رنگ یا کاغذدیواری
رنگ یا کاغذدیواری

در جواب سوال برای ساختمان رنگ بهتره یا کاغذدیواری و یا رنگ روغن بهتره یا کاغذدیواری بگوييم يكی از مهمترين دلايل استفاده از کاغذدیواری اين است كه طرح ها و رنگ‌هايی كه به وسيله كاغذديواری می توان روی ديوار به وجود آورد، در حقيقت با نقاشی ديوارها غيرممكن است. چرا كه كاغذديواری گاهی اوقات تركيب چندين رنگ و طرح مي باشند همانند كاتالوگ های کاغذدیواری پرایم والز كه در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود شده است.

خلق نقشی خاص با جلوه ای متمایز بر روی دیوار

رنگ آميزی ديوارها كاری بسيار عالی و ايده آل است، اما به شرطی كه تمايل به تك رنگ بودن ديوارها داشته باشيد يا بخواهيد از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای ديوار های مجاور استفاده كنيد. اما اگر تمايل داريد طرح و نقشی خاص را با جلوه ای جذاب و متمايز بر ديوار داشته باشيد يا منظره ای ديدنی را روی ديوار خانه خود ايجاد كنيد، تنها راه، استفاده از كاغذديواری است؛ زيرا در صورتی كه شما در زمينه هنر طراحی و نقاشی توانايی خوبی نداشته باشيد، ايجاد طرح و نقش زيبا روی ديوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراين اينجاست كه كاغذديواری بهترين گزينه برای دكوراسيون است.

تنوع در طراحی محیط

یکی دیگر از دلایل برای ساختمان رنگ بهتره یا کاغذدیواری را می توان این مورد ذکر کرد که کاغذدیواری را به نحوه های مختلف روی ديوارهای يك فضا نصب كرد. برای مثال می توان تمام ديوارها را با يك مدل كاغذديواری پوشش داد یا برای برجسته كردن نقطه كانونی، تنها يك ديوار اتاق را كاغذديواری كرد؛ هم چنين می توان برای هر ديوار، از كاغديواری با طرح های متفاوت استفاده كرد.

سرعت نصب کاغذدیواری نسبت به رنگ

سرعت نصب كاغذ ديواری با رنگ آميزی قابل مقايسه نيست و در عصر جديد كه همه افراد درگير كارهای بيرون از منزل و دارای زمان كم هستند بهترين روش استفاده از كاغذ ديواری می باشد.

در هنگام نقاشی بوی رنگ فضا را برای سكونت نامناسب می نمايد و تا مدتها هم ادامه دارد همچنين زمانی بايد طی شود كه رنگ روی ديوارها خشك شوند در صورتيكه كاغذ ديواری پس از نصب شدن هيچ بويی ندارد و در ضمن با سرعت هم خشك می شود
پس اگر شما تمايل به سرعت، زيبايی، جذابيت، نظافت سريع و فضايی دلنشين داريد از شوروم شركت رويا طرح داخلی ديدن نماييد و محل سكونت يا محل كار خويش را با كاغذ ديواريهای پرايم والز دكور نماييد.

 مشاهده آلبوم کاغذدیواری کودک و نوجوان

مشاهده آلبوم های کلاسیک کاغذدیواری

 مشاهده آلبوم های مدرن کاغذدیواری

رویا طرح داخلی در شبکه های اجتماعی