برند سولووود Solo Wood، برندی پیشرو است که از سال 1381 طیف جامع و نوآورانه از لمینیت و پارکت های چوب طبیعی را برای زندگی سالم ارایه می نماید. کیفیت برتر و تکنولوژی به روز برند سولووود، تامین کننده نیاز فضاهای اداری – تجاری، مسکونی و هتلی می باشد.

زیبایی و تنوع وسیع لمینیت های این برند، در انواع ضخامت ها و مقاومت در برابر تردد، به طور تخصصی و متناسب با نیازمندی فضاهای مورد استفاده آن می باشد.

لمینت سولوود

هسته اصلی این برند اروپایی است و از بهترین و باکیفیت ترین متریال ها که دارای بالاترین استانداردها می باشند در محصولات خویش استفاده می نماید.
شرکت رویا طرح داخلی صاحب برند سولووود می باشد و کلیه محصولاتی که با این برند در سطح بازار توزیع می شوند با نظارت کامل این شرکت در کلیه مراحل تولید، عرضه شده اند.
این برند اصیل، سالهای طولانی است که نامی آشنا برای مصرف کننده گان در بازار دکوراسیون داخلی می باشد.
تا قبل از سال ۱۳۹۷ که واردات لمینیت فلورینگ آزاد بود و محدودیتی نداشت، برند سولوود شامل پارکت های چوبی ساخت کشور استونی و پارکت های HDF آلمانی بود.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد برند سولووود، نوع آوری در ابعاد، تنوع رنگ و کیفیت بالا، در بازار داخلی و همچنین در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس از گذشته تا به امروز بوده است.

لمینت سولووود

با شروع تحریم ها و محدودیت واردات لمینیت، شرکت رویا طرح داخلی برای زنده نگه داشتن برند سولووود، اقدام به بررسی و تحقیق بازار نمود و با توجه به دانش فنی گسترده اقدام به تولید لمینیت داخلی با هسته اصلی اروپایی و برند سولووود نمود.
در حال حاضر، برند سولوود شامل مدلهای Elegant و Tropical plank می باشد .
شعار ما در شرکت رویا، ارائه راه حل در زمینه پوشش های کف و دیوار می باشد .
نقطه تمایز پارکت HDF سولووود، داشتن استاندارد های لازم می باشد.
شرکت رویا، این بار نیز در تولید محصول، اولین تولیدکننده لمینیت با عرض ۲۶ و چهار طرف وی بوده است.
محصول جدید برند سولوود، Tropical plank نام دارد، که عرض آن ۱۴ سانتی متر مطابق با استانداردهای اروپایی، می باشد.

کلیه محصولات ما از جمله محصولات برند سولوود، دارای خدمات پس از فروش می باشند.

نمونه لمینت سولودد

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی