زیرسازی کاغذدیواری
زیرسازی کاغذ دیواری با استفاده از پرایمر

قبل از نصب کاغذدیواری، مرحله زیرسازی دیوار بسیار مهم است زیرا اگر هرگونه ترک، سوراخ، شکستگی و … باشد در حین مراحل نصب و پس از آن دچار مشکل خواهید شد و نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.زیر سازی کاغذ دیواری با پرایمر، یک سطح یکنواخت و یکدست را برای کاغذ می سازد و همچنین سطح را درزگیری می کند. بنابراین چسب کاغذدیواری دیگر نمی تواند در جنس دیوار نفوذ کند.

هنگامی که زیر ساز دیوار شما صاف و یکدست و صیقلی باشد بالتبع پس از نصب کاغذدیواری شما هیچ ناهمگونی و عیبی در فضا مشاهده نخواهید کرد و کاغذدیواری با یکنواختی کامل به سطح می چسبد.

جالب است بدانید که با استفاده از پرایمر در زیرسازی کاغذ دیواری کمک بسیار زیادی به عمر متریال نصب شده روی دیوار می کنید و کاغذدیواری نصب شده به راحتی در اثر ترکها و ناهمواری سطح زیر کار از روی دیوار جدا نمی شود.
یکی از مزایای استفاده از پرایمر زمانی که می خواهیم کاغذدیواری را از روی دیوار جدا کنیم، دیواری که پرایمر خورده است بدون تخریب و به راحتی با خیس کردن کاغذ از دیوار جدا می گردد.

شرکت رویا طرح داخلی پرایمری تولید کرده است که پایه اصلی آن چسب کاغذدیواری می باشد و مشکل کلیه نصابها را در هنگام نصب مرتفع نموده است.شما میتوانید از طریق مراجعه به شوروم رویا طرح داخلی و یا با تماس به شماره ارتباط با مشتری رویا طرح داخلی 02125991000 این محصول را خریداری نمایند تا بهترین نصب را داشته باشید.
ارتباط با شرکت رویا طرح داخلی

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی