغذ دیواری حس وحال عجیبی را به فضا می دهد.
این غنچه های زیبا و نوآورانه بگونه ای طراحی شده اند که فضا را در دست می گیرند گویی در فضایی باز در حال حرکت هستید و گاها این اجازه را می دهد که فضای جادویی باغ را به خانه و فضای خصوصی خود ببرید.


طرح های کاغذدیواری ایتالیایی - آلبوم کاغذ دیواری 2018

 طرح زیگزاگی همراه با دانه های اکلیلی و رنگ های خنثی قابلیت این را دارد که در همه فضاها استفاده گردد. سبکی نوین همراه با توازن، زیبایی شناسی را به همراه دارد که محیط را جذاب و دلنشین تر می کند و محیط را به حرکت می اندازد.

آلبوم کاغذ دیواری 2018 

نمونه طرح های ساده میسونی را به زیبایی می توان در کنار کاغذهای طرح دار و دارای نقش میسونی قرار داد و زیبایی آن ها را دو چندان نمود و روح تازه ای به فضا داد.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

 طرح های خاص همراه با رنگ های هارمونیک و ملیح حس آرامش را تلقی میکنند که فضا را به نوعی خاص تر می کند.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

طرح هندسی و زیگزاگی همراه با هارمونی رنگ ها، انرژی و هیجان و پرجنب و جوشی خاصی را در فضا تداعی می کند.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

رنگارنگی طرح های راه راه در عین سادگی روح تازه ای به فضا می بخشد و ظرافت خود را در فضا به نمایش می گذارد.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

پوسترهای ایتالیایی میسونی

پوسترهای میسونی در رنگ ها و طرح های متنوع از جذابیت های بالایی برخوردارند و در هر فضایی قابل استفاده هستند و زیبایی فضا را دو چندان می کنند گویی از فضایی بی روح و بی جان وارد یک فضایی پر از هیاهو و جذاب می شوید .

ویدیوی معرفی آلبوم Missoni Home

برای دریافت درک بهتری از از بافت های پرعمق و ظریف این آلبوم کاغذدیواری پیشنهاد می کنیم ویدیوی آلبوم کاغذدیواری ایتالیایی میسونی هوم (Missoni Home) را نیز تماشا کنید.


آلبوم کاغذ دیواری 2018

برای مشاهده طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذ دیواری میسونی اینجا کلیک کنید. همچنین پوستر های Missoni نیز توسط مجموعه رویا عرضه می شوند.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی