نصب کاغذدیواری می تواند کار ساده ای باشد اما برای رسیدن به یک نصب بدون نقاص نکات کلیدی هست که باید رعایت شوند. در ادامه مطلب نکات نصب کاغذ دیواری را با یکدیگر مرور می کنیم:

مواردی که پیش از نصب کاغذدیواری باید رعایت کنیم

مثل هر کار دیگری پیش از شروع به نصب کاغذدیواری باید شرایط محیط را برای نصبمان آماده کنیم.سطح دیوارِ (زیرکار) آماده و خوب، برای یک نتیجه‌گیری دقیق و عالی، دارای اهمیت می‌باشد. به یاد داشته باشید که برای آماده‌سازی سطح دیوار (سمباده زدن، شست‌وشو، گچ‌کاری، تعمیرات و غیره) به‌راحتی نیمی از وقت را به خود اختصاص می‌دهد.

لطفاً پیش از نصب، توجه کافی به سطح دیوار داشته باشید. کاغذهای دیواری از جنس ساتن براق، به‌خصوص در مجاورت نورهای غیرمستقیم، عیب و نقص‌های دیوار را به صورت برجسته‌تری نشان می‌دهند.

دیوارهای جدید و تازه گچ‌کاری‌شده باید در ابتدا با بتونۀ کاغذدیواری، درزگیری و کاملاً خشک شوند.اگر دیوارها قدیمی و دارای ترک می باشند حتما با دقت و وسواس، ترک ها را برطرف نمایید و از متخصص این کار کمک بگیرید.

پرایمر کمک بسیار زیادی به آماده سازی سطح و چسبندگی بهتر کاغذ دیواری می کند.

می خواهم یک سطح زیرکار مناسب برای نصب کاغذدیواری داشته باشم.

یک سطح مناسب برای نصب کاغذ دیواری باید :

– خشک باشد.

– مستحکم و سخت باشد.

– قدرت جذب آن کم باشد.

– کاملاً صاف باشد.

– کاملاً تمیز باشد.

– خنثی باشد.

– دارای رنگ یکنواخت و روشن باشد.

نصب بدون دردسر کاغذدیواری

– مجموعه رویا طرح داخلی، دارای تیم حرفه ای فنی متشکل از نصاب های آموزش دیده می باشد که مهارت های آموزشی و ابزار مناسب برای نصب پیشرفته را دارا می باشند. تیم های اجرایی مدام در حال اموزش هستند تا به طور شایسته ای روش های پیشرفته نصب و راه اندازی محصولات را فرا بگیرند.

– برای نصب کاغذدیواری های prime walls از متخصصان ما کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر بهترین نصب کاغذ دیواری را تجربه کنید.

تلفن ارتباط با مشتری ما: 02125991000

بهترین روش نگهداری از کاغذ دیواری

کاغذدیواری  و پارچه دیواری را می‌توان به وسیلۀ جاروبرقی نظافت و تمیز کرد.

– بیشتر لکه‌های پایدار برروی کاغذدیواری و پارچه دیواری را می‌توان به وسیلۀ یک پارچه، خشک کرد و با دقت زدود.

– هرگز از آب برای برطرف کردن لکه و علامت‌های روی کاغذ دیواری و پارچه دیواری prime wall استفاده نکنید.

– لکه‌های‌ چسب باید در کوتاه ترین زمان ممکن از روی سطح کاغذ دیواری برداشته شوند. ( به مشخصات مندرج بر روی لیبل کاغذ دیواری خریداری شده توجه نمایید.)

نصب بردر کاغذدیواری

برای نصب بوردر کاغذدیواری تقریبا تمام کارهایی را که باری نصب کاغذدیواری باید در نظر بگیرید، اینجا نیز کاربرد دارند. منتهی با توجه به عرض کم کار نیاز دقت بیشتری در اجرای این کار هست. برای آشنایی بیشتر جهت این کار می توانید از فیلمی که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید.

فیلم آموزش نصب بورد کاغذدیواری

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی