امروزه موکت تایل از نظر ارتفاع و مدیتیشن مطابق با کیفیت فرش می باشند. موكت تایلی با توجه به نیاز هر طبقه برای همه فضاهای مسکونی و تجاری با ترافیکی بالا تولید می شود. این متریال در اندازه و سبك های مختلف قرار می گیرند. موكت تایلی، مدرن ترین بخش از تولیدات در زمینه فرش است. سهولت نصب و قیمت موکت تایلی ممکن است در نگاه اول یک گزینه جذاب در موكت های تایل باشد. به همین دلیل موكت تایل ثابت کرده است که عملی تر و محبوب تر برای سال های آینده است.
ما در این مقاله سعی می كنیم شما را با مزایای موكت تایل آشنا نماییم.

1- سهولت نصب:

موكت های تایل در اندازه های مربعی، مستطیلی و یا شش ضلعی تولید می شوند به همین دلیل حمل آن به فضای مورد نظر بسیار آسان می باشد. با استفاده از یک كاتر تیز به راحتی می توانید اندازه و شکل آن را بر اساس منطقه مد نظر خود تنظیم کنید. استفاده از چسب دو طرفه بدون بو و یا چسبهای خمیری بدون خطر با پایه آب امكان نصب آنرا حتی توسط شخص خریدار فراهم می آورد. شما به راحتی می توانید محل كار خود را در یك روز پایان هفته به راحتی و با سرعت با موكتهای تایل فرش نمایید.

2- دوام :
موكتهای تایل بسیار بادوام هستند و می توانند از سایش و پاره شدن ناشی از ترافیک پا و تردد بالا جلوگیری کنند تا زمانیکه به طور مرتب از آنها مراقبت می کنید. فشردگی بالای الیاف امكان و لایه زیرین با مقاومت بالا میزان كارآیی این محصول را در فضاهای با تردد بالا همانند مراكز تجاری شلوغ بالا برده است. لازم به ذكر است استفاده از پادری های آلومینیومی و گردگیرها در ورودی های ساختمان عمر این متریال را چندین برابر می نماید.

3- سهولت در نگهداری و حفظ :
تمیز کردن موكت تایل بسیار ساده است و می تواند بدون هیچ مشکلی نظافت شود. شما فقط باید یك یا دو بار در هفته فضا را جاروبرقی بكشید. برای نگهداری بهتر شما می توانید از مواد شوینده شامپو فرش نرمال و پاك كننده های مخصوص موكتهای تایل به طور منظم استفاده کنید. شما نیاز به استخدام کارشناس برای تمیز کردن موكت تایل خود جهت حذف خاک و لکه های بر روی آن را ندارید. در هنگام آلودگی یك تایل می توانید فقط همان تایل را تعویض و جایگزین نمایید.

4- امكان ایجاد طرح و طراحی :
شما می توانید فضای خود را با موكت تایل به دلخواه طراحی كنید. موكتهای تایل در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و به شما این امكان را می دهند كه طرح ها و رنگها را با هم تركیب كنید. شما ممکن است پس از مدتی، از الگوی موجود خسته شده باشید كه در اینصورت می توانید موكتهای تایل با سایه های مختلف را به راحتی عوض کنید تا به طور کامل نگاه متفاوت داشته باشید وفضایی با دكور جدید طراحی نمایید.

برای مشاهده کاتالوگ های موکت تایلی پرایم فلورز اینجا کلیک کنید.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی