بهترین روش برای از بین بردن لکه روی کاغذ دیواری
بهترین روش برای از بین بردن لکه روی کاغذ دیواری

ماندن طولانی مدت گرد و غبار بر روی کاغذ دیواری باعث کدر و مات شدن کاغذدیواری می شود و از شفافیت و جلای آن می کاهد بنابراین برای از بین بردن لکه روی کاغذ دیواری باید به طور دوره ای گرد و خاک را از کاغذ دیواری زدود. کاغذدیواری را می‌توان به وسیلۀ جاروبرقی نظافت و تمیز کرد و این روش عالی است.

بیشتر لکه‌های پایدار بر روی کاغذدیواری را می‌توان به وسیلۀ یک پارچه، خشک کرد و با دقت زدود. پس قبل از شستشو کاغذدیواری پرایم والز با آب ابتدا با دستمال خشک، مبادرت به تمیز کردن آن ناحیه کنید و در صورت پاک نشدن از سایر روش ها استفاده کنید.

هرگز از آب به صورت مستقیم برای از بین بردن لکه روی کاغذ دیواری , برطرف کردن لکه ها و علامت‌های روی کاغذ دیواری استفاده نکنید. برای این کار ابتدا محلول آب و مایع دستشویی را آماده کنید سپس با بهم زدن محلول تنها کف موجود روی محلول را با اسفنج بردارید و به صورت دورانی بر روی کاغذ دیواری بکشید. سپس بلافاصله با اسفنج یا دستمال نم گیر خشک این محل را به صورت دورانی خشک کنید. این عمل را هر نوبت در قسمت کوچکی از کاغذدیواری و تا جایی انجام دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکرده موجب بلند شدن کاغذ از روی دیوار نشود (این موضوع در محل قرارگیری رول های کاغذ دیواری در کنارهم اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که در این نقاط احتمال نفوذ آب به پشت کاغذ افزایش می یابد) .

لکۀ چسب باقی مانده برروی کاغذ دیواری های بدون بافت را می توان شستشو داد ولی باید  مراقب باشید که اسفنج شست وشو، زبر نباشد و به کاغذدیواری آسیب نرساند. از یک اسفنج  مرطوب استفاده کرده و سپس کاغذ دیواری را با یک پارچۀ میکروفایبر خشک کنید. همچنین می توانید از محلول های تمیز کننده کاغذ دیواری
نیز که توسط فروشنده پیشنهاد می شود، با رعایت دستورالعمل های مربوطه استفاده کنید.

بعضی از کاغذدیواری ها غیرقابل شست وشو هستند، بنابراین می توانید با استفاده از یک دستمال کاغذی جاذب (رول آشپزخانه)، چسب اضافی را مستقیماً از درزها جذب و تمیز کنید.

مقاله پیشنهادی : موکت های خانگی و پرز بلند Prime Floors موکتی مناسب برای منزل

 
برای پاک کردن لکه جوهر خودکار بر روی کاغذ دیواری دقت و ملاحظه ی بیشتری نیاز هست. این لکه ها را با محلول مخصوص پاک کردن کاغذدیواری( که توسط شرکت رویا طرح داخلی ارائه میشود) به صورت گفته شده باید تمیز کرد و این کار را تا زمانی تکرار میکنیم که از رنگ لکه جوهر کاسته شود و در غیر اینصورت این کار را ادامه ندهید زیرا به بافت و ظاهر کاغذ دیواری پرایم والز آسیب میرسد .

در صورت وجود سوال در مورد پاک کردن و ازبین بردن لکه از روی کاغذ دیواری پرایم والز با شماره 25991000 تماس حاصل فرمایید تا
تیم پشتیبانی فنی رویا طرح داخلی راه های نظافت را به شما آموزش دهند و یا در قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید تا در کمترین زمان به سوالات شما پاسخ داده شود .

✨مشاهده آلبوم کاغذ دیواری کودک برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان و …

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی