چگونه موکت تایل را نصب کنیم؟

ویدیوی بالا به شما کمک می کند تا بدانید چگونه موکت تایل را نصب کنیم. با مشاهده ویدیوی فوق خود شما به راحتی می توانید موکت تایل خود را نصب و یا بر روی نصب آن نظارت کنید.

ابزار مورد نیاز برای نصب موکت تایل

برای نصب موکت تایل ابزارهای زیر را تهیه کنید:
  • کاتر
  • خط کش
  • چسب دو طرفه

تعیین روش نصب

پس از تهیه ابزار فوق لازم است تا بر روی یک برگه شیوه ی نصب تایل های کاغذدیواری را مشخص کنید. برای این کار می توانید بهتر است یک کاغذ سفید بردارید و با توجه به ابعاد اتاق یک مربع یا مستطیل بر روی آن بکشید. سپس درون آن را خط کشی کنید به شکلی که هر مربع نشان دهنده یک تایل شما باشد.  سپس محل قرار گیری هر تایل را بر روی آن مشخص کنید. روش های معمول نصب شامل موارد زیر می شود، اما علاوه بر روش های زیر خلاقیت شما نیز می تواند روش های نصب نامحدودی را پیشنهاد کند:

1. نصب یکپارچه

در این روش تمام تایل های موکت در راستای یکدیگر و در کنار هم نصب می شوند. به شکلی که هر تایل دقیقا در کنار تایل کناری خود قرار بگیرد.

2. دوربرگردان 1/4

در این روش هر دو موکت تایل با چرخشی نود درجه در کنار موکت تایل کناری خود قرار می گیرد و این ترتیب تا انتهای اتاق تکرار می شود.

3.نصب آجری

در این روش موکت ها به صورت آجری نصب می شوند به این صورت که در کنار ردیف اول موکت ها به شکلی قرار می گیرند که در جنب نیمه ی ابتدایی و انتهایی کنار خود قرار بگیرند. لازم به ذکر است که روش های دوم و سوم عمدتا در صورتی که موکت ها دارای طرح و خط باشند توصیه می شوند. همچنین برای یافتن راه های خلاقانه برای ترکیب موکت های تایل مختلف در طراحی فضای خود پیشنهاد می کنیم مطلب میکس اند مچ یا ترکیب و تطابق در طراحی داخلی با موکت تایل را مطالعه کنید.

ویدیوی های بیشتر برای یادگیری نصب موکت تایل

در ویدیوهای زیر می توانید نصب کاغذدیواری در پروژه های واقعی شرکت رویا با متدهای مختلف را مشاهده کنید:
  1. ویدیوی نصب موکت تایل جدید در پروژه اداری تهران
  2. ویدیوی نصب موکت تایل برند موهاک IVC متریالی مناسب فضاهای اداری، تجاری پرتردد
   

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی