علاقه به طراحی با استفاده از نقوش طبیعی، حتی در قالب سبکهای هنری ( سبک هنر نو بین سالهای 1890 تا 1910) در طول تاریخ رایج بوده است. هنری که بیشتر از فرمهای موجود در طبیعت و گیاهان ایده می‌گرفت. با کاغذ دیواری گلدار هنری، رنگ و شکل متفاوتی به خانه ی خود بیاورید.

از جنبه های موثر در طراحی داخلی ساختمان، بکارگیری عنصری اثربخش به نام کاغذ دیواری است. کاغذهای دیواری‌ مدرن می‌توانند ساده یا به صورت طرح دار و بافته‌شده با الگوهای گرافیکی باشند تا جهت خلق فضای دلخواه، ما را یاری دهند. از گذشته تا به امروز طرحهای گلدار کاغذ دیواری جهت دکوراسیون فضاهای داخلی منزل و محیط کار استفاده شده اند تا روحیه و منش جاری در طبیعت وارد فضا
شده و روح بخش تعاملات روزانه ساکنین باشد.

درخانه های مدرن امروزی کنار دیواره هایی که موجب بوجود آمدن فضاهایی با کاربری متنوع هستند، به کارگیری انواع کاغذ دیواری گلدار می تواند خرق عادتی خوشایند ایجاد کرده و آرامشی دلخواه برای افراد خانه به منظور ایجاد یک دورهمی صمیمانه فراهم آورد. همچنین می توان از این نوع کاغذ دیواری به عنوان وجه تمایزی در طراحی فضاهای نشیمن بهره گرفت تا به تنهایی بتواند در کنار جداره های کم اثر و بی حرکت، خودنمایی کند.
کاغذ دیواری های گلدار پرایم شرکت رویا طرح داخلی شامل: ایست ویلیج، میسونی، لوگانو، هندپینتد، داتچ مستر و … می باشد.
بهتر است تابلوهای هنری را به دور از این نوع کاغذ دیواری قرار داد تا خودش همانند یک اثر هنری بدرخشد.
به عنوان مثال کافیست کاغذی گلدار را با رنگ پس زمینه ی مناسب و هماهنگ با چرخه رنگی بکار رفته درکل فضای خانه، به روی جداره ای کار کنیم تا محلی برای آرامش اهالی خانه خلق شود.
می توانیم فضای اتاق خواب دختر دلبندمان را به باغی رویایی برای فرزند خود تبدیل کنیم که استراحت و بازی برای او به رویایی کودکانه تبدیل شود. البته کاغذ دیواری گلدار در اغلب اتاق خوابها استفاده می شود و این فقط مختص به اتاق دخترها نیست.

از مناسبترین فضاها برای استفاده از کاغذ دیواری با طرح گل، اتاق خواب های مستر و دیواراصلی یا همان دیوار پشت تخت است که می تواند آرام بخش باشد و تنشهای ذهنی روز را التیام دهد.

انتخاب رنگ و سایز طرح گل موجود در کاغذ دیواری ارتباط مستقیم به روحیه، سلیقه، میزان نور و ابعاد دیواره ای دارد که مورد طراحیست. در انتخاب رنگ و طرح کاغذ سعی کنید براساس سلیقه خود عمل کنید زیرا طرح خاص در کنار رنگ های مورد علاقه شما حالتی رویا گونه خلق می کند و با ایجاد فضایی آرام حالتی مجلل به خانه می بخشد. کاغذ دیواری گل دار را می توان در خانه یا اداره یا مراکز تجاری استفاده کرد اما اغلب مصارف خانگی دارد.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی