برند پرایم فلورز متعلق به شرکت رویا طرح داخلی می باشد و این شرکت مالک قانونی این برند می باشد.

موکت های رول و تایل برند Prime floors با طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها، به شما کمک خواهد کرد تا محیطی گرم را برای فضای داخلی خود به وجود آورید.. از آنجا که موکت های Prime floors خلاق،پیشرو و با توجه به تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند، می توانند رویای شما را در طراحی فضای داخلی تحقق ببخشند.

موکت های prime floors با انواع مختلفی از الیاف، در حالت های رول و تایل برای شما تولید می شوند.
عمده الیافی که در موکت های prime floors مورد مصرف قرار می گیرد شامل الياف نايلون ، الياف پلي پروپيلن و الياف پشم می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز و کاربری فضای مورد نظر خود انتخاب های متفاوتی از مجموعه موکت هایprime floors  داشته باشید.
در زمان انتخاب موکت های prime floors به استانداردهاي تردد موكت توجه کنید. تا متناسب با نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از مهترین استانداردها که به طور عمومی می توان آن را شناخت، استاندارد ميزان تردد (EN685) یا استاندارد مقاومتي كالا در برابر سايش است.
میزان تردد در محیط شما مبنای مناسبی برای انتخاب موکت های prime floors خواهد بود.

Prime floors ، بهترین انتخاب برای محیط های پرتردد می باشد. موکت های prime floors، را می توان در پروژه های معتبر سراسر جهان مانند آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزلند، انگلستان، هلند، چین، سنگاپور، هنگ کنگ، اسپانیا، ترکیه و خاورمیانه یافت.

شرکت رویا طرح داخلی در بسیاری از پروژه های هتلی، اداریتجاری سراسر ایران تامین کننده موکت هایprime floors  است، که خود نشان دهنده کیفیت بالا و تنوع بسیار محصولات Prime floors  می باشد.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی