از اثرات روحی رنگ سیاه استفاده کنید تا یک جنبه ظریف و جسورانه برای فضایتان ایجاد کنید. اگر از یک روش هوشمند استفاده می کنید، سیاه و سفید به طراحی داخلی و طراحی زیبا و پیچیده کمک می کند. اگر روی یک رنگ پس زمینه یا نوری گذاشته شود، همه چیز که سیاه است، برجسته خواهد شد.

رنگ سیاه ایده آل است که چیزهای خاصی را در یک اتاق نشان دهد. اکثر مردم سیاه را با موارد رسمی و جدی مرتبط می دانند. در نتیجه، بیش از حد سیاه را استفاده نکنید، اما فقط برای برجسته کردن موارد خاص مانند قاب عکس، جداول کوچک و غیره… می باشد.

در اکثر کاتالوگهای کاغذ دیواری پرایم به این نکته توجه شده و رنگ سیاه در حد محدود و برای طراحی فضاهای خاص اضافه شده است.

رنگ می تواند بیش از حد قابل توجه، بیش از حد ارعاب و بیش از حد قوی باشد. با این حال در سمت تلنگر، انتخاب رنگ سیاه برای رنگ اتاق می تواند مزایای آن را داشته باشد.

به عنوان یک رنگ خنثی، می تواند با تقریبا هر رنگی تسلیم شود و یک اثر خیره کننده و دراماتیک ایجاد کند. انتخاب فوق العاده دسته کوچک موسیقی جاز سیاه و سفید خواهد بود که یک نگاه بی نظیر بی نظیر ایجاد می کند.


کاغذدیواری رنگ مشکی

کاغذدیواری رنگ سیاه

1. آشپزخانه سیاه و سفید با backsplash نقره ای

ترکیب رنگ این آشپزخانه صنعتی به تجسم شیک شهری می رسد. رنگ سیاه هنگامی که با طلا، نقره یا مس متصل می شود نگاه ظریفانه ای ایجاد می کند. رنگی که در آشپزخانه استفاده می شود نیز یک راه هوشمند برای پوشش دادن قسمت هایی است که ناخوشایند هستند.

2. اتاق کار به رنگ سیاه

رنگ سیاه این دفتر کار بزرگ را از سقف به دیوارها غلبه می دهد. این یک رنگ براق، هوشمند و قدرتمند با پیچ و تاب و پیچیده ایجاد می شود. نور طبیعی از پنجره های بزرگ و کفپوش چوبی باعث گرما به فضا می شود. رنگ های سیاه و سفید همیشه جفت های بسیار خوبی هستند. این پنل‌های پرجزئیات بسیار زیبا و ملایم هستند و به دلیل تركیب با رنگ مشکی در فضا تمام جزئیات آن ها به چشم می آید.
رنگ مشکی به رغم وجود سقف کاذب و دیوارهای اتاق، به نظر نمی رسد مضر باشد. پنجره ای از کف تا سقف که دارای نور طبیعی و پرده سفید نیز می باشد، باعث می شود که این اتاق دوستانه تر و جالب تر باشد.
طرح رعد و برق و آسمان ابری تاریک از کاتالوگ آریل پرایم پیشنهادی جذاب برای اتاق کار شماست.

3. حمام سیاه و سفید با پوشش طلایی

این حمام لوکس است. همه چیزهایی که لازم بود برای ایجاد این اثر روی دیوارها و طبقه ها و برخی از اکسسوری های طلایی، رنگ سیاه بسیار مناسب است. لوستر تزیین شده، آینه ی حیرت انگیز، آینه های دیوار و سقف کاذب را از نظر ظاهری می درخشند.

 4.اتاق خواب با دیوارهای سیاه

دیوار سیاه اتاق خواب غمگین یا غم انگیز به نظر نمی رسد. در حقیقت، این ترکیب کاملا منظم و جذاب می باشد. سیاه در این اتاق کنتراست به ارمغان می دهد. اكثر اتاق‌های تلفیقی مدرن، بزرگ و به رنگ خنثی هستند. اضافه شدن مقادیری رنگ سیاه، به این اتاق وزن و زیبایی داده است و باعث شده تا معماری آن به خوبی به چشم بیاید.
طرح شماره دار با رنگ زمینه سیاه کاتالوگ آریل، فضای استراحت شما را جوان پسند و دل انگیز می کند.
گلهای زیبای آلبوم کلاسیک هندپینتد آمریکایی اتاق خواب خانم خانه را برجسته تر از سایر فضاها می نماید.


کاغذدیواری رنگ مشکی

کاغذدیواری رنگ سیاه

5. آشپزخانه سیاه
ترکیب سیاه و سفید

یک فضای آرام بخش برای آشپزخانه مدرن است. سیاه انتخاب خوبی برای countertops و cabinetry است به عنوان فضا یک ظاهر پیچیده ایجاد می کند. این نیز یک انتخاب هوشمندانه برای کف است زیرا طرح رنگ را متعادل می کند. كابینت های سیاه حسی كلاسیك دارند و در اكثر خانه ها با هر نوع سبك طراحی جلوه ای زیبا دارند.
یک آشپزخانه معاصر به نظر می رسد که حتی با رنگ سیاه و چوب طبیعی شیک تر شده است. عناصر سیاه و سفید در آشپزخانه براق تر به نظر می رسد ودر حالی که خطوط زاویه ای سقف و کف چوبی سبک، زیبایی و سادگی را به نگاه کلی اضافه می کند.

6. اتاق ناهار خوری سیاه

این دیوارهای تیره اتاق ناهارخوری با ترکیب رنگ خنثی دیگر سفید رنگ زده شده به نظر می رسد که بی سر و صدا دیوارهای سیاه را نمایان تر جلوه می دهد تا دیوار های سفید خود را مغلوب به نمایش بگذارند. سیاه و سفید همچنین یک نگاه طبيعی آشنا را ايجاد مي کند. کاغذ دیواری های داتچ مستر پرایم والز و بافت های پیوسته کاتالوگ پنتی منتو مدرن می توانند اتاق دگرگون کننده فضای ناهارخوری شما باشند.

7. اتاق نشیمن

رنگ سیاه با ترکیب رنگ قرمز به نظر قابل توجهی شگفت انگیز است که در این اتاق عجیب و غریب با تعداد زیادی از اکسسوری های جالب به صورت بصری جشن گرفته شده است.
از کاتالوگ کلاسیک نئورویال شرکت رویا طرح داخلی دیدن کنید و فضای خود را با ترکیب رنگهای سیاه و قرمز دکور نمایید.

8. اتاق خواب کلاسیک با تصویر زمینه سیاه رنگ

رنگ سیاه می تواند انتخاب رنگی برای اتاق سنتی طراحی شده باشد. در این مورد، یک اتاق خواب سنتی از تصویر زمینه داخلی سیاه و سفید استفاده می شود. این رنگ با تن های گرم و اکسسوری های قهوه ای برای یک اثر آرام بخش ترکیب می شود.
برای کف این فضا می توانید از پارکت های چوبی سولوود بهره ببرید و از طبیعی بودن این فضا به اوج لذت برسید.


کاغذدیواری رنگ مشکی

کاغذدیواری رنگ سیاه

اما نکته ای که برای شما جذاب باشد نحوه ی استفاده از کاغذدیواری مشکی در محیط های خانه است. در مطلب رنگ سیاه را بیشتر بشناسیم – کاغذ دیواری مشکی در طراحی داخلی به این سوال شما هم جواب داده ایم.

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی