انتخاب مناسب‌‌ترین پوشش برای یک دکوراسیون اداری و دفتر کار گاهی اوقات می تواند یک تهدید کننده باشد. با انتخاب تمام رنگها و طراحی هایی که در برابر تمام پایداری و استحکام ادعا می کنند که از آن استفاده کنید، جای تعجب نیست که مدیران تصمیم گیرنده در سازمان ها اغلب به دنبال راه هایی برای ساده سازی این روند هستند. هنگامی که در حال بازسازی فضاهای اداری یا تجاری هستیم گزینه های بسیاری ارائه می گردند که ما در این مقاله سعی داریم نکاتی در رابطه با انتخاب کاغذ دیواری را به شما ارائه دهیم.

کاغذ دیواری اداری

طول عمر کاغذ دیواری ها

از آنجايی که فضاهای اداری از نظر تردد و ترافيک رفت و آمد با فضاهايی مثل راهروهای سالن غذاخوری که چرخ دستی ها در آن عبور می کنند، نظافت ديوارها و دوام کاغذ ديواری ها چندان مورد توجه قرار نمی گيرد، تفاوت دارند. در صورتی که کاغذ دیواری های برای فضاهای اداری و تجاری به دلیل نوع ترافیک آن عمر بالایی دارد و شما می توانيد با استفاده از کاغذ ديواری ها به فضا روح بدهيد و داستان کاری خود را روی ديوارها ايجاد کنيد. حتی می توانيد با طرح های نقاشی چاپ شده روی پوسترها مکان مدنظر خود را پر جنب و جوش و با انرژی نماييد.

گواهینامه ها و استانداردها

در هنگام خرید کاغذ دیواری به گواهینامه های تست شده و استانداردهای آن حتما توجه فرمایید چرا که فضاهای اداری و تجاری بایستی یکسری از قوانین را رعایت نمایند و سلامت ساکنین آن در اولویت می باشد.
مواد اولیه که در تولید کاغذ دیواری بکار رفته است، استانداردهای محیط زیستی و عدم ایجاد دود خفه کننده و آلودگی در هنگام تماس با بدن یا لباس ساکنین شاید مهمترین گواهینامه هایی باشند که فروشنده کاغذ دیواری اداری به شما ارائه می دهد. در شرکت رویا طرح داخلی به عنوان نماینده برندهای مطرح دنیا همواره به این نکات توجه شایانی شده است که از محصولات سبز یا به اصطلاح دوستدار محیط زیست استفاده شود. برند پرایم والز با مدیریت سلامت مشتریان خود پیشرو در ارائه کاغذ دیواری هایی است که هیچگونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.
چالش Building Living بر مواد موجود در مصالح ساختمانی تمرکز دارد. خط قرمز آن مواد شیمیایی غیرقابل بازگشت به طبیعت است که ارمغانشان آلودگی و از بین بردن محیط زیست طبیعی است.

کاغذ دیواری Shadow کاغذ دیواری Synopsis کاغذ دیواری Lisboa
کاغذ دیواری Shadow کاغذ دیواری Synopsis کاغذ دیواری Lisboa

سلامتی و ایمنی

از آنجا که مردم به طور چشمگیری وقت کمتری را به دیوار تکیه می کنند و به قولی لم می دهند پس آنچه مهم به نظر می رسد میزان قرار گرفتن در معرض گازهايی است که تنفس می کنند و در هوا منتشر می شود، به این استاندارد حتما باید دقت کنید.
با مراجعه به محصولات شرکت رویا طرح داخلی توجه به اینکه کاملا مشهود است چرا که تمامی کاغذ دیواری های این شرکت بخصوص کاغذ دیواری های اداری و تجاری قابل شستشو هستند و در مقابل رطوبت مقاوم هستند و تغییر ماهیت نمی دهند.
در انتخاب کاغذ دیواری اداری توجه به طرح و رنگ نیز بسیار مورد توجه می باشد که محصول انتخابی از دسته محصولات مدرن و متناسب با مبلمان اداری باشد و از کارهای کلاسیک و گلهای داماسک کمتر استفاده گردد.

در سایت شرکت رویا طرح داخلی کاغذ دیواری های مدرن کاملا جداگانه دسته بندی شده اند تا شما به راحتی بتوانید فضای مربوط به خود را دکور نمایید.

منبع اصلی مقاله : https://facilityexecutive.com

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی